موبایل، تبلت و گجت ها

اطلاعاتی نو از گوشی ویووZ5x فاش شد ، دوربین فوکوس اتوماتیک ، باتری 5هزار میلی آمپری

ویوو در حال کار روی سری نو تلفن همراه خود است. این در حالی است که تنها یک ماه از عرضه سری Z3x گذشته است. گوشی نو ویوو،Z5x نامگذاری شده است.

27 آذر 1401

بخش بازی در اسنپ چت راه اندازی شد ، از 8 تا 24 نفری به جنگ زامبی ها بروید!

اپلیکیشن محبوب اسنپ چت بخش بازی های خود را راه اندازی کرد اسنپ چت به عنوان یکی از محبوب ترین اپ های دنیا در حوزه ارتباطات اجتماعی شناخته می گردد و اکنون این اپ تصمیم گرفته بخش بازی خود را راه اندازی کند.

27 آذر 1401

ابزاری برای جاسوسی یا همیاری برای مبتلایان اختلالات شنوایی؟ ، ترفند پنهان آیفون حاشیه ساز شد

این روزها یکی از ابزارهای آیفون جنجالی شده است چرا که بسیاری از کاربران از این ابزار به عنوان وسیله ای برای جاسوسی داخل ماشین استفاده می نمایند.

26 آذر 1401

چگونه مسائل رایج گوشی های شیائومی را رفع کنیم؟

در این مطلب به آنالیز مسائل رایج گوشی های شیائومی می پردازیم چرا که این شرکت در بازار ایران هواداران بسیار زیادی دارد و کاربران زیادی هم از گوشی های آن استفاده می نمایند. بعلاوه علاوه بر اشاره به مسائل، راه چاره برطرف مسائل گوشی های شیائومی هم خواهیم...

25 آذر 1401

پرداخت عوارض خروج از کشور 1401

اگر قصد سفر به کشورهای خارجی را داشته باشید حتما با واژه عوارض خروج از کشور آشنا هستید. مبلغی که مسافران باید بابت هر بار خروج از کشور به عنوان مالیات سفر پرداخت نمایند. این مبلغ سالانه تغییر می نماید و ممکن است شامل شرایط خاصی نیز باشد. در خبرنگاران مروری...

18 آذر 1401

6 هزار تخلف مالی در سیستان و بلوچستان ثبت شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 14 هزار و 797 گزارش مردمی سال جاری در سامانه 124 ثبت شده که بیش از 6 هزار مورد آن منجر به ثبت تخلفات مالی شده است.

1 آذر 1401

گزارشگران بازی های ایران در جام جهانی چه کسانی هستند؟

قرار است بازی های تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر را 3 گزارشگر مختلف گزارش نمایند.

22 آبان 1401

تصاویر ، نگاهی به 4 تویوتای خاص برای ورود به ایران

گجت نیوز نوشت: همزمان با تعیین شدن لیست اسامی واردکنندگان خودرو به کشور، نام ایرتویا هم در میان واردکنندگان دیده شده است.

22 آبان 1401

پارکت مقرون به صرفه از کجا بخرم؟

هزینه محصولات دکوراسیون داخلی خانه، روز به روز درحال سر به فلک کشیدن است! خرید پارکت و کفپوش یکی از محبوب ترین تغییرات در خانه و محل کار به شمار می آید. این کفپوش های دوست داشتنی با طرح و رنگ های متنوع، برندهای مختلف داخلی و خارجی و طیفی گسترده از کیفیت...

4 آبان 1401

آیپد پرو M2 تا چند روز آینده معرفی می گردد؛ معرفی مک های تازه در زمانی دیگر

بعد از معرفی نسل تازه آیفون و اپل واچ، گزارش های زیادی در خصوص معرفی مدل های تازه نفس آیپد پرو و کامپیوترهای مک در ماه اکتبر منتشر شد. در ابتدا گفته می شد اپل میخواهد برای این محصولات هم رویداد رونمایی برگزار کند ولی بعد تعیین شد که این محصولات بی سروصدا...

24 مهر 1401

تنگه شیرز: راهنمای تور تنگه شیرز لرستان

تور دره شیرز در استان لرستان معمولا 2.5 روزه اجرا می گردد؛ می توانید در این سفر در هتل های لرستان اقامت داشته باشید یا از خدمات اقامتگاه های بومگردی لرستان بهره ببرید. اگر از مبدا تهران راهی تنگه شیرز هستید حدود 8 ساعت تا رسیدن به محل پیاده روی تنگه شیرز...

22 مهر 1401

آیفون 14 پرو مکس طول عمر باتری کمتری از 13 پرو مکس دارد

طبق آنالیز های اجرا شده به وسیله وب سایت Mydrivers، معین شده که باتری آیفون 14 پرو مکس در نگه داری شارژ در مقایسه با آیفون 13 پرو مکس عملکرد ضعیف تری دارد.

10 مهر 1401

یک افشاگر معروف : گلکسی S23 هیچ فرقی با نسل قبل نخواهد داشت

طبق گفته های یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری یعنی Ice Universe ظاهرا سری گلکسی S23 قرار نیست در مقایسه با نسل کنونی تغییرات خاصی داشته باشند.

5 مهر 1401

تریپ ادوایزر ، بدون این جغد چشم رنگی سفر نکنید

تریپ ادوایزر، سایتی برای همه. هرچیزی که فکرش را بکنید در سایت و اپلیکیشن TripAdvisor پیدا می گردد. استیو کافر راحت ترین و سریع ترین راه را برای سفر به جهان ارائه داد. او سایتی را درست کرد تا هر مسافری با هر سلیقه ای به سایتش برود و تصمیم درستی بگیرد. با ما باشید...

1 مهر 1401

شارژ سریع 210 واتی شیائومی رکورد زد؛ 0 تا 100 درصد تنها در 8 دقیقه!

شیائومی به تازگی رکورد جدیدی در سرعت شارژ گوشی های هوشمند به ثبت رسانده است. این فناوری زمانی که وارد بازار گردد سریع ترین در دنیا خواهد بود.

25 شهریور 1401

معرفی 10 بازی تازه برتر برای اندروید و iOS

اگر از انجام بازی های قدیمی و تکراری خسته شده اید و دلتان یک ماجراجویی تازه می خواهد، پیشنهاد می کنیم در این مطلب همراه ما باشید چرا که می خواهیم 10 بازی تازه برتر را برای اندروید و iOS به شما معرفی کنیم.

23 شهریور 1401

تجهیزات و وسایل مورد احتیاج رفتینگ را بشناسید!

تجهیزات رفتینگ از مهمترین ملزومات برای افرادی است که اهل گردش های هیجانی در آب هستند! رفتینگ یکی از سرگرمیات محبوب و مورد علاقه جوانان است که این روزها بسیار باب شده است. این سرگرمی در واقع همان رود سواری است که از جمله برترین گردشگری های ماجراجویانه...

11 شهریور 1401

حذف شارژر به گوشی های شیائومی رسید

تکراتو نوشت: به نظر می رسد شرکت شیائومی، سیاست حذف شارژر از جعبه گوشی های ردمی را برای پایین نگه داشتن قیمت محصولات خود آغاز کرده است.

9 شهریور 1401

گلکسی S23 اولترا احتمالا شبیه به S22 اولترا خواهد بود

اینطور که به نظر می رسد، گلکسی S23 اولترا قرار نیست در مقایسه با نسل قبل یعنی S22 اولترا تغییرات ظاهری چشمگیری داشته باشد.

5 شهریور 1401

شما بگویید؛ اگر هزینه مهم نباشد، گوشی تاشوی فولد را می پسندید یا فلیپ؟

اگر هزینه برایتان مهم نباشد، یعنی اگر قرار باشد فقط به خاطر علاقه، به خرید یک گوشی تاشو اقدام کنید، کدام طراحی را بیشتر می پسندیدید؟ فولد یا فلیپ؟

27 مرداد 1401
تعداد: (87)