معرفی 10 بازی تازه برتر برای اندروید و iOS

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، اگر از انجام بازی های قدیمی و تکراری خسته شده اید و دلتان یک ماجراجویی تازه می خواهد، پیشنهاد می کنیم در این مطلب همراه ما باشید چرا که می خواهیم 10 بازی تازه برتر را برای اندروید و iOS به شما معرفی کنیم.

معرفی 10 بازی تازه برتر برای اندروید و iOS

پلی استور و اپ استور هر ماه با اضافه شده بازی های نو و مجذوب نماینده به روزرسانی می شوند تا بدین ترتیب کاربران به عناوینی مجذوب نماینده در سبک های مختلف دسترسی داشته باشند و بتوانند از این طریق اوقات فراغت خود را به برترین شکل ممکن سپری نمایند. ما به صورت هفتگی سعی می کنیم برترین بازی های اندروید و iOS را در سبک های مختلف به شما معرفی کنیم اما در این مطلب، به سبک خاصی نپرداخته ایم. فقط قصد داریم 10 بازی نو برتر را برای اندروید و iOS به شما معرفی کنیم.

1. Alice Fiction

سازنده و ناشر: WonderPlanet

قیمت: رایگان

بازی Alice Fiction یک عنوان نو با تم انیمه ای و در سبک نقش آفرینی است که تا حدودی با المان match-three هم ترکیب شده تا بدین ترتیب شما را وارد فضایی بسیار مجذوب نماینده، منحصر بفرد و خاص کند. این بازی نو هم برای اندروید در دسترس واقع شده است و هم iOS و توانسته امتیاز بالایی را هم در هر دو فروشگاه به خود اختصاص دهد.

بازی داستان بسیار هیجان انگیزی را روایت می نماید که شما را ساعت ها مشغول خود می نماید. شما به عنوان قهرمان اصلی داستان وارد دنیای متاورس آلیس می شوید اما یک مشکل مرموز رخ می دهد و در طول این فرایند هم شما تمام خاطرات گذشته خود را از دست می دهید. در همین حین دختر کوچکی را می بینید که ادعا می نماید خواهر کوچک تر شماست اما شما از این بابت هیچ نمی دانید. حال باید سفر کنید، با دشمنان مختلف روبرو شوید و موانع را از سر راه بردارید تا بتوانید به پاسخ پرسش های زیاد خود از جمله حقایق پشت متاورس آلیس دست پیدا کنید.

در این بازی شما اشکال مختلف را با یکدیگر ادغام می کنید تا بتوانید آسیب شدیدی را به دشمنان خود وارد نموده و آن ها را شکست دهید. اگر در پی یک بازی خاص و مجذوب نماینده با روایت داستانی عالی هستید، پیشنهاد می گردد Alice Fiction را حتما تجربه کنید.

2. Among Gods

سازنده و ناشر: Century Games Publishing

قیمت: رایگان

قبل از اینکه به معرفی این بازی بپردازیم باید بگوییم آن را با عنوان Injustice: Gods Among Us اشتباه نگیرید. این بازی Among Gods نام دارد که یک عنوان نو برای اندروید و iOS به شمار میرود. این بازی هم مثل عنوان بالا در سبک نقش آفرینی است و مکانیک گاچا را در خود دارد.

در این بازی شما رهبری یک تیم را بر عهده می گیرید و آن ها را با انجام مراحل مختلف آپدیت می کنید تا بتوانید به شکل بهتری با دشمنان مختلف روبرو شده و آن ها را از پیش رو بردارید. بعلاوه به 100 نوع شخصیت مختلف دسترسی خواهید داشت و می توانید در حالت هایی نظیر PvP با دشمنان خود به مبارزه بپردازید.

آنچه که باعث شده این بازی بسیار هیجان انگیز و مجذوب نماینده باشد، داستان و تنوع قهرمانان آن است. شما در این بازی به عنوان قهرمان و ناجی انسان ها ظاهر می شوید چرا که خدای روشنایی قدرت خود را از دست داده و خدای تاریکی قدرت را به دست گرفته است. حال تاریکی دنیا را فرا گرفته و سعی می نماید قهرمانان را هم با حقه های شیطانی فریب دهد. دنیا در حال نابودی است و شما باید کوشش کنید تا این اتفاق رخ ندهد.

3. Kinja Run

سازنده و ناشر: HABBY PTE. LTD

قیمت: رایگان

بازی Kinja Run یکی دیگر از بازی های نو برای اندروید و iOS است که در آن شما در نقش یک گربه ظاهر شده و باید با جمع آوری سکه ها و نابود کردن دشمنان، امتیاز خود را افزایش دهید. این بازی در سبک دوندگی بی نهایت است. همان سبکی که بازی های مشهور و معروفی چون Subway Surfers و Temple Run از آن بهره می برند.

در این بازی شما داستان خاصی را شاهد نخواهید بود. فقط باید از موانع عبور کنید، سکه ها را جمع آوری کنید و امتیاز خود را افزایش دهید. البته برای افزایش مجذوب نمایندهیت بازی، مکانیک مبارزه ای مجذوب نمایندهی هم در نظر گرفته شده که به لطف آن شما می توانید با استفاده از ابزار مختلف به دشمنان خود شلیک نموده و آن ها را از پا در بیاورید.

اگر در پی یک بازی بدون روایت داستانی خاص اما گیم پلی و مکانیک های مجذوب نماینده هستید، پیشنهاد می گردد Kinja Run را حتما تجربه کنید.

4. Octopath Travelers: CotC

سازنده و ناشر: Square Enix

قیمت: رایگان

Octopath Traveler: CotC یک بازی رایگان و نو برای اندروید و iOS است که به لطف بهره مندی از روایت داستانی مجذوب نماینده با عناصر سبک Gacha، گرافیک پیکسلی قدیمی و شخصیت ها و صداپردازی کاملا ژاپنی که حس و حالی حماسی به داستان می دهد، قطعا می تواند نظر مثبت شما را به خود جلب کند.

این بازی هم در سبک نقش آفرینی است و بدون احتیاج به اینترنت می توانید آن را تجربه کنید. در ابتدای بازی شما شخصیت خود را از بین چند نفر با توانایی های مختلف انتخاب می کنید و پس از گذراندن مراحل آموزشی، باید از بین 3 داستان اصلی یکی را انتخاب کنید که شامل ثروت، قدرت و معروفیت می گردد. البته در نهایت می توانید هر سه داستان را هم تجربه کنید.

در این بازی شما با دشمنانی روبرو می شوید که هر یک از آن ها توانایی های خاص خود را دارند و باید با استفاده از سلاح ها و تکنیک های خاصی از پا درشان بیاورید. این یعنی برای اینکه در این بازی بتوانید عملکرد موفقی داشته باشید، شناخت دشمنان و نقاط ضعف آن ها بسیار اهمیت دارد.

اگر در پی یک تجربه متفاوت و مجذوب نماینده از استودیویی خلاق و نام آشنا یعنی اسکوئر انیکس هستید، پیشنهاد می گردد Octopath Traveler: CotC را در فهرست بازی هایی که حتما باید تجربه کنید قرار دهید.

5. TerraGenesis: Landfall

سازنده و ناشر: Tilting Point

قیمت: رایگان

آیا تا به حال فکر نموده اید که ترکیب یک بازی شبیه ساز شهرسازی آن هم در فضا چقدر می تواند مجذوب نماینده و نوآورانه باشد؟ TerraGenesis: Landfall محصولی است که با ترکیب این دو ایده به وجود آمده و به عنوان یک بازی نو و بسیار مجذوب نماینده می تواند نظر مثبت شما را به خود جلب کند.

در این بازی شما می توانید شهری را در فضا بسازید و با اضافه کردن امکانات خاص به آن، جهت را برای رقم خوردن آینده ای متفاوت برای دنیای بشریت هموار کنید. کاری که شما باید انجام دهید این است که شهر خود را با افزودن منابع مختلف، زیرساخت ها، ساخت و ساز و… توسعه دهید تا هم شهروندان تان راضی باشند و در امنیت زندگی نمایند و هم خودتان از قدرت خالق بودن لذت ببرید.

6. Thats a Cow

سازنده و ناشر: Crescent Moon Games

قیمت: رایگان / 3 دلار

Thats a Cow یک بازی نو بسیار مجذوب نماینده و محبوب برای اندروید و iOS است که توانسته امتیاز بسیار بالای 4.5 و 4.8 را از فروشگاه پلی استور و اپ استور کسب کند و این برای یک بازی که حتی یک سال هم از عرضه آن نمی گذرد واقعا عالی است.

اما چه چیزی باعث شده تا این بازی به ظاهر کارتونی تا این مقدار نزد کاربران محبوبیت پیدا کند؟ توسعه دهندگان Thats a Cow کوشش نموده اند این بازی تا جایی که امکان دارد سرگرم نماینده باشد. در نتیجه المان های تخریب پذیری و مجذوب نماینده زیادی را به آن اضافه نموده اند و شما هم در آن در نقش یک گاو پرنده ظاهر می شوید.

این گاو با یک جت که از شیر به عنوان سوخت استفاده می نماید به پرواز در می آید و شما هم باید آن را در جهت سختی که پیش رویش قرار می گیرد راهنمایی کنید تا از موانع عبور کند و بتواند دشمنان خود را شکست دهد. Thats a Cow به عنوان یک بازی سرگرم نماینده می تواند در مواقعی که دلتان داستان خاصی نمی خواهد، ساعت ها شما را مجذوب خود کند.

7. Total War: Medieval II

سازنده و ناشر: Creative Assembly

قیمت: 15 دلار

Total War: Medieval II نوترین بازی از سری محبوب و مشهور Total War به شمار میرود که یک بازی استراتژیک مجذوب نماینده است. در این بازی شما ارتش خود را انتخاب نموده و آن ها را تقویت می کنید تا بتوانید با دشمنان خود به مبارزه بپردازید و آن ها را از پیش رو بردارید.

داستان این بازی در دوران قرون وسطی جریان دارد که از نام آن هم کاملا می گردد متوجه این موضوع شد. تصور نکنید با در اختیار داشتن ارتشی قدرتمند می توانید لزوما در این بازی پیروز شوید. به عنوان رهبر یک سرزمین، شما هم باید از شم استراتژیک خوبی برخوردار باشید و هم اینکه سیاست و درایت کافی را داشته باشید تا بتوانید تصمیم بگیرید چه زمانی باید به چه سرزمینی یورش ببرید یا حتی با آن ها تجارت کنید تا به سرزمین خود رونق ببخشید و از لحاظ مالی به یک قطب بزرگ در دنیا تبدیل شوید.

از لحاظ هوش استراتژیک، این بازی شما را به شدت به چالش می کشد و این دقیقا همان چیزی است که به مجذوب نمایندهیت آن می افزاید. البته برای تجربه این بازی نو که هم برای اندروید و هم iOS در دسترس واقع شده است باید چیزی در حدود 15 دلار بپردازید که با پرداخت این مبلغ دیگر خرید درون برنامه ای و… در کار نخواهد بود.

8. Tower of Fantasy

سازنده و ناشر: Hotta Studio

قیمت: رایگان

بازی نو برج فانتزی (Tower of Fantasy) در سبک نقش آفرینی آنلاین گسترده بوده که برای گوشی های اندروید و iOS به صورت رایگان عرضه شده است. محیط بازی برج فانتزی به شکل آخرالزمانی و علمی تخیلی است. مانند بیشتر عناوین این سبک زمین نابود شده و انسان ها به سیاره ای دیگر مهاجرت نموده اند. نام این سیاره آیدا (Aida) است. بازیکنان وارد این دنیای بسیار گسترده شده و باید کوشش نمایند تا دشمنان خود را از بین ببرند. از طرفی مبارزات هم بسیار سریع و دقیق طراحی شده تا شما از آن ها لذت ببرید.

به علت اینکه برج فانتزی در سبک نقش آفرینی آنلاین گسترده است، دنیای بازی با بازیکنان دیگر مشترک است. به همین علت شما می توانید با افراد دیگر ارتباط داشته و با دوستانتان از این بازی لذت ببرید. نکته اصلی اینجاست که برج فانتزی از عناصر انیمه ای هم استفاده می نماید. به همین علت شما با یک محیط جالب روبرو هستید. دنیای برج فانتزی بسیار دقیق طراحی شده و جزئیات بسیار زیادی دارد.

گشت و گذار در این بازی بسیار لذت بخش است، از صحنه های اکشن زیادی بهره می برد، تنوع سلاح ها نیز در آن بسیار زیاد است، امکان شخصی سازی شخصیت ها در اختیار شما قرار می گیرد و بسیاری موارد خوب دیگر که دست به دست هم داده اند تا به طور کلی بازی برج فانتزی به یکی از برترین عناوین نقش آفرینی آنلاین گسترده روی موبایل تبدیل گردد.

9. UFO99

سازنده و ناشر: Noice2D Game Studio

قیمت: رایگان

UFO99 یک بازی نو و مجذوب نماینده در سبک آرکید به شمار میرود که متأسفانه فقط برای اندروید در دسترس واقع شده است. در این بازی هم درست مثل بازی Thats a Cow شما به پرواز در می آیید و باید در همین حال با دشمنان خود مبارزه کنید.

در UFO99 همانطور که از نامش پیداست، تعداد زیادی UFO (بشقاب پرنده) وجود دارد که می توانید با انجام بازی بازی آن ها را آزاد کنید. بعلاوه کاراکتر شما که قابلیت شخصی سازی شدن را هم دارد در طول بازی یک سری قدرت های خاص و خارق العاده دریافت می نماید که با یاری آن ها می تواند بهتر از پس دشمنان و غول های مختلف بر بیاید.

بازی مراحل مختلفی دارد که هر کدام از آن ها بسیار کوتاه هستند. این یعنی اگر زمان استراحت بین کار شما بسیار کوتاه است می توانید آن را تجربه نموده و لذت ببرید. بعلاوه بازی به خاطر مکانیزمی نه چندان خشن و گیم پلی کارتونی بامزه، برای بازی با افراد خانواده و حتی بچه ها هم مناسب است چرا که از حالت چند نفره محلی هم پشتیبانی می نماید.

10. Wolf Game: The Wild Kingdom

سازنده و ناشر: Special Gamez

قیمت: رایگان

اگر اهل فیلم و سریال باشید، احتمالا عناوینی را دیده اید که در آن یک کودک در خانواده حیوانات، به خصوص گرگ ها بزرگ می گردد. حال استودیوی Special Gamez تصمیم گرفته با بازی مجذوب نماینده Wolf Game: The Wild Kingdom، شما را وارد این دنیای مجذوب نماینده کند. با این تفاوت که شما به عنوان یک انسان در گله گرگ ها حضور ندارید، بلکه از بیرون آن ها را راهنمایی می کنید.

وظیفه شما این است که به گرگ ها در کوشش برای زنده ماندن، کاوش، شکار، انتقام و… یاری کنید چرا که شما آلفای دسته خود هستید و وظیفه رهبری آن ها را در جهت سخت و دشواری که روبرویشان است بر عهده دارید.

به عنوان یک رهبر مقتدر، باید بتوانید گرگ های قدرتمند را به دسته خود بیاورید تا بتوانید با یاری آن ها، راحت تر به هدفی که می خواهید دست پیدا کنید. اما گاهی اوقات وظیفه شما فقط مبارزه نیست. شما در طول بازی متحدانی دارید که اگر به آن ها حمله گردد، باید گرگ های خود را برای یاری به آن ها بفرستید.

این یعنی در بازی Wolf Game: The Wild Kingdom، شما باید کاملا هشیار و سیاست مدار باشید تا در عین حال که گله بزرگی برای خود می سازید، اتحاد خود را با گله های بزرگ دیگر هم حفظ کنید. این بازی که در سبک استراتژیک است، به طور رایگان برای کاربران اندروید و iOS در دسترس واقع شده است.

آیا تجربه انجام این بازی های نو را روی دستگاه اندروید یا iOS خود داشته اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی 10 بازی تازه برتر برای اندروید و iOS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 بازی تازه برتر برای اندروید و iOS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید