آیپد پرو M2 تا چند روز آینده معرفی می گردد؛ معرفی مک های تازه در زمانی دیگر

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، بعد از معرفی نسل تازه آیفون و اپل واچ، گزارش های زیادی در خصوص معرفی مدل های تازه نفس آیپد پرو و کامپیوترهای مک در ماه اکتبر منتشر شد. در ابتدا گفته می شد اپل میخواهد برای این محصولات هم رویداد رونمایی برگزار کند ولی بعد تعیین شد که این محصولات بی سروصدا معرفی خواهند شد. حالا در تازهترین گزارش خبرگزاری بلومبرگ آمده که اگرچه آیپد پرو M2 تا چند روز آینده معرفی می گردد، ولی معرفی مک های تازه به تاریخ دیگری موکول شده ولی قبل از به خاتمه رسیدن 2022 شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود.

آیپد پرو M2 تا چند روز آینده معرفی می گردد؛ معرفی مک های تازه در زمانی دیگر

همانطور که احتمالا می دانید، اپل امسال هم میخواهد از دو مدل 11 و 12.9 اینچی آیپد پرو رونمایی کند که هر دو مبتنی بر تراشه M2 هستند. این همان تراشه ای است که چند ماه قبل مک بوک ایر نو با آن راهی بازار شد. چیپست M2 نسبت به نسل قبلی با بهبود گسترده ای روبرو نشده و فقط حدود 20 درصد سرعت بیشتری ارائه می نماید. بنابراین کاربرانی که آیپد پرو نو را خریداری می نمایند، احتمالا متوجه تفاوت عملکرد نمی شوند.

در کنار آیپد پرو M2، اپل از نسل دهم آیپد معمولی هم رونمایی می نماید. گفته می گردد این آیپد از طراحی متفاوتی بهره می برد و به جای لایتنینگ از پورت USB-C استفاده می نماید. بعلاوه باید به پشتیبانی از اینترنت 5G هم اشاره کنیم. ظاهرا تراشه A14 به عنوان قلب تپنده این تبلت انجام وظیفه می نماید که برای یادآوری باید بگوییم که این همان تراشه استفاده شده برای آیفون 12 است.

چند روز قبل خبرگزاری بلومبرگ گفت که اپل میخواهد در تاریخ 2 آبان سیستم عامل iPadOS 16.1 را برای عموم کاربران رسما منتشر کند. به همین دلیل، به احتمال زیاد در همین تاریخ هم از آیپدهای نو رونمایی می گردد. به احتمال زیاد در روزهای آینده گزارش های بیشتری در خصوص این موضوع منتشر خواهد شد.

کامپیوترهای مک نو

همانطور که گفتیم در ابتدا انتظار می رفت که مک های نو در کنار آیپدهای تازه نفس از راه برسند. اما حالا خبرگزاری بلومبرگ مدعی شده که این مک ها در تاریخ دیگری معرفی می شوند و تاریخ دقیقی برای معرفی آن ها مطرح نشده است. فقط ظاهرا پیش از به انتها رسیدن امسال میلادی، این کامپیوترها رسما معرفی خواهند شد.

به نظر می رسد در کنار مدل نو مک بوک پرو 14 و 16 اینچی که از تراشه های M2 پرو و M2 مکس بهره می برند، با مک مینی نو هم روبرو خواهیم شد. در رابطه با نسل نو اپل تی وی هم شایعاتی منتشر شده که ظاهرا از چیپست A14 و 4 گیگابایت رم بهره می برد. ولی هنوز در خصوص احتمال معرفی این دستگاه در کنار مک های نو نمی توانیم با قاطعیت صحبت کنیم.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیپد پرو M2 تا چند روز آینده معرفی می گردد؛ معرفی مک های تازه در زمانی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیپد پرو M2 تا چند روز آینده معرفی می گردد؛ معرفی مک های تازه در زمانی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید