همایشها و نمایشگاه ها

ب ام و 3.0 CSL افسانه ای با موتور 553 اسبی و گیربکس دستی دوباره به دنیا آمد

ب ام و 3.0 CSL به عنوان یکی دیگر از محصولات ویژه جشن پنجاه سالگی برند M دوباره به دنیا آمد. خودرویی که از ماه ها پیش تصاویر جاسوسی آن در پیست نوربرگ رینگ به بیرون درز می کرد بالاخره رسماً با قیمت اشک آور 750.000 یورو به عاشقان ب ام و معرفی گردید.

3 آذر 1401

سهم 4 درصدی شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی

خیرالدین گفت: شرکت های دانش بنیان، سهم حدود 4 درصدی در بخش کشاورزی دارند که باید در این حوزه فعالیت های بیشتری انجام گردد.

2 مهر 1401

جوادی: پیوند سینما با محصولاتی چون نوشت افزارهای ایرانی یک برد دوطرفه برای سینما و صنعت است

تهران (پانا) - سیدمهدی جوادی می گوید توسعه استفاده از شخصیت های سینمایی و پویانمایی ایرانی در محصولات نوشت افزار نشان می دهد این شخصیت ها از قابلیت استفاده در صنایع جانبی برخوردارند.

9 شهریور 1401

دولت لایحه تشکیل سازمان نظام روزنامه نگاری را ارائه می دهد

معاون پارلمانی رییس جمهور از تاسیس سازمان نظام روزنامه نگاری کشور خبر داد و گفت: لایحه تشکیل این سازمان با هدف حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه به زودی به مجلس ارائه می شود.

10 مرداد 1401

رونمایی از تمبر یادبود و بزرگداشت شانزدهمین سالروز ثبت جهانی کتیبه بیستون

ایلنا/ براساس اخبار بدست آمده، رونمایی از تمبر یادبود و بزرگداشت شانزدهمین سالروز ثبت جهانی کتیبه بیستون صورت می گیرد.

3 مرداد 1401

جزئیات برنامه های سازمان دانش آموزی برای گرامیداشت دهه فجر

خبرگزاری خبرنگاران-قائم مقام معاون وزیر آموزش و پرورش در سازمان دانش آموزی درباره برنامه های این سازمان برای گرامیداشت دهه فجر گفت: سازمان دانش آموزی مجموعه فعالیت های متنوعی را در قالب برنامه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب طراحی نموده است.

21 تیر 1401

همراه اول و انجمن کامپیوتر ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، تفاهم نامه همکاری مرکز تحقیق و توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران و انجمن کامپیوتر ایران عصر روز گذشته دوشنبه 23 اسفند 1400 در حاشیه مراسم اهدای جوایز برگزیدگان نهایی اختتامیه نخستین...

16 خرداد 1401

سونی پتنت اسکنر سه بعدی برای انتقال اشیای واقعی به دنیای VR را ثبت کرد

دنیای واقعیت مجازی/ ترکیبی بسیاری از شرکت های بزرگ فناوری را وادار نموده تا تجهیزات لازم برای تجربه هر چه بهتر کاربران را بسازند و در اختیار آن ها قرار دهند. سونی یکی از آن شرکت هاست که این روز ها خبراهای زیادی درباره تجهیزات واقعیت مجازی آن شنیده می گردد....

1 خرداد 1401

شناسایی احتیاج بازارهای هدف، دستاورد اعزام هیات تجاری کرمان به اکسپو دوبی بود

نایب رئیس اتاق کرمان گفت: هیات تجاری اتاق کرمان با هدف شناسایی احتیاج بازارهای هدف و معرفی محصولات صادراتی استان کرمان به نمایشگاه گلفود و اکسپو دوبی اعزام شد.

25 اردیبهشت 1401

رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در جشنواره موسیقی فجر

تهران (پانا) - سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر ازشب گذشته با اجرای بخش موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و با حضور تیم های بهداشتی شروع به کار کرد.

16 اردیبهشت 1401

افتتاح نخستین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی شهرهای جهانی

شهردار میبد از راه اندازی نخستین نمایشگاه اختصاصی صنایع دستی با حضور 14 شهر و روستای جهانی صنایع دستی ایران خبر داد. این نمایشگاه به مناسبت هفته صنایع دستی برگزار می شود.

12 اردیبهشت 1401

با بهترین مقاصد گردشگری غذا آشنا شوید

افراد خوش خوراک در سفر در پی پیدا کردن لذت های خوشمزه مقصد سفر خود هستند. بعضی از افراد هم به صورت تخصصی و فقط برای خوردن غذاهای کشورهای مختلف به سفر می فرایند. در این میان بعضی از کشورها با داشتن غذاهای خوشمزه و لذیذ و تبلیغ قابلیت های این جنبه از گردشگری...

30 فروردین 1401

دانشگاه علمی کاربردی در حوزه اشتغال و فناوری نقش آفرینی کند

معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظام آموزش مهارتی باید در حوزه اشتغال و فناوری نقش آفرینی کند و از ظرفیت های موجود بهره مند شود.

3 اسفند 1400

رایزنی وزیرخارجه ایران با همتای آذربایجانی خود در باکو

وزیران امور خارجه ایران و آذربایجان در باکو با یکدیگر ملاقات و رایزنی کردند.

29 بهمن 1400

راهکارهایی برای موفقیت شرکت های گردشگری در سال 2022

ایسنا/ این خبر پیرامون راهکارهایی برای موفقیت شرکت های گردشگری در سال 2022 برای شما نگارش شد.

26 بهمن 1400

برگزاری نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی

تربت حیدریه میزبان نخستین جشنواره ملی گیاهان دارویی خواهد بود.

26 بهمن 1400

فراوری 10 هزار مگاوات برق با استفاده از صنعت هسته ای

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان انرژی اتمی: با پیش بینی های اجرا شده در سال 1401 ، ده هزار مگاوات برق تازه با استفاده از انرژی هسته ای با سرمایه گذاری 40 میلیارد دلاری فراوری خواهد شد.

11 بهمن 1400

روابط گردشگری ایران و کره جنوبی

ایران و کره جنوبی علاقه مندند علاوه بر همکاری ها در عرصه های مختلف، اینک روابط خود در بخش گردشگری را نیز توسعه دهند.

9 بهمن 1400

افتتاح اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان امروز شنبه (بیستم آذرماه 1400) با حضور استاندار اصفهان و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران به صورت رسمی افتتاح می شود.

1 بهمن 1400

برترین هتل های پکن

پکن با لایه ­های پیچیده ­اش به طور همزمان هم مدرن است هم سنتی. این شهر الماس معماری و محل خلاق­ ترین ساختمان ­های دنیا است. ترکیبی از کاخ­ های باشکوه امپریالیستی و معابد خیره کننده باستانی و انواع معماری که شما را شگفت زده خوهد کرد. بلیط هواپیما را مقرون...

19 دی 1400
تعداد: (45)