افتتاح اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان امروز شنبه (بیستم آذرماه 1400) با حضور استاندار اصفهان و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران به صورت رسمی افتتاح می شود.

افتتاح اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ دخترانه ها به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان امروز شنبه (بیستم آذرماه 1400) با حضور سید رضا مرتضوی (استاندار اصفهان) و علی رمضانی (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) به صورت رسمی افتتاح می شود.

گفتنی است بیش از 1100 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان حضور دارند که از این تعداد 50 ناشر اصفهانی هستند.

همچنین حدود 100 عنوان برنامه فرهنگی برای اولین نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان پیش بینی شده است که در هر شهرستان به صورت فیزیکی اجرا خواهد شد.

براساس اقدامات اجرا شده هزینه ارسال مرسولات پستی نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان رایگان خواهد بود و هزینه ارسال از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ناشران تامین می شود.

از جمله ویژگی های نخستین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان اجرای عدالت فرهنگی است. همچنین علاقه مندان به کتاب که در روستا ها زندگی می کنند و دسترسی به اینترنت ندارند نیز می توانند از طریق شماره پشتیبانی 02191009898 کتاب مورد علاقه خود را سفارش دهند.

خریداران در نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان می توانند با دریافت بن کتاب از سایت اینترنتی www.bon.tibf.ir از تخفیفات در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان از بیستم تا بیست وششم آذرماه 1400 در وب سایت خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی www.ketab.ir برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افتتاح اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید