سهم 4 درصدی شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، خیرالدین گفت: شرکت های دانش بنیان، سهم حدود 4 درصدی در بخش کشاورزی دارند که باید در این حوزه فعالیت های بیشتری انجام گردد.

سهم 4 درصدی شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی

خیرالدین در افتتاح پردیس و نمایشگاه علم و فناوری رفسنجان گفت: حوزه کشاورزی در جی دی پی (جی دی پی (GDP) مخفف عبارات Gross Domestic Product به معنی فراوری ناخالص داخلی است) سهمی حدود 18 درصد دارد؛ اما شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی، سهم حدود 4 درصدی دارند که باید در این حوزه فعالیت های بیشتری انجام گردد.

او اضافه کرد: خوشبختانه امروز با تفاهمی که در وزارت علوم انجام شد، پردیس علم و فناوری دانشگاه ولیعصر (عج) را افتتاح می کنیم که امیدوارم با آغاز به کار پردیس این شرکت ها هویت جدی تری پیدا نمایند و بتوانند در سطوح فناوری بالا حرکت و شرکت های دانش بنیان ایجاد نمایند و دانشگاه هم امکانات کافی در اختیار آنان قرار دهد.

معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مورد ایجاد پارک علم و فناوری در رفسنجان اعلام کرد: ایده ای که ما دنبال آن هستیم؛ جزء به کل است و فکر می کنیم برترین روش و پاسخگو است؛ یعنی ابتدا مرکز رشد ایجاد می گردد و به سطح بلوغ که رسید مجوز پردیس علم و فناوری داده می گردد و پردیس، پارک داری را یا به صورت مستقل یا مشترک یاد می گیرد و بعد مجوز پارک علم و فناوری دانشگاه را صادر می نماید.

وبلاگ دخترانه ها کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سهم 4 درصدی شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم 4 درصدی شرکت های دانش بنیان در بخش کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید