خودرو

تکنیک ضد سرطان شناسایی شد

پژوهشگرانی از موسسه پژوهشی سرطان لندن (ICR) و دانشگاه ادینبورگ، تکنیکی جدیدی با نامروالور (Revolver) را توسعه دادند. در این تکنیک که مبتنی بر تکامل تکرار سرطان است، از اطلاعات مربوط به الگوهای جهش موجود در توالی DNA، برای پیش بینی تغییرات ژنتیکی آینده استفاده...

28 آذر 1401

ابزاری برای جاسوسی یا همیاری برای مبتلایان اختلالات شنوایی؟ ، ترفند پنهان آیفون حاشیه ساز شد

این روزها یکی از ابزارهای آیفون جنجالی شده است چرا که بسیاری از کاربران از این ابزار به عنوان وسیله ای برای جاسوسی داخل ماشین استفاده می نمایند.

26 آذر 1401

بارش برف و باران در 19 استان

سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش برف و باران در 19 استان و اختلال در سفرهای بین شهری هشدار داد.

21 آذر 1401

جاهای دیدنی مشهد در شب

شهر مشهد علاوه بر بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام دارای جاذبه های متفاوتی است که زیبایی های بیشتری به این شهر معنوی افزوده است. درعین حال بعضی از این جاهای دیدنی مشهد در شب زیباتر هستند. البته نمی توان انکار کرد که حرم اما رضا علیه السلام همواره زیباست...

16 آذر 1401

ب ام و 3.0 CSL افسانه ای با موتور 553 اسبی و گیربکس دستی دوباره به دنیا آمد

ب ام و 3.0 CSL به عنوان یکی دیگر از محصولات ویژه جشن پنجاه سالگی برند M دوباره به دنیا آمد. خودرویی که از ماه ها پیش تصاویر جاسوسی آن در پیست نوربرگ رینگ به بیرون درز می کرد بالاخره رسماً با قیمت اشک آور 750.000 یورو به عاشقان ب ام و معرفی گردید.

3 آذر 1401

ابلاغ مراتب ثبت 14 اثر منقول فرهنگی تاریخی به استاندار البرز

میراث آریا/ براساس گزارش های منتشر شده، ابلاغ مراتب ثبت 14 اثر منقول فرهنگی تاریخی به استاندار البرز صورت گرفت.

29 آبان 1401

قدرت شگفت انگیز یک آنتی بیوتیک تازه کشف شده!

ایرنا نوشت: محققان پزشکی یک آنتی بیوتیک تازه با نام دینوباکتین را به وسیله غربال محاسباتی شناسایی و کشف کردند که در مرحله آزمایشی روی موش ها توانسته است عفونت ناشی از باکتری های مقاوم به آنتی بیوتیک را نابود کند.

26 آبان 1401

آغار واگذاری 630 دستگاه ون تاکسی در تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تحویل 630 دستگاه ون تاکسی در سیزدهمین شنبه امید و افتخارهفته آینده اطلاع داد.

25 آبان 1401

تصاویر ، نگاهی به 4 تویوتای خاص برای ورود به ایران

گجت نیوز نوشت: همزمان با تعیین شدن لیست اسامی واردکنندگان خودرو به کشور، نام ایرتویا هم در میان واردکنندگان دیده شده است.

22 آبان 1401

آبشار کورشونلو یکی از جاذبه های طبیعی آنتالیا است

جاذبه ها/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، آبشار کورشونلو یکی از جاذبه های طبیعی آنتالیا است.

12 آبان 1401

وزیر صنعت: قیمت خودرو افزایش نمی یابد

وزیر صنعت، معدن و تجارت مباحث مطرح شده در خصوص افزایش قیمت خودرو را رد کرد.

10 آبان 1401

بازگشت پارکبانان به خیابان های شهر

معاون بهره برداری از سیستم های حمل و نقل و محدوده های ترافیکی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری مزایده پارک حاشیه ای هوشمند در 14 منطقه مرکز اطلاع داد و گفت: هیچ عنوان رابطه اقتصادی بین سیستم مکانیزه و پارکبانان با شهروند، وجود ندارد.

1 آبان 1401

افزایش دوبرابری بودجه خودرو های برقی تا سال 2030

یک گزارش علمی اعلام نموده است که بودجه و هزینه فراوری خودرو های برقی و باتری تا سال 2030 دو برابر شده و به 1.2 تریلیون دلار خواهد رسید.

1 آبان 1401

12 استان بارانی می شوند ، کاهش 6 درجه ای دما و احتمال یخ زدگی در 13 استان ، خیزش گرد و خاک در 11 استان

سازمان هواشناسی با صدور 3 هشدار جداگانه زردرنگ از بارش باران در 12 استان، وزش باد و خیزش گرد و خاک در 11 استان، کاهش دما تا 6 درجه در 13 استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر اطلاع داد.

25 مهر 1401

تنگه شیرز: راهنمای تور تنگه شیرز لرستان

تور دره شیرز در استان لرستان معمولا 2.5 روزه اجرا می گردد؛ می توانید در این سفر در هتل های لرستان اقامت داشته باشید یا از خدمات اقامتگاه های بومگردی لرستان بهره ببرید. اگر از مبدا تهران راهی تنگه شیرز هستید حدود 8 ساعت تا رسیدن به محل پیاده روی تنگه شیرز...

22 مهر 1401

عکس ، غول شگفت انگیز تویوتا با 1میلیارد 200 میلیون در تهران؟

دیجیاتو نوشت: تویوتا هایلوکس یکی از بهترین و مشهورترین وانت پیکاپ های دنیاست که مدل های مختلف آن تا پیش از ممنوعیت واردات خودرو در بازار ما حاضر بودند و بسیار مورد توجه مشتریان حقیقی و حقوقی ایرانی قرار می گیرد.

11 مهر 1401

گلگشت در پارک چمران کرج

خبرنگاران : اگر ساکن کرج یا تهران هستید یا مسافرید و عاشق طبیعت ،بازدید از پارک چمران کرج را در برنامه خود بگذارید. طبیعت این بوستان بزرگ جنگلی در تمام فصول جذابیت های خاص خود را دارد. برای آشنایی بیشتر با پارک چمران کرج و جشنواره لاله ها در باغ گل های...

6 مهر 1401

بنتلی فلایینگ اسپور اسپید با سرعت 330 کیلومتر در ساعت معرفی گردید

نسل سوم بنتلی فلایینگ اسپور در میانه سال 2019 به عنوان مدل 2020 عرضه شد. از آن موقع تا به امروز بنتلی نسخه های مختلفی از فلایینگ اسپور مانند مدل هیبرید، فلایینگ اسپور S و مدل های دیگر را برای این خودرو عرضه نموده است. اما حال نوبت به جنگجوی آخر این محصول یعنی...

29 شهریور 1401

تحول در سیستم آموزشی با فعالیت هنرستان های تخصصی در جوار پالایشگاه ها و صنایع

استاندار هرمزگان از شروع بکار 5 هنرستان تخصصی در جوار پالایشگاه ها و صنایع استان همزمان با شروع سال تحصیلی تازه اطلاع داد.

22 شهریور 1401

هتل بزرگ چمران شیراز را بیشتر بشناسید

در این مقاله از معرفی رزرو هتل درباره یکی از هتل های 5 ستاره استان فارس بنام هتل بزرگ چمران شیراز سخن خواهیم گفت و بطور کامل امکاناتی که در اختیار مسافران قرار میدهد را بشما کاربران و مسافران شهر شیراز معرفی خواهیم کرد پس با مجله خبرنگاران همراه باشید

17 شهریور 1401
تعداد: (135)