بنتلی فلایینگ اسپور اسپید با سرعت 330 کیلومتر در ساعت معرفی گردید

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، نسل سوم بنتلی فلایینگ اسپور در میانه سال 2019 به عنوان مدل 2020 عرضه شد. از آن موقع تا به امروز بنتلی نسخه های مختلفی از فلایینگ اسپور مانند مدل هیبرید، فلایینگ اسپور S و مدل های دیگر را برای این خودرو عرضه نموده است. اما حال نوبت به جنگجوی آخر این محصول یعنی بنتلی فلایینگ اسپور اسپید رسیده است. بنتلی از این پس پیشرانه 12W شکل خود را صرفا روی مدل اسپید بنتلی فلایینگ اسپور نصب می نماید و مدل های معمولی را با پیشرانه هشت سیلندر راهی بازار می نماید.

بنتلی فلایینگ اسپور اسپید با سرعت 330 کیلومتر در ساعت معرفی گردید

بنتلی فلایینگ اسپور اسپید دارای یک موتور 6 لیتری 12 سیلندر با آرایش سیلندرهای W شکل بوده که به دو توربوشارژ مجهز شده است. این پیشرانه قادر به فراوری 626 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور است. نیروی فراوریی این موتور به یاری گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دو کلاچه ساخت ZF آلمان به هر چهارچرخ منتقل شده و این سدان قدرتمند را قادر ساخته که طی 3.7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد. حداکثر سرعت بنتلی فلایینگ اسپور اسپید هم 330 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

این خودرو قادر است گشتاور را میان هر دو اکسل توزیع کند. در حالت رانندگی کامفورت 480 نیوتن متر گشتاور به اکسل جلو منتقل می گردد. حالت رانندگی اسپرت مقداری تغییر نموده و گشتاور منتقل شده به اکسل جلو را صرفا روی 280 نیوتن متر محدود نموده و باقی آن را به چرخ های عقب منتقل می نماید. نسخه اسپید بنتلی فلایینگ اسپور یک پله نسبت به فلایینگ اسپور S جایگاه بالاتری دارد و خود بنتلی این نسخه را داینامیک ترین مدل فراوری شده از این سدان خاص می داند.

این بنتلی دارای رینگ های بزرگ 22 اینچی بخصوص با رنگ مشکی براق، مشکی دودی یا نقره ای است. یک پکیج رینگ 22 اینچی آپشنال هم برای فلایینگ اسپور اسپید قابل سفارش بوده که دیزاینی متفاوت داشته و رنگ آن مشکی براق یا Brodgar satin می تواند باشد. بنتلی بعلاوه یک تم تیره رنگی را در جلوپنجره، چراغ های اصلی، لوگوها و چراغ های عقب این خودرو اعمال نموده است. فلایینگ اسپور اسپید به صورت استاندارد به کالیپرهای ترمز قرمز رنگ بنتلی مجهز شده است بعلاوه واحدهای مشکی رنگ آن به عنوان ارتقاء بدون هزینه در دسترس هستند.

بنتلی دو پکیج Styling و Blackline را نیز برای فلایینگ اسپور عرضه نموده است. پکیج Styling چندین قطعه فیبرکربنی مانند اسپلیتر جلو، رکاب های جانبی با نشان براق بنتلی، دیفیوزر عقب و یک اسپویلر ساده در لبه صندوق عقب را به بنتلی فلایینگ اسپور اضافه می نماید. پکیج Blackline هم یک تم تیره روی تمام قطعات ظاهری بدنه فلایینگ اسپور پیاده می نماید.

داخل کابین بنتلی فلایینگ اسپور اسپید با تودوزی چرمی در 15 رنگ مختلف قابل سفارش است که رنگ موسوم به piano black veneer در همه به صورت استاندارد وجود دارد. گرافیک نمایشگرهای دیجیتالی پشت فرمان و میان داشبورد بنتلی فلایینگ اسپور اسپید متمایز از سایر نسخه ها بوده و صندلی های جلو در 24 جهت به صورت برقی و صندلی های عقب نیز در 14 جهت به صورت برقی قابل تنظیم هستند و پدال های اسپرت نیز در این سدان خاص وجود دارد. بنتلی پیش بینی نموده است که فلایینگ اسپور اسپید در اروپا و آمریکا یک سوم فروش این خودرو را به خود اختصاص می دهد و این آمار در خاورمیانه در حدود یک پنجم خواهد بود.

منبع: motor1

منبع: دیجیکالا مگ

به "بنتلی فلایینگ اسپور اسپید با سرعت 330 کیلومتر در ساعت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتلی فلایینگ اسپور اسپید با سرعت 330 کیلومتر در ساعت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید