متا و نهاد های بهداشتی دست در دست هم علیه کرونا

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، شرکت فیسبوک که به تازگی به متا تغییر نام داده، اعلام نموده است که محتوای مضر در زمینه واکسن بچه ها را حذف خواهد نمود.

متا و نهاد های بهداشتی دست در دست هم علیه کرونا

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی وبلاگ دخترانه ها، به نقل از theverge، متا هویت کاملاً نو فیسبوک بیان کرد که سیاست های سخت گیرانه تری را برای جلوگیری از منتشر شدن اطلاعات نادرست در زمینه واکسن برای بچه ها اجرا می نماید. فیسبوک بعلاوه به کاربران یادآوری می نماید که این واکسن اکنون برای بچه ها در دسترس است. این پلتفرم اواخر سال 2020 محدودیت هایی را برای عدم انتشار اطلاعات نادرست درباره واکسن کووید-19 اعمال نموده بود، اما سیاست ویژه ای برای بچه ها نداشت. مسئولین متا می گویند که با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) و سازمان بهداشت جهانی (WHO) برای حذف محتوای مضر مربوط به بچه ها و واکسن COVID-19 همکاری می نماید.

مقررات نو شامل هر پستی می گردد که واکسن کووید-19 را برای بچه ها ناایمن، آزمایش نشده یا بی اثر نشان دهد. علاوه بر این، متا یادآوری هایی را به زبان انگلیسی و اسپانیایی ارائه می نماید که واکسن برای بچه ها تأیید شده است و بعلاوه اطلاعاتی را در خصوص مکان هایی که واکسیناسیون انجام می گردد، ارائه می دهد. مدیران ارشد متا ادعا کردند که از ابتدای همه گیری کرونا، در مجموع 20 میلیون اطلاعات نادرست در زمینه COVID-19 و واکسن را از فیسبوک و اینستاگرام حذف نموده اند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "متا و نهاد های بهداشتی دست در دست هم علیه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متا و نهاد های بهداشتی دست در دست هم علیه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید