اولین نگاه به آیپد نسل دهم اپل

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، در سپتامبر 2021، اپل آخرین نسل یعنی نسل نهم از آیپد های خود را معرفی کرد. این شرکت میخواهد در اواخر امسال نسل بعدی آیپد های خود را به بازار عرضه کند. اکنون پیش از هر گونه اعلام رسمی، رندر های CAD آیپد 2022 آینده اپل به وسیله وب سایت MySmartPrice به اشتراک گذاشته شده است. این تصاویر اولین نگاه ما به آی پد نسل دهم اپل خواهد بود.

اولین نگاه به آیپد نسل دهم اپل

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، پیش از این، گزارش هایی در مورد پشتیبانی این تبلت از استاندارد USB Type-C برای شارژ منتشر شده بود؛ اما رندر های منتشر شده این ویژگی را تایید نمی نمایند.

با نگاهی به این تصاویر می توان گفت که طراحی نسل دهم آیپد های اپل، مانند نسل نهم با دوربین جلو در بالا و Touch ID در پایین نمایشگر ارائه خواهد شد. بعلاوه صفحه نمایش این دستگاه با حاشیه های قابل توجهی در چهار طرف احاطه شده است. این رندر ها در پنل پشتی یک سنسور دوربین تکی مانند سنسور دوربین سلفی را به تصویر می کشند. اما برخلاف آی پد نسل نهم، نسخه آینده یک ماژول دوربین کوچک بیضی مشابه سری آیفون X خواهد داشت. این دوربین تکی یک ماژول فلاش LED را در خود جای داده است.

یکی از جنبه های قابل توجه این رندرها، لوگوی برند غول کوپرتینویی در پشت دستگاه است. در پایین دستگاه، گریل های اسپیکر را مشاهده می کنیم. پورت شارژ با رنگ قرمز پوشانده شده است و تعیین نیست که آیا این پورت از نوع Type-C است یا پورت لایتنینگ اپل. بر اساس آنچه تا به امروز می دانیم، آیپد نسل دهم اپل از از چیپست A14 که در سری آیفون 12 ارائه شده بود، بهره می برد . این دستگاه احتمالا با یک صفحه نمایش بزرگتر 10.5 یا 10.9 اینچی رتینا ارائه خواهد شد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "اولین نگاه به آیپد نسل دهم اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین نگاه به آیپد نسل دهم اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید