اپل تاریخ برگزاری مراسم معرفی آیفون SE 3 را اعلام نمود

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، دقایقی قبل اپل خاطرنشان کرد که تازهترین مراسم این شرکت در تاریخ 8 مارس (17 اسفند) ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار می گردد. طی ماه های گذشته گزارش های زیادی درباره محصولاتی که این در مراسم معرفی می شوند، منتشر شده است. طبق این گزارش ها، در این رویداد بدون شک شاهد معرفی آیفون SE 3، نسل تازه آیپد ایر و حداقل یک کامپیوتر مک خواهیم بود.

اپل تاریخ برگزاری مراسم معرفی آیفون SE 3 را اعلام نمود

بعضی منابع از معرفی مک مینی تازه یا مدل تازه مک بوک پرو 13 اینچی خبر داده اند و بعضی منابع هم بر این باور هستند که هر دو کامپیوتر در کنار یکدیگر معرفی می شوند. در رابطه با آیفون SE 3 باید بگوییم که از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با نسل قبلی نخواهد داشت و این یعنی بار دیگر با حاشیه های ضخیم اطراف نمایشگر و دکمه هوم سنسور با اثر انگشت روبه رو خواهیم شد. از سوی دیگر باید انتظار بهره گیری این گوشی از چیپست A15 را داشته باشیم که سری آیفون 13 از همین چیپست بهره می برند. با توجه به بهره گیری از این چیپست قدرتمند، گوشی فوق از اینترنت 5G هم پشتیبانی می نماید. گفته می گردد نسل تازه آیفون SE مانند نسل قبلی با قیمت 399 دلار راهی بازار می گردد.

برای آیپد ایر 5 هم نباید انتظار بهره گیری از طراحی تازهی را داشته باشیم و گویا این تبلت با چیپست بهتر و پشتیبانی از اینترنت 5G معرفی خواهد شد. بعلاوه احتمالا کاربران این تبلت می توانند از قابلیت Center Stage برای فیس تایم استفاده نمایند. برای یادآوری باید بگوییم که این مشخصه در صورت حرکت کردن کاربر حین تماس های تصویری، او را در بخش میانی فریم قرار می دهد.

در رابطه با مک به نظر می رسد در این مراسم شاهد رونمایی از مک مینی قدرتمندتر خواهیم بود که قرار است با چیپست های M1 پرو و M1 مکس ارائه گردد. در حال حاضر کاربرانی که خواهان بهره گیری از مک مینی مبتنی بر تراشه اختصاصی اپل هستند فقط به یک مدل با تراشه M1 دسترسی دارند ولی حالا این مدل تازه توجه کاربران حرفه ای را جلب خواهد نمود.

در نهایت باید به شایعه های مربوط به معرفی نسل تازه مک بوک پرو 13 اینچی هم اشاره کنیم که گویا قرار است همراه با چیپست M2 از راه برسد. به نظر می رسد بار دیگر طراحی مدل 13 اینچی فعلی استفاده می گردد و مهم ترین تفاوت این دو مدل، بهره گیری از تراشه های متفاوت خواهد بود.

درباره چیپست M2 هم هنوز اطلاعات چندان زیادی فاش نشده و فقط گفته می گردد مانند تراشه M1 از پردازنده مبتنی بر 8 هسته استفاده می نماید و در زمینه سرعت و مصرف انرژی هم می توانیم انتظار بهبود نسبی را داشته باشیم. طبیعتا پردازنده گرافیکی آن هم نسبت به نسل قبلی حرف بیشتری برای گفتن دارد. کاربران برای خرید کامپیوترهای مبتنی بر تراشه M1 با توجه به مبلغی که پرداخت می نمایند از پردازنده گرافیکی با 7 یا 8 هسته بهره مند می شوند. حالا گفته می گردد چیپست M2 هم در دو مدل با پردازنده گرافیکی 9 و 10 هسته ای عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه فقط 6 روز دیگر شاهد این رویداد خواهیم بود، احتمالا طی روزهای آینده گزارش های بیشتری درباره این محصولات منتشر خواهد شد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل تاریخ برگزاری مراسم معرفی آیفون SE 3 را اعلام نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل تاریخ برگزاری مراسم معرفی آیفون SE 3 را اعلام نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید