روتر بی سیم Gryphon Guardian: وای فای مربعی برای امنیت بیشتر

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، من از روترهای با طراحی های عجیب و غریب خوشم می آید. واقعا آرزو دارم روزی این روترهای خاص در بازار ایران هم عرضه شوند تا بشود از نزدیک آن ها را آنالیز کرد.

روتر بی سیم Gryphon Guardian: وای فای مربعی برای امنیت بیشتر

یکی از همین روترهای خاص در سال های اخیر، روتر وای فای Gryphon Guardian بوده است. یک روتر بی سیم دو بانده با قابلیت های امنیتی بالا برای کاربران خانگی.

طراحی این روتر به شکل مربع و در اندازه یک AppleTV یا ست آپ باکس است. از وای فای دو بانده 802.11ac با MU-MIMO 2×2 پشتیبانی می نماید و حداکثر سرعتی که می دهد 1.2 گیگابیت بر ثانیه برای مساحت هایی در حدود 170 مترمربع است.

تعیین است که یک روتر بی سیم خانگی است و برای مصارف کسب وکاری ساخته نشده است. قیمت این روتر در حدود 100 دلار است.

خاص و امنیتی

یک درگاه WAN گیگابیتی دارد تا اینترنت را روی آن به اشتراک بگذارید. یک درگاه LAN گیگابیتی هم دارد تا کامپیوتر یا لپ تاپ را به روتر وصل کنید.

از فناوری Beamforming در آنتن های داخلی خود سود می برد و با روترهای دیگر برند Gryphon می تواند یک شبکه مش وای فای را شکل بدهد.

برای پلتفرم های اندروید و iOS اپلیکیشن دارد. اپ Gryphon Connect به شما اجازه می دهد به انبوهی از تنظیمات و قابلیت های امنیتی از جمله کنترل والدین، Advanced Internet Protection و Gryphon Homebound دسترسی پیدا کنید.

روتر Gryphon Guardian می تواند هر دستگاه IoT که در خانه نصب شده را محافظت کند. قابلیت تعریف VPN دارد و می توانید به آن برنامه بدهید تا کدام دستگاه در چه زمانی روشن و در چه زمانی خاموش گردد.

چراغ های LED دستگاه خیلی جالب روی آن تعبیه شدند تا یک جور نوردهی هم به فضای اطراف بدهند. چراغ های LED در کناره ها و زیر بدنه هستند.

از فناوری های امنیتی شرکت نام آشنای ESET سود می برد و ابزارهایی مانند محافظت از اینترنت در برابر بدافزارها دارد.

بیشتر از هر چیزی، طراحی خاص و منحصربه فرد این روتر بی سیم وای فای 5 برایم جالب است. تصاویر زیر را ببینید:

ایسوس حدود یک سال پیش، سیستم مش وای فای ZenWiFi AX را با استاندارد وای فای 6 معرفی کرد. روتری که از سوی سایت سی نت به عنوان…

این راهنمای خرید برای افرادی نوشته شده است که قصد دارند یک روتر بی سیم از فروشگاه ها و بازارهای بیرون از کشور ایران خریداری نمایند. در…

هفته ها ماندن در خانه از ترس کرونا و جلوگیری از شیوع این ویروس خطرناک و منحوس، بدون اینترنت غیرممکن است. تازه اگر دورکاری، کار در…

شرکت HTC پس از اینکه دو اسمارت فون برای ارزهای مجازی به نام های Exodus 1 و Exodus 1s عرضه نموده است؛ حالا سراغ یک حوزه جدید…

لینک سیس از اولین روتر مش وای فای 6 رونمایی کرد. روتر Velop WiFi 6 محصول جدید شرکت لینک سیس است که با قیمت 399 دلار یا بسته…

انتها پس از دو سه ماه حرف و حدیث درباره روتر جدید گوگل، این محصول دیشب در خلال مراسم معرفی گوشی های پیکسل 4 و پیکسل…

آمازون در رویداد روز آدینه خود از روتر دوبانده All-new Eero رونمایی کرد. این روتر مش وای فای با دستیار صوتی الکسا کنترل می گردد. آمازون سال…

در حالی که روترهای مش وای فای بازار قیمت هایی در حدود 400 دلار دارند؛ شرکت نت گیر از روتر مش وای فای جدیدی با قیمت 700 دلار معرفی کرد….

منبع: شبکه چی

به "روتر بی سیم Gryphon Guardian: وای فای مربعی برای امنیت بیشتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روتر بی سیم Gryphon Guardian: وای فای مربعی برای امنیت بیشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید