سریال و پخش خانگی

10 ترند برتر سینمای مدرن؛ از احیای مجموعه های محبوب تا ستارگان و ژانرهای فراموش شده

سینمای مدرن ترندهای بسیاری به خود دیده است. ترند یعنی آنچه در بازه ای زمانی مد روز شود؛ حالا چنین جریانی می تواند از گذشته آمده باشد، مثل احیای یک ژانر یا بازیگری فراموش شده، یا جریانی کاملاً نو باشد. در هالیوود هر آنچه ترند می شود به خط فکری استودیوها...

29 آبان 1401

ردپای تکرار در سریال های تلویزیونی ، شباهت معنادار افرا به بی همگان و آتش سرد به بی نشان!

لازم است سریال سازان با نگاهی به الگوهای نو، پیچیدگی و کلاف سردرگم را چاشنی ترسیم فضای قصه، شخصیت پردازی کاراکترها و روایت داستان هایشان کنند به جای اینکه به کلیشه ها متوسل شوند.

3 آبان 1401

معرفی 10 بازی تازه برتر برای اندروید و iOS

اگر از انجام بازی های قدیمی و تکراری خسته شده اید و دلتان یک ماجراجویی تازه می خواهد، پیشنهاد می کنیم در این مطلب همراه ما باشید چرا که می خواهیم 10 بازی تازه برتر را برای اندروید و iOS به شما معرفی کنیم.

23 شهریور 1401

جوادی: پیوند سینما با محصولاتی چون نوشت افزارهای ایرانی یک برد دوطرفه برای سینما و صنعت است

تهران (پانا) - سیدمهدی جوادی می گوید توسعه استفاده از شخصیت های سینمایی و پویانمایی ایرانی در محصولات نوشت افزار نشان می دهد این شخصیت ها از قابلیت استفاده در صنایع جانبی برخوردارند.

9 شهریور 1401

مرضیه برومند: مخاطبان شهرک کلیله ودمنه بچه ها دهه شصت هستند

مرضیه برومند این روز ها با شهرک کلیله ودمنه دوباره به خانه های ما آمده است؛ او سال­ هاست که با آثارش هم بچه ها و هم بزرگ سالان را مخاطب قرار می­ دهد. او هیچ وقت خودش را محدود به یک ژانر یا گروهی از مخاطبان ننموده، به اقتضای شرایط کوشش نموده است تا آیینه...

2 مرداد 1401

چیپ و دیل؛ رنجر های نجات؛ یک مالتی ورس جنون آمیز کارتونی

چیپ و دیل؛ رنجر های نجات عنوان یک سریال محبوب و ماندگار انیمیشن است که حدود سی و سه سال پیش به وسیله کمپانی دیزنی ساخته شد. شخصیت های اصلی این سریال دو سنجاب به نام های چیپ و دیل بودند. آن ها در دنیایی که آدم ها و حیوانات با هم در آن تعامل و همزیستی داشتند...

13 تیر 1401

این زن مجذوب کننده مادر خانم بازیگر پرحاشیه است ! ، نفیسه روشن رونمایی کرد

خبرنگاران:نفیسه روشن بازیگر پر حاشیه به تازگی عکسی منشر نموده که در شب تولد مادرش از او معذرت خواهی نموده است .

1 اسفند 1400

عکس کوچولوهای سلبریتی ایرانی ، چهره بامزه بازیگران کوچولو

خبرنگاران: بازیگران کودک در نقش های دلنشینی در فیلم های اخیر ایفای نقش کرده اند که در ادامه بیشتر با آنان آشنا می شوید.

12 بهمن 1400

عامل اصلی مرگ فیلمبردار فیلم الک بالدوین مشخص شد

تحقیقات پلیس سانتافه ثابت کرد که مقصر اصلی در مرگ فیلمبردار 42 ساله، الک بالدوین نبوده است.

22 آبان 1400

شیرین ترین عکس آزاده صمدی روی میز بیلیارد ! ، چایی با مزه شیطنت !

خبرنگاران: آزاده صمدی بازیگر مطرح ایرانی در اینستاگرامش عکسی را با ژست متفاوت در حال چای خوری در وسط میز بیلیارد منتشر کرد.

13 مهر 1400

نگاه علی نصیریان به دوبلورهای نقش هایش

علی نصیریان با رجحان دادن به استفاده از صدای خود بازیگران برای انتقال بهتر حس صحنه به تماشاگر، در عین حال تاکید مرحوم علی حاتمی بر استفاده از دوبلورها را یادآور شد.

30 تیر 1400

بیوگرافی بهرام افشاری بلندقدترین هنرپیشه ایران

بهرام افشاری، متولد 7 خرداد ماه سال 1366، در همدان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. ویژگی شاخص بهرام افشاری، داشتن قدی بلند است که او را تبدیل به بلندقدترین بازیگر سینمای ایران نموده است. از فعالیت های هنری او می توان به بازی درخشانش در سریال...

10 اسفند 1399

دانلود قسمت 9 و 10 سریال آقازاده؛ قسمت ویژه نهم و دهم آقازاده

این هفته دو قسمت جدید سریال آقازاده با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی با هم منتشر می گردد.

15 مهر 1399

گزارش، برندگان و بازندگان یک بازی سیاسی در عراق، سرنخ ترور الهاشمی کجاست؟

با توجه به پیامدهای سیاسی و امنیتی ترور هشام الهاشمی در عراق و نگاهی به سلسله توطئه های اخیر آمریکا در این کشور علیه حشد شعبی به خوبی می توان دریافت که سودبرندگان واقعی این اتفاق چه کسانی هستند.

15 شهریور 1399

با دیدن این فیلم ها در روز های قرنطینه هم سفر کنید

وب سایت ایوار: فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی می توانند این شانس را در اختیار افراد قرار دهند تا در روز های قرنطینه که بحران ویروس کرونا گریبان گیر تمام جهان شده است و کارشناسان توصیه به ماندن در خانه می نمایند، از داخل خانه سفری مجازی را تجربه نمایند.

11 شهریور 1399

بازی Baldurs Gate III تابستان به صورت آزمایشی عرضه خواهد شد

استودیوی بازی سازی بلژیکی لاریان (Larian Studios) جزییات عرضه قسمت سوم از سری بازی های نقش آفرینی دروازه های بالدور (Baldurs Gate) را معین نموده است. بازی Baldurs Gate III احتمالا در مرداد ماه سال جاری در حالت Early Access و به صورت آزمایشی روی استیم قرار خواهد گرفت.

1 شهریور 1399

بیوگرافی سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح

سحر ولدبیگی زاده 1 تیر1356، تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. در ادامه به آنالیز کامل بیوگرافی سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح می پردازیم.

6 خرداد 1399

واکنش مدیرعامل دیزنی به درگذشت کوبی برایانت

باب ایگر مدیرعامل دیزنی و قدرتمند ترین مرد هالیوود به مرگ ناگهانی کوبی برایانت بسکتبالیست اسطوره ای واکنش نشان داد.

25 اسفند 1398