واکنش مدیرعامل دیزنی به درگذشت کوبی برایانت

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، باب ایگر مدیرعامل دیزنی و قدرتمند ترین مرد هالیوود به مرگ ناگهانی کوبی برایانت بسکتبالیست اسطوره ای واکنش نشان داد.

واکنش مدیرعامل دیزنی به درگذشت کوبی برایانت

به گزارش ، کوبی برایانت بسکتبالیست اسطوره ای که برای مدت 20 سال گارد تیم لس آنجلس لیکرز بود و با این تیم توانست 5 بار فاتح NBA (لیگ بسکتبال آمریکا) گردد، شب گذشته (26 ژانویه) در 41 سالگی بر اثر سقوط هلی کوپتر درگذشت.

کوبی برایانت اسطوره ورزش آمریکا سال 2018 جایزه اسکار بهترین انیمیشن را برای فیلم کوتاه انیمیشنی بسکتبال عزیز دریافت نموده بود. برایانت فیلمنامه پروژه بسکتبال عزیز را نوشته و در عین حال صداپیشه و مدیر فراوری آن نیز بود.

اسطوره ورزش جهان در آن مراسم (اسکار) با شوخی گفت که به عنوان یک بسکتبالیست باور نمی نموده ساخت این پروژه ممکن باشد، چون بسکتبالیست ها قرار است دهانشان را ببندند و فقط دریبل نمایند.

بلافاصله بعد از اعلام خبر باورنکردنی درگذشت برایانت، بسیاری از شخصیت های مهم و مشهور جهان به این خبر واکنش نشان دادند که از مهمترین آن ها می توان به پیغام باب ایگر مدیرعامل دیزنی و قدرتمند ترین مرد هالیوود اشاره نمود.

ایگر در واکنش به این خبر نوشت: امروز ما در مجموعه کمپانی دیزنی سوگوار مرگ تراژیک کوبی برایانت یک غول در عرصه ورزش و انسانی سرشار از زندگی هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکنش مدیرعامل دیزنی به درگذشت کوبی برایانت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیرعامل دیزنی به درگذشت کوبی برایانت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید