شرایط نامناسب رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی های شهر

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، استاندار کرمانشاه با انتقاد از شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی های شهر کرمانشاه، گفت : فقط 10 تا 15 درصد تاکسی ها پروتکل ها را رعایت می نمایند که نگران نماینده است و شهرداری باید این شرایط را مدیریت کند.

شرایط نامناسب رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی های شهر

به گزارش ؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه امروز (اول شهریور) ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه با بیان اینکه استان بعد از گذشت حدود شش ماه از شیوع بیماری کرونا، دیروز (31 مرداد) اولین روز بدون فوتی ناشی از کرونا را پشت سر گذراند، گفت : این اتفاق خوب جز با کوشش و ایثار کادر درمان و همکاری موثر مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی حاصل نشد.

او با انتقاد از ضعیف شدن شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه، گفت : متاسفانه به محض اینکه سیر کرونا در استان نزولی می گردد، شاهد بی خیالی دوباره بعضی افراد نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم و همین امر موجب می گردد تا ظرف مدت کوتاهی دوباره به شرایط قبل برگردیم.

او اضافه نمود: این انتظار هست که مردم باجدیت بیشتری رعایت پروتکل های را بویژه در مراسم عزاداری امام حسین (ع) داشته باشند.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از شرایط رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی های شهر کرمانشاه، ادامه داد: متاسفانه تنها 10 تا 15 درصد تاکسی ها پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند و در این زمینه شهرداری مسئول است و باید نظارت جدی داشته و این شرایط را مدیریت کند.

بازوند اضافه نمود: رانندگان تاکسی عمدتا از ماسک استفاده نمی نمایند و از طرفی سه مسافر در جایگاه عقب سوار نموده که آن ها هم اغلب ماسک ندارند و این شرایط نگران نماینده است.

استاندار کرمانشاه از شرایط رعایت این پروتکل ها در سطح نیروی انتظامی انتقاد کرد و اضافه نمود: پلیس الگوی مردم است و باید دقت و جدیت بیشتری در رعایت این پروتکل ها و بویژه استفاده از ماسک داشته باشد.

بازوند با اشاره به برنامه توزیع بسته های یاری معیشتی مددجویان کمیته امداد در سطح فروشگاه های رفاه، گفت: توزیع این بسته ها در فروشگاه های زنجیره ای که باعث تجمع می گردد باید متوقف شده و کمیته امداد باید این بسته ها را درب منازل مددجویان توزیع کند.

استاندار کرمانشاه برگزاری نمایشگاه های تخصصی در استان را بلامانع دانست و ادامه داد: این نمایشگاه ها در سایر استان ها در شرایط قرمز هم برگزار می گردد و مانعی برای برگزاری آن ها در استان نیست.

بازوند در مورد برگزاری برنامه های ورزشی، فرهنگی و انتخابات اصناف نیز، تصمیم گیری در این زمینه را به کمیته اجتماعی، امنیتی و سیاسی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان محول کرد واضافه نمود: تصمیمات این کمیته در جلسه هفته آینده ستاد کرونای استان مورد آنالیز قرار می گیرد.

استاندار کرمانشاه گفت: دورکاری کارمندانی که بیماری و شرایط جسمانی خاص دارند، همچنان باید ادامه داشته باشد .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شرایط نامناسب رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی های شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نامناسب رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی های شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید