عزیزی در تنیس می ماند

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، رییس فدراسیون تنیس پست نو خود در وزارت امور اقتصاد و دارایی را نپذیرفت و اظهار داشت که می خواهد کارش را در تنیس ادامه دهد.

عزیزی در تنیس می ماند

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، داودی عزیزی به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت اقتصاد و دارایی منصوب شده بود که تصمیم گرفت این سمت را نپذیرد و در تنیس بماند.

رییس فدراسیون تنیس در این مورد گفت: هم چنان در خدمت فدراسیون تنیس هستم تا دست در دست اهالی این رشته، کارها و برنامه های نیمه تمام را به خاتمه برسانم. تنیس این روزها شرایط خوبی دارد و کوشش می کنیم این فرایند را ادامه داده و برای موفقیت هرچه بیش تر این رشته گام برداریم.

او ادامه داد: برنامه ما رشد و پیشرفت تنیس است و امیدواریم با پیاده سازی برنامه ها و در اختیار داشتن امکانات اولیه از جمله زمین مناسب به هدف خود برسیم.

عزیزی با تشکر از اعتماد وزیر اقتصاد و دارایی گفت: آقای خاندوزی حکم من را به عنوان سرپرست معاونت امور حقوقی و مجلس این وزارتخانه صادر کرد اما با توجه به شرایط خاص تنیس و این که می خواهم کار نیمه تمام خود را به خاتمه برسانم ضمن عذرخواهی از وزیر محترم اقتصاد، امکان خدمت در این بخش را ندارم. امیدوارم دست در دست به رشد و شکوفایی تنیس یاری کنیم و من هم برای رسیدن به هدف با تمام وجود در خدمت این رشته خواهم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عزیزی در تنیس می ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی در تنیس می ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید