خیز پادشاه آلمانی برای ورود به عرصه خودروهای برقی

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، ظاهراً عرضه اولیه سهام پورشه دوباره در دستور کار قرار گرفته است، زیرا گروه فولکس واگن دنبال راه هایی برای تأمین اقتصادی تغییر هزینه بر خود به سمت خودروهای الکتریکی و خودروهای خودران است. رویترز گزارش داده که غول خودروسازی آلمانی همچنان در حال آنالیز عرضه اولیه احتاقتصادی برند لوکس پورشه است که براساس گزارش های مختلف می تواند بین 45 میلیارد یورو (38 میلیارد پوند) تا 90 میلیارد یورو (77 میلیارد پوند) ارزش داشته باشد.

خیز پادشاه آلمانی برای ورود به عرصه خودروهای برقی

یک روزنامه آلمانی در هفتم دسامبر گزارش داده است که خانواده های پورشه و فردیناند پیش که بزرگ ترین سهامدار گروه فولکس واگن هستند، درحال آنالیز فروش بخشی از دارایی های کمپانی فولکس واگن برای تأمین اقتصادی خرید عمده سهام در عرضه اولیه پورشه هستند. این خانواده ها در مجموع 4.31 درصد سهام گروه فولکس واگن و 3353 درصد حق رأی را به وسیله هلدینگ پورشه SE دارند. بنابراین پورشه SE می تواند سهام کافی برای جذب حدود 15 میلیارد یورو را بفروشد.

باید منتظر ماند و دید پورشه در این راه پیروز می گردد یا نه. شما چه فکر می کنید؟ آیا پورشه می تواند به یکی از برترین خودروسازان در عرصه خودروهای برقی تبدیل گردد یا نه؟

آگهی های خرید و فروش پورشه

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ دخترانه ها بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "خیز پادشاه آلمانی برای ورود به عرصه خودروهای برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیز پادشاه آلمانی برای ورود به عرصه خودروهای برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید