چرا مرغ چند نرخی شد؟ ، مرغ را بالاتر از این قیمت نخرید

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، مدیرعامل اتحادیه مرغداران کشور ضمن اشاره به افزایش قیمت جوجه یکروزه، دلیل بی نظمی در بازار مرغ و چند نرخی بودن آن در مغازه ها را ناشی از عدم تغییر رسمی قیمت مرغ دانست و گفت: منتظریم دولت قیمت نو مرغ را اصلاح و اعلام کند.

چرا مرغ چند نرخی شد؟ ، مرغ را بالاتر از این قیمت نخرید

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، حبیب اسدالله نژاد با بیان اینکه هیچ کمبودی در تامین مرغ نداریم، اضافه نمود: قرار بود ابتدای مهرماه قیمت مصوب مرغ گرم تغییر کند، ولی هنوز این اتفاق نیفتاده و منتظر هستیم دولت قیمت نو برای مرغ معین و آن را به صورت رسمی اعلام کند.

وی دلیل بی نظمی در بازار مرغ و چندنرخی بودن آن در مغازه ها را ناشی از عدم تغییر رسمی قیمت مرغ دانست، اضافه نمود: قیمت تمام شده هر کیلو مرغ زنده برای مرغداران حدود 50 هزار تومان است و نهایتا با سود بخش های مختلف بایستی مرغ گرم حدود 70 هزار تومان به دست مصرف کننده برسد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران کشور افزود: در حال حاضر مرغ با قیمت تمام شده خریداری ندارد و در سطح کشور حدود 43 تا 46 هزار تومان خرید و فروش می گردد. بنابراین قیمت مرغ گرم در بازار باید حدود 65 تا 66 هزار تومان باشد و بالاتر از این سودجویی عوامل غیر فراوری است.

وی با اشاره به افزایش هزینه های فراوری، گفت: علاوه بر افزایش قیمت نهاده های دامی، دارو و واکسن در روزهای اخیر قیمت جوجه یکروزه نیز افزایش یافته و به 17هزار تومان رسیده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "چرا مرغ چند نرخی شد؟ ، مرغ را بالاتر از این قیمت نخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا مرغ چند نرخی شد؟ ، مرغ را بالاتر از این قیمت نخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید