افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کره جنوبی به بیش از 6700 نفر

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، با وجود کوشش های مقامات کره جنوبی تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به بالای 6760 نفر رسیده است.

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کره جنوبی به بیش از 6700 نفر

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دخترانه ها ، تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در کره جنوبی تا امروز (شنبه) به 6767 مورد افزایش یافت. بیش از 60 درصد مبتلایان به ویروس کرونا به نحوی به کلیسایی مربوط می شوند که عامل شیوع اولیه کرونا در کره جنوبی بوده است.

معاون مرکز کنترل و حفاظت از بیماری کره جنوبی در اظهارات امروز خود همچنین از افزایش تعداد تلفات ناشی از ویروس کرونا از 44 نفر به 46 نفر اطلاع داد.

تعداد افراد مبتلا به این بیماری واگیردار در کره جنوبی از اواسط فوریه که تنها آزمایش یک زن 61 ساله مثبت اعلام شده بود به شدت افزایش یافت.

مقامات کره جنوبی امروز همچنین از ابتلای یک گروه کوچک در شهر دائگو اطلاع دادند که در یک آپارتمان زندگی می کردند و از اعضای کلیسای مشهور بودند.

درهرصورت کوششهای جهانی برای مبارزه با این ویروس ادامه دارد. رهبر کره شمالی نیز با ارسال نامه ای به رئیس جمهوری کره جنوبی از کوششهای این کشور برای مقابله با این ویروس قدردانی کرد.

رهبر کره شمالی در این نامه از کوشش های کره جنوبی برای مقابله با ویروس کرونا استقبال نموده و برای مردم کره جنوبی آرزوی سلامت نموده است. رهبر کره شمالی گفته است که به طور کامل از مقابله سئول با ویروس کرونا حمایت می نماید و دوستی و اعتماد کامل خود را نسبت به رئیس جمهور کره جنوبی نشان داده است .

به نظر می رسد موضوع کرونا تا اندازه ای باعث نزدیکی دو همسایه ای گردد که باوجود کوششهای بسیار برای حل بحران هسته ای و گفتگوهای متعدد به نتیجه مشخصی دست نیافته بودند.

این درحالی است که ژاپن از روز شنبه مانع ورود گردشگران و مسافران کره ای به خاک این کشور می گردد و دستور داده است تا مسافران و گردشگران کره ای 2 هفته در قرنطینه نگهداری شوند .

وزارت خارجه کره جنوبی سفیر ژاپن در سئول را فراخوانده تا درباره این تصمیم توکیو شرح دهد. کره جنوبی پیش از این نیز سفرای ویتنام و سنگاپور را به خاطر اتخاذ تصمیمات مشابه فراخوانده است .

در بیانیه وزارت خارجه کره جنوبی آمده است: این کاملاً مایه تأسف است که ژاپن چنین تصمیم غیرمنطقی و افراطی را بدون مشورت و رایزنی با ما اتخاذ نموده است. ما خواهان بازنگری فوری ژاپن در این تصمیم هستیم .

نخست وزیر کره جنوبی نیز تهدید نموده است که سئول تدابیر و اقدامات متقابلی را علیه ژاپن اتخاذ خواهد نمود .

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کره جنوبی به بیش از 6700 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در کره جنوبی به بیش از 6700 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید