واکسیناسیون بچه ها به زودی شروع می گردد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، وزیر بهداشت با انتقاد از اینکه استقبال چندانی از تزریق دز سوم واکسن نشده، گفت: اکنون حدود 22 درصد تزریق واکسن دز سوم در کشور صورت گرفته و با توجه به شیوع سویه اومیکرون از مردم می خواهیم که حتما واکسیناسیون خود را با تزریق دز سوم تکمیل نمایند.

واکسیناسیون بچه ها به زودی شروع می گردد

به گفته عین اللهی، سویه اومیکرون قدرت سرایت پذیری بسیار بالایی دارد و در چند روز اخیر شمار بیماران سرپایی کرونا چهار برابر افزایش یافته که جای نگرانی است و باید مردم به توصیه های مسئولان بهداشتی در مورد تکمیل واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی توجه نمایند.

اکنون در شرایط خوبی قرار داریم

وی توضیح داد: کشورهای همسایه، اروپایی و آمریکایی از لحاظ کرونا در شرایط بدی هستند و رئیس جمهور کشور که به روسیه سفر نموده بود، در ستاد ملی کرونا بیان کرد که اوضاع این بیماری در آن کشور نیز بسیار بد است و مرگ و میر نیز بالاست، اکنون در شرایط خوبی قرار داریم و باید این شرایط را حفظ کنیم.

به گزارش ایرنا عین اللهی درباره بازگشایی مدارس نیز گفت: شرایط بازگشایی مدارس داشتن تهویه مناسب و حفظ فاصله گذاری اجتماعی است که با این شرایط و رعایت شیوه نامه های بهداشتی مسئله ای در این خصوص نیست.

وزیر بهداشت با بیان ایننکه پزشکان باید در منطقه ها محروم نیز خدمات نمایند، گفت: افرادی که درس خوانده و متخصص شدند متعهد به خدمت در منطقه ها محروم و دور افتاده هستند و شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز 20 درصد ظرفیت پذیرش پزشکان عمومی را در این منطقه ها و بصورت بومی گزینی افزایش داده است.

به گفته عین اللهی، در شرایط کنونی مراکز درمانی آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند و باید امکان ارائه خدمات از سوی متخصصان پزشک نیز در منطقه ها محروم وجود داشته باشد.

آخرین اخبار کرونا را از صفحه ویروس کرونا وبلاگ دخترانه ها دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز

به "واکسیناسیون بچه ها به زودی شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون بچه ها به زودی شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید