بازدید از 12 پارک دیزنی در دور جهان در کمتر از 80 ساعت

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، هوادار پر و پاقرص دیزنی با بازدید از 12 پارک این شرکت در 75 ساعت رویایش را به واقعیت تبدیل می نماید.

بازدید از 12 پارک دیزنی در دور جهان در کمتر از 80 ساعت

شانس بازدید از هر یک از پارک های دیزنی می تواند رویایی باشد که برای هر کودک یا بزرگسال به حقیقت تبدیل گردد. این بار لیندزی نِمِث کانادایی تنها در 75 ساعت و 6 دقیقه از تمام این پارک ها تماشا نموده است، که او را به ثبت رکورد سریع ترین زمان بازدید از تمام پارک های دیزنی رسانده است. این برنامه دقیق که از کالیفرنیای آمریکا شروع شده بود، او را در کمتر از 4 روز دور جهان چرخاند و در ژاپن به زمین نشاند. او می گوید:

از زمانی که کودک بودم، همواره دلم می خواست رکوردی را به نام خودم ثبت کنم. علاوه بر آن من یک هوادار پر و پاقرص دیزنی هستم. دیزنی به من یاد داد که چیزی با عنوان غیر ممکن وجود ندارد و آنگونه رفتار کنم که رویاپردازان رفتار می نمایند.

او می گوید که هیچ چیز به مقدار سفر برای او لذت ندارد، به خصوص طی کردن مسافت های طولانی در مدت زمان کم.

گفتنی است که بگوییم این خانم 31 ساله کانادایی چگونه به فکر ثبت این رکورد افتاد:

سال گذشته، من و شریک کاری ام یک وبلاگ سفری را راه اندازی کردیم که نام آن مستندسازی از ماجراجویی های جهانی ما بود. من حتی سفر از شمال آمریکا به اروپا، آسیا و حتی آمریکای جنوبی را در کمتر از 48 ساعت انجام داده ام، رفت و برگشت!

سفر لیندزی در دیزنی لند کالیفرنیا، آمریکا، شروع شد. جایی که او اولین پرواز از سری پروازهای خود را انجام داد تا دور جهان سفر کند. او سپس به فلوریدا رفت و حضور خود را در تمام پارک های دیزنی به ثبت رسانید. این پارک ها شامل: سرزمین پادشاهی جادویی، استودیوی هالیوود و سرزمین پادشاهی حیوان می گردد.

از آنجایی که لیندزی نمی توانست هیچ توقفی در جهت داشته باشد، تنها گزینه او برای خوابیدن در داخل هواپیماها بود. یکی از مسائل بزرگ او این بود که مطمئن گردد از هیچ کدام از پروازهای برنامه اش جا نمی ماند. پس از بازدید از تمام پارک های دیزنی در آمریکا، توقف بعدی او در اروپا بود، جایی که از دیزنی لند و استودیوی والت دیزنی در پاریس، فرانسه بازدید کرد.

در آخرین مراحل مسابقه لیندزی با گذر زمان، او از پارک های شانگهای، هنگ کنگ، دیزنی لند توکیو و دیزنی سی توکیو تماشا کرد.

راهنمایان رکورد گینس برای ثبت این اقدام لیندزی خاطر نشان نموده بودند که او باید در هر مقصد حداقل یکبار از وسیله نقلیه سواری استفاده کند و مدرکی از دو نفر شاهد را در دست داشته باشد. این موارد سفر او را دشوارتر می ساخت، اما با این وجود، لیندزی توانست بازدید از مکان های مورد علاقه اش در کمتر از 80 ساعت را به خود هدیه دهد. منفعت این اقدام در اینجا تمام نمی گردد، لیندزی در این سفر بعلاوه سفیر یک بنیاد خیریه برای جمع آوری پول به نفع شان بود.

پس از اتمام سفر لیندزی، می توان گفت که او اهداف سفر را به مرحله جدیدی ارتقا داده است.

منبع: کجارو / guinnessworldrecords.com

به "بازدید از 12 پارک دیزنی در دور جهان در کمتر از 80 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از 12 پارک دیزنی در دور جهان در کمتر از 80 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید