رئیس اندیشکده هادسون به عنوان سفیر آمریکا در ژاپن انتخاب می شود

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس یک اندیشکده را به عنوان سفیر آینده آمریکا در ژاپن معرفی خواهد کرد.

رئیس اندیشکده هادسون به عنوان سفیر آمریکا در ژاپن انتخاب می شود

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دخترانه ها، کاخ سفید اواخر روز جمعه اظهار داشت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا کنت وینستاین را به عنوان سفیر جدید این کشور در توکیو معرفی خواهد کرد.

بنابر اعلام کاخ سفید، وینستاین رئیس هیات مدیره آژانس رسانه های جهانی ایالت متحده است که آژانس دولتی محسوب می شود و شامل صدای آمریکا، رادیو آزاد اروپا، رادیو ازاد آسیا و رادیو و تلویزیون خاورمیانه می شود. علاوه بر این، کنت وینستاین رئیس اندیشکده موسسه هادسون در واشنگتن است.

ژاپن در حال مبارزه با ویروس کرونا است و سایکو هاشیموتو وزیر المپیک ژاپن حدس مبنی بر تعویق بازی های تابستانی المپیک توکیو را رد کرده است.

وی در واکنش به اظهارت ترامپ که گفته بود احتمال تعویق بازهای المپیک وجود دارد، گفت: من از صحبت های رئیس جمهور ترامپ آگاه هستم اما نه کمیته بین المللی المپیک و نه کمیته برگزار کننده لغو و یا تعویق بازی ها را در نظر نگرفته است. ما به آمادگی خود برای برگزاری مسابقات بر اساس جدول زمانی تعیین شده ادامه خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رئیس اندیشکده هادسون به عنوان سفیر آمریکا در ژاپن انتخاب می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اندیشکده هادسون به عنوان سفیر آمریکا در ژاپن انتخاب می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید