ارتقای زیرساخت ها موجب ایجاد فرصت های نو سرمایه گذاری می گردد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، سیدحامد عاملی ارتقای زیرساخت های استان از جمله بزرگراه، راه آهن و فرودگاه را در استفاده از ظرفیت های موجود و ایجاد فرصت های تازه سرمایه گذاری و رونق مالی دارای اهمیت دانست و از کوشش ها در این زمینه اطلاع داد.

ارتقای زیرساخت ها موجب ایجاد فرصت های نو سرمایه گذاری می گردد

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل گفت:پیشرفت استان اردبیل و استفاده از ظرفیت های موجود و ایجاد فرصت های تازه سرمایه گذاری، نیازمند ارتقا و تقویت زیرساخت ها از جمله بزرگراه، راه آهن، فرودگاه و انرژی بوده و استان در این راستا از گذشته با مسائلی روبرو است.

استاندار اردبیل در نشست با اعضای هیأت مدیره انجمن اسلامی اصناف و بازاریان و جامعه اسلامی اصناف اردبیل گفت: در زمینه بزرگراه، هم اکنون با جذب منابع و اجرای بزرگراه شمال - جنوب استان اردبیل کوشش می گردد شاخص بزرگراهی استان به شاخص کشوری رسیده و استان به وسیله بزرگراه به مرکز کشور متصل گردد.

عاملی ادامه داد: تکمیل راه آهن دارای جنبه مالی مهمی بوده و در پیشرفت مالی استان اردبیل به لحاظ تسهیل و کاهش هزینه های حمل و نقل دارای اهمیت است و موجب ایجاد فرصت های تازه سرمایه گذاری می گردد.

او اعلام کرد: روند تکمیل راه آهن اردبیل - میانه از سال گذشته با تأمین اعتبار لازم از محل سفر رئیس جمهور و بانک های رفاه و سپه شتاب گرفته و در 50 کیلومتر از راستا گلوگاهی این پروژه که تا سال گذشته پیشرفت چندانی نداشت، اقدامات مهمی در زمینه تونل ها و پل ها انجام یافته است.

استاندار اردبیل توضیح داد: هم اکنون نزدیک به 130 کیلومتر از راستا راه آهن اردبیل - میانه ریل گذاری شده که کوشش می گردد با تأمین اعتبار لازم برای اجرای زیرسازی و روسازی در نیمه دوم سال، روند تکمیل این پروژه شتاب بیش تری بگیرد .

عاملی گفت: ادامه راه آهن اردبیل و اتصال آن به کشور جمهوری آذربایجان از راستا پارس آباد به لحاظ راهبردی می تواند برای کل کشور موثر و دارای اهمیت باشد که در این زمینه همه نخبگان و مسؤولان باید برای تحقق آن یاری نمایند.

او اظهار کرد: نقش ارتباطات هوایی در پیشرفت استان اردبیل نیز مهم است و در این راستا اقداماتی برای بهبود شرایط پروازها و ایجاد خط هوایی مخصوص استان در حال اجرا و پیگیری است.

استاندار اردبیل اعلام کرد: منابع انسانی توانمند در پیشرفت هر منطقه ای نقش مهمی دارد و توجه به ارتقای کمی و کیفی آموزش و زیرساخت های آموزشی در استان اردبیل از جمله اقداماتی است که در برنامه تحولی دولت در استان قرار گرفته است.

عاملی توضیح داد: توجه به حوزه پرورشی همزمان با آموزش از جمله ضرورت ها است چراکه پرورش اگر مناسب نباشد، فرد پس از اتمام تحصیل در حل مسائل و مسائل خود دچار مشکل شده و جامعه نیز دچار آسیب ها و ناهنجاری هایی می گردد.

وبلاگ دخترانه ها اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارتقای زیرساخت ها موجب ایجاد فرصت های نو سرمایه گذاری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای زیرساخت ها موجب ایجاد فرصت های نو سرمایه گذاری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید