همه چیز درباره فیلم نو جیمز باند: زمانی برای مردن نیست

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، فیلم تازه جیمز باند یعنی زمانی برای مردن نیست پس از سه بار تاخیر در اکران در نهایت از انتهای هفته گذشته در سینماهای بسیاری از کشورهای دنیا اکران شده و به نظر می رسد پیروز شده تا به شدت مورد توجه دوست داران سینما و مامور 007 قرار بگیرد. این فیلم به عنوان آخرین هنرنمایی دنیل کریگ در نقش جیمز باند در حقیقت بیست و پنجمین فیلمی است که براساس داستان های مامور انگلیسی ساخته شده و از همان ابتدا تعیین بود که به شدت مورد توجه مخاطبان سینما قرار می گیرد.

همه چیز درباره فیلم نو جیمز باند: زمانی برای مردن نیست

این فیلم که 250 میلیون دلار برای ساخت آن هزینه شده در ابتدا قرار بود تا در روزهای سرانجامی سال 2019 اکران گردد اما به علت شیوع ویروس کرونا با یک تاخیر طولانی روبرو شد. با این حال شرایط برای اکران یکی از سنگین ترین پروژه های سینمایی استودیوی متروگلدن مایر همچنان فراهم نبود و به همین علت اکران این فیلم تا روزهای سرانجامی سال 2021 به تعویق افتاد. این فیلم که دو ساعت و 43 دقیقه زمان دارد، ممکن است یکی از برترین فیلم های جیمز باند باشد.

داستان فیلم زمانی برای مردن نیست از کجا شروع می گردد؟

داستان این فیلم از نظر وقایع داستانی پس از وقایع داستانی فیلم اسپکتر دنبال می گردد. پس از آن که جیمز باند تصمیم می گیرد تا با دکتر مالدین سوان در کوه های ایتالیا یک زندگی تازه را شروع کند، مسائلی پیش می آید که آن ها را از یکدیگر جدا می نماید. مادلین سوان که رازهایی برای پنهان کردن دارد، حقایق را با جیمز باند مطرح نمی نماید و از آن جایی که مامور انگلیسی هم مسائل شخصی متعددی دارد، در نهایت تصمیم می گیرد تا رابطه اش با دکتر محبوبش را به سرانجام برساند. در حالی که جیمز باند به جاماییکا رفته تا مسائل شخصی اش را فراموش کند، یک ماموریت تازه به او پیشنهاد می گردد. جیمز باند خیلی سریع خودش را در دل این ماموریت سخت پیدا می نماید.

در این زمینه بخوانید:

برترین فیلم های ترسناک که داستانشان در فصل سرما روایت می گردد

همه چیز درباره فیلم تازه کریستوفر نولان؛ داستان زندگی کاشف فرمول های بمب اتم

فیلم برداری گران قیمت

با توجه به بودجه 250 میلیون دلاری فیلم زمانی برای مردن نیست تقریبا طبیعی به نظر می رسد که صحنه های اکشن بسکمک در این فیلم وجود داشته باشد. این فیلم با انفجاری که 135.4 کیلوگرم مواد منفجره برای آن در نظر گرفته شده بود، رکورد بزرگترین انفجار در یک فیلم سینمایی را شکست. ضمن اینکه صحنه های فیلم برداری اکشن اوایل فیلم به علت مصدومیت شدیدی که برای دنیل کریگ ایجاد شده بود تا مدت ها با تاخیر روبرو شد. به نظر می رسد فیلم زمانی برای مردن نیست هم مانند بقیه فیلم های جیمز باند که در سال های اخیر ساخته شده اند از سکانس های مجذوب کننده اکشن کمک می گیرد.

بازیگران اصلی فیلم تازه جیمز باند را بشناسید

فیلم زمانی برای مردن نیست به وسیله کری جوجی فوکونگا کارگردانی شده و فیلم نامه آن هم به وسیله نیل پرویس، رابرت وید، کری جوجی فوکونگا و فیبی والر بریج نوشته شده است. فیلم نامه این فیلم براساس کتاب های جیمز باند نوشته ایلان فلمینگ نوشته شده و در حقیقت یک فیلم نامه اقتباسی است. موسیقی متن این فیلم هم به وسیله هانس زیمر، موسیقی دان افسانه ای، ساخته شده و استودیوهای مترو گلدن مایر و یونیورسال وظیفه سرمایه گذاری و پخش آن را برعهده دارند.

دنیل کریگ، رامی ملک، لئا سیدو، لاشانا لینچ، بن ویشاو، نائومی هریس، جفری رایت، کریستوف والتز و رالف فینس از بازیگران اصلی فیلم زمانی برای مردن نیست هستند. آنا دی آرماس، بازیگر کوبایی که این روزها به شدت محبوبیت پیدا نموده، یکی دیگر از بازیگران فیلم تازه جیمز باند است.

آیا فیلم تازه جیمز باند پیروز ظاهر می گردد؟

فیلم زمانی برای مردن نیست تا این لحظه بیشتر از 60 میلیون دلار فروش جهانی به وسیله اکران در کشورهای گوناگون به دست آورده اما هنوز فاصله زیادی تا درآمدهای چند صد میلیون دلاری دارد. از سوی دیگر نباید فراموش کرد که فیلم اسکای فال 5 جایزه اسکار را برنده شده بود که از مهم ترین آن ها باید به برترین فیلم برداری، برترین صداگذاری و برترین ترانه اصلی اشاره نمود. منتقدان از همین حالا شانس هایی برای فیلم زمانی برای مردن نیست در اسکار 2022 در نظر گرفته اند که از مهم ترین آن ها باید برترین کارگردانی و برترین ترانه اصلی را نام برد.

منبع: ایرنا زندگی

به "همه چیز درباره فیلم نو جیمز باند: زمانی برای مردن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره فیلم نو جیمز باند: زمانی برای مردن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید