مشخصات کلیدی وان پلاس پد 5G فاش شد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، گزارش های منتشر شده اخیر حاکی از آن هستند که شرکت وان پلاس قصد دارد تا در ماه های آینده از چندین گوشی هوشمند تازه رونمایی کند. در کنار این اخبار، شایعاتی نیز در فضای مجازی دست به دست می شود که این شرکت روی اولین تبلت خود کار می کند و احتمال دارد که وان پلاس پد 5G را در نیمه اول سال 2022 به کاربرانش معرفی کند. به همین علت افشاگری به نام Sam برخی از مشخصات کلیدی این تبلت را در اختیار ما قرار داده که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

مشخصات کلیدی وان پلاس پد 5G فاش شد

طبق اطلاعات منتشر شده این افشاگر، وان پلاس پد 5G مجهز به یک نمایشگر 12.4 اینچی OLED خواهد بود که این نمایشگر رزولوشن HD + را به کاربرانش ارائه می دهد. گفته می شود که این تبلت سیستم عامل اندروید 12 را اجرا خواهد کرد. در مورد دوربین اولین تبلت وان پلاس به نظر می رسد که مجهز به یک سیستم دوربین دوگانه باشد که متشکل از سنسور های 13 و 5 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین یک سنسور 8 مگاپیکسلی در پنل جلویی این تبلت قرار خواهد گرفت که کاربران از آن می توانند در برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

گویا قرار است وان پلاس پد 5G از تراشه ی اسنپدراگون 865 کوالکام به عنوان قلب تپنده بهره ببرد. به گفته کوالکام، اسنپدراگون 865 در زمینه هایی مانند عملکرد، هوش مصنوعی، عکاسی و گیمینگ نسبت به نسل قبلی بهبودهای قابل توجهی را به ارمغان می آورد. مشخصا، فناوری 5G در مرکز توجه کوالکام قرار گرفته است. برای یادآوری، باید بگوییم که این مودم نسبت به نسل قبلی یعنی X50 امکانات بهتری ارائه می دهد و مثلا حداکثر سرعت دانلود از 5 گیگابیت بر ثانیه به 7 گیگابیت بر ثانیه رسیده است. پردازنده تازه Kryo 585 حدود 25 درصد سریع تر از نسل قبلی است و در رابطه با پردازنده گرافیکی Adreno 650 هم شاهد 25 درصد بهبود در عملکرد هستیم.

علاوه بر این پردازنده، گفته می شود که اولین تبلت شرکت وان پلاس در تنها یک گزینه پیکربندی با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. احتمال می رود که یک باتری با ظرفیت 10،900 میلی آمپر ساعت به عنوان منبع تغذیه این تبلت در نظر گرفته شود که با شارژر 45 وات سریع انرژی مجدد خود را تأمین خواهد کرد. همچنین اسکنر اثر انگشت این تبلت با دکمه پاور آن ادغام خواهد شد. از دیگر ویژگی های وان پلاس پد 5G می توان به بلوتوث نسخه 5.1 و یک جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

این افشاگر اطلاعاتی در مورد قیمت احتمالی این محصول نیز در اختیار ما قرار داده است. بر همین اساس گفته می شود که تنها نسخه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن در حدود 471 دلار قیمت خواهد داشت. از آن جا که این ها تنها شایعات مربوط به این تبلت هستند، بنابراین احتمال تغییر در آن ها بسیار محتمل است. در مورد تاریخ رونمایی از این محصول نیز باید گفت که بر اساس شایعات به زودی این اتفاق خواهد افتاد. توییت اخیر این افشاگر نشان می دهد که وان پلاس پد 5G در منطقه ها اروپایی و اوراسیا وارد مرحله تولید شده است.

گزارش های اخیر گویای این موضوع هستند که این شرکت علاوه بر تبلت، روی چند گوشی هوشمند نظیر وان پلاس نورد 2T کار می کند که گفته می شود در ماه می یا آوریل از آن رونمایی خواهد شد. همچنین انتظار می رود که این شرکت مدل های دیگری از نورد را نظیر نورد Ce 2 لایت و نورد 3 را نیز به طرفداران این برند معرفی کند. به همین علت یک افشاگر اطلاعاتی در مورد نورد 3 فاش کرده است. طبق اعلام این افشاگر، وان پلاس نورد 3 از چیپست میان رده دایمنسیتی 8100 بهره می برد.

گفتنی است چند روز پیش ردمی K50 هم با همین چیپست رسما معرفی گشت. این پردازنده قدرت پردازشی بسیار بالایی دارد چرا که از چهار هسته پردازشی از نوع Cortex-A78 با فرکانس 2/85 گیگاهرتز و چهار هسته از نوع Cortex-A55 با فرکانس 2/0 گیگاهرتز بهره می برد. نمایشگر این گوشی از نوع امولد محسوب می شود و 6.7 اینچ اندازه دارد. همچنین باید به بهره گیری از رزولوشن 1280 در 2412 و رفرش ریت 120 هرتز اشاره کنیم. احتمالاً در روز های آینده اخبار بیشتری در مورد محصولات تازه وان پلاس منتشر خواهد شد.

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات کلیدی وان پلاس پد 5G فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات کلیدی وان پلاس پد 5G فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید