لیگ جهانی کاراته وان؛ سه ایرانی به یک قدمی طلا رسیدند

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، تهران (پانا) - با سرانجام دومین روز از مسابقات ترکیه، ملی پوشان کاراته کشورمان شانس کسب سه مدال طلا و یک مدال برنز را دارند.

لیگ جهانی کاراته وان؛ سه ایرانی به یک قدمی طلا رسیدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، با برگزاری دومین روز از رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در استانبول نمایندگان ایران در روز دوم به مبارزه پرداختند تا شانس کسب سه مدال طلا توسط ذبیح اله پورشیب، سجاد گنج زاده و رزیتا علیپور داشته باشند. ایران همچنین اقبال کسب یک مدال برنز توسط شیما آل سعدی دارد.

در وزن منفی 61 کیلو گرم بانوان دو نماینده از ایران حضور داشت که رزیتا علیپور برای کسب مدال طلا و شیما آل سعدی برای کسب مدال برنز فردا روی تاتامی می فرایند.

علیپور برای راهیابی به فینال حریفانی از اسلوونی، اکراین، نروژ و ترکیه را پشت سر گذاشت. آل سعدی دیگر نماینده کشورمان بود که مقابل حریفانی از ترکیه، سوئیس، روسیه، اسلواکی به رجحان رسید. او مقابل حریفی از صربستان شکست خورد تا نتواند به فینال راه پیدا کند و برای کسب مدال برنز فردا روی تاتامی می رود.

علیپور فردا برای کسب مدال طلا مقابل جوانا پرکویچ قهرمان جهان در سال 2018 قرار می گیرد. و آل سعدی نیز برای کسب مدال برنز مقابل اینگریدا ساچانکوا از اسلواکی دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا در سال 2019 مسابقه خواهد داد.

در وزن منفی 84 کیلو گرم آقایان نیز ذبیح اله پورشیب از کشورمان حضور داشت که پیروز شد حریفانی از مجارستان، بلژیک، ایتالیا، کرواسی را شکست دهد و دومین فینالیست ایرانی باشد.

پورشیب در فینال مقابل دانیار یولداشف از قزاقستان که نایب قهرمان آسیا در سال 2017 است به روی تاتامی خواهد رفت.

سجاد گنج زاده ملی پوش کشورمان در وزن مثبت 84 کیلو گرم نیز حریفانی از مصر، بلژیک، بلاروس و گرجستان را از سر راه برداشت تا در این دوره از مسابقات فینالیست شود.

گنج زاده فردا مقابل رضوان تالیبوف در فینال وزن مثبت 84 کیلوگرم رقابت خواهد کرد.

در بخش کاتای انفرادی نیز ابوالفضل شهرجردی تنها نماینده ایران بود و دور اول از گروه خود صعود کرد اما با شکست در دور دوم نتوانست در اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان مدالی بگیرد.

مسابقات رده بندی و فینال اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان فردا 24 اسفند ماه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "لیگ جهانی کاراته وان؛ سه ایرانی به یک قدمی طلا رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان؛ سه ایرانی به یک قدمی طلا رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید