شیوع امیکرون هتل های مشهد را مجددا تعطیل می نماید؟

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، ایسنا/ بدنبال آخرین خبرهای بدست رسیده، این پرسش مطرح می گردد که شیوع امیکرون هتل های مشهد را مجددا تعطیل می نماید؟

شیوع امیکرون هتل های مشهد را مجددا تعطیل می نماید؟

مرجان شاه ولایتی، مدیر عامل جامعه هتلداران خراسان رضوی در مورد واکسیناسیون کارکنان هتل های مشهد اظهار کرد: پیش از اینکه موضوع واکسیناسیون به صورت سراسری در هتل ها شروع گردد، جامعه هتلداران خراسان رضوی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و مرکز بهداشت استان با تجهیز هتل هما 2 اولین گروهی بودیم که خارج از روال واکیسناسیون پرسنل هتل ها را شروع کردیم.

وی اضافه نمود: پس از آن تزریق دوز دوم در هتل ها شروع شد. در حال حاضر نیز فرخوان داده ایم کسانی که زمان دوز سوم آنان فرا رسیده، حتما برای تزریق آن اقدام نمایند. قطعا تمام هتل ها پرسنل خود را برای تزریق دوز سوم ملزم خواهند کرد.

مدیر عامل جامعه هتلداران خراسان رضوی یادآور شد: مهمترین آیتم کنترل بازرسان ما در بازدید و کنترل پروتکل ها، واکسیناسیون کارکنان هتل هاست. بنابراین موضوع واکسیناسیون در واحدهای هتلی بسیار اهمیت دارد و حتما کنترل می گردد که تمام پرسنل واکسن خود را تزریق نموده باشند.

شاه ولایتی با اشاره با شروع شیوع امیکرون و احتمال اعمال مجدد محدودیت ها اظهار داشت: اگر بیشترین تمرکز خود را روی تزریق دوز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل ها قرار دهیم، می توانیم بیماری را کنترل کنیم اما اگر محدودیت ها مجددا اعمال گردد، زندگی مردم به لحاظ مالی فلج خواهد شد. شرایط مالی زندگی مردم در حدی نیست که توان تحمل تعطیلی مجدد را داشته باشند. آنقدر شرایط مالی برای مردم شنماینده شده که در حال حاضر تمام مردم به سختی کسب و کار خود را اداره می نمایند.

وی اضافه نمود: در 2 سال اخیر با شیوع کرونا در جهان صنعت هتلداری بیشترین آسیب ها را متحمل شد و بیشترین محدویت ها نیز روی واحدهای گردشگری اعمال شده است. اولین چیزی که همواره محدود شده، سفر بوده است و هتل ها نیز همواره در این زمینه همراهی نموده اند. البته با توجه به اینکه امیکرون خطرپذیری پایین تری دارد، در صورت رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی جریان زندگی مردم قطع نخواهد شد که به لحاظ مالی برترین تصمیم ممکن است.

مدیر عامل جامعه هتلداران خراسان رضوی در مورد اندازه بازگشایی هتل ها توضیح داد: مطابق آخرین آمار بدست آمده از مجموع 240 هتل در مشهد هنوز 58 هتل تعطیل است یعنی 24 درصد هتل های مشهد از اسفند 98 هنوز بازگشایی نشده و بعید می دانم این تعداد هتل تا نوروز بازگشایی گردد.

شاه ولایتی اعلام کرد: تجربه 2 سال گذشته نشان داده که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. تزریق دوز سوم پرسنل هتل ها در دستور کار قرار گرفته و بالاترین آمار تزریق واکسن نیز در اختیار هتل ها قرار گرفته است. بعلاوه به اذعان تمام مراکز نظارتی رعایت پروتکل ها در هتل ها در بالاترین اندازه خود قرار گرفته است. بنابراین سفر و اقامت در هتل های مشهد ایمن است و امن ترین فضا برای اقامت محسوب می گردد. اگر سفر به شکل ایمن انجام گردد، مسئله ای در انتقال ویروس کرونا ایجاد نخواهد شد.

منبع: همگردی

به "شیوع امیکرون هتل های مشهد را مجددا تعطیل می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع امیکرون هتل های مشهد را مجددا تعطیل می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید