سومین محموله کمک های یونیسف در راه ایران

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، صندوق بچه ها سازمان ملل متحد (یونیسف) سومین محموله کمک های خود به ایران برای مقابله با کرونا را ارسال کرد.

سومین محموله کمک های یونیسف در راه ایران

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از ارسال سومین محموله کمک های یونیسف به ایران برای مقابله با کرونا خبر داد.

بر این اساس، در ادامه کمک ها از سوی سازمان های بین المللی برای مقابله با ویروس کرونا، یونیسف (صندوق بچه ها سازمان ملل متحد) سومین محموله کمک های خود را برای جمهوری اسلامی ایران ارسال کرد.

کمک های یونیسف علاوه بر اقلام پزشکی، دستورالعمل های این صندوق به زبان فارسی برای نگهداری و حمایت از بچه ها در مقابل کرونا و ایجاد فضایی امن برای بچه ها در خانه در شرایط شیوع کرونا در جامعه را در برمی گیرد.

امروز نیز دو محموله کمک شامل اقلام بهداشتی و درمانی از سوی کشورهای ازبکستان و امارات عربی متحده برای مقابله با کرونا به ایران ارسال شد.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران پیش از این اعلام کرده بود که علاوه بر کمک های چین، ترکیه، امارات عربی متحده، آلمان، فرانسه و انگلیس، کمک های نقدی و تجهیزات پزشکی از ژاپن، قطر، جمهوری آذربایجان و روسیه دریافت شده است.

310311

منبع: خبرآنلاین

به "سومین محموله کمک های یونیسف در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین محموله کمک های یونیسف در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید