خرمشهر اَپ، فروشگاه سراسری با امتیازهای ویژه

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، وقتی می شنوید فروشگاه اینترنتی به نام خرمشهر اَپ آغاز به کار کرده است، احتمالا اولین سوالی که ممکن است بپرسید این است که چرا خرمشهر؟! چنین نامی که در شیوه نامگذاری استارت آپ ها خیلی متعارف نیست، از کجا به ذهن سازنده یا سازندگان آن رسیده است؟ آیا فقط به خرمشهری ها خدمات خود را ارائه می دهد؟ بنیانگذار اپلیکیشن خرمشهر اپ پاسخ این سوال ها را دغدغه شخصی خودش عنوان می کند.

خرمشهر اَپ، فروشگاه سراسری با امتیازهای ویژه

شاید باورش سخت باشد که در جهانی به شدت رقابتی استارت آپ ها، فردی پیدا شود که نه منافع اقتصادی بلکه به گفته خودش بهبود شرایط اقتصادی مردم کشورش اولویت اصلی او باشد.

محمد تیموری کارآفرینی است که پلتفرم خرمشهر اپ را با هدف ایجاد بستری برای عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات و خدمات راه اندازی کرده و آن را به شهید محمد جهان آرا و آسیب دیدگان 8 سال دفاع مقدس، مردم خوب استان خوزستان و به خصوص مردم مظلوم خرمشهر تقدیم کرده است.

بنیانگذار اپلیکیشن خرمشهر اپ در گفت وگو با جام جم درباره پیشینه و خدمات شرکت تحت مدیریتش می گوید: تخصص اصلی شرکت خلاق و نوآور مهندسی راهکار آفرین آدا که سال جاری به جمع شرکت های دانش بنیان هم اضافه شد، در زمینه طراحی و تولید نرم افزارهای اداری و رستورانی است. ما فعالیت مان را از سال 93 به شکل رسمی شروع کردیم و سامانه اداری مایسا و نرم افزار حسابداری رستوران کُلاژ نام دو محصول عمده ای هستند که تا به امروز در حوزه نرم افزارهای اداری و رستورانی به بازار عرضه کرده ایم. سامانه اداری مایسا به عنوان اولین اتوماسیون اداری دانش بنیان در کشور، مجموعه کاملی از اتوماسیون اداری، بایگانی و دبیرخانه است. یکی از قابلیت های ویژه ای که بعد از شیوع ویروس کرونا به مایسا اضافه کردیم، ویدئوکنفرانس کاملا بومی با کیفیت صدا و تصویر بسیار بالاست که حتی از نمونه های خارجی آن هم بهتر است.

وی درباره سایر مزایای پلتفرم اداری مایسا می گوید: تعریف روال های اداری آماده (BPMS) و همزمان سازی آن با شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، قابلیت ارجاع محتوای تصویری، تنظیم تقویم کاری و جلسات، تگ گذاری روی نامه ها و تصاویر از امکانات منحصربه فرد مایسا هستند. قابلیت ویژه دیگری که پیروز به توسعه و بهبود آن شدیم فناوری OCR است. این فناوری امکان جست وجو در فایل های تصویری و حتی اسناد با فرمت پی دی اف را ایجاد می کند که ما دقت آن را به 100درصد رسانده ایم و همچنین قابلیت جست وجو به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی را در آن ایجاد کرده ایم.

موسس شرکت مهندسی راهکار آفرین آدا در خصوص ویژگی ها و مزایای نرم افزار حسابداری رستوران کلاژ هم می گوید: ما با رویکرد برطرف کردن دغدغه های رستوران ها وارد این حوزه شدیم و با طراحی و تولید نرم افزار حسابداری کلاژ توانستیم بخش زیادی از مسائل این صنف را برطرف کنیم. یکی از این مسائل استفاده از کاغذ برای چاپ فیش بود که با پیامکی کردن صورت حساب ها، کاغذ را به طور کلی حذف کردیم. از دیگر اقداماتی که در این زمینه صورت گرفت، راه اندازی باشگاه مشتریان و سامانه تخفیف هایی است که میزان فروش رستوران ها را به طور چشمگیری افزایش می دهد. همچنین دستگاه هایی به نام تبلت-پوز را وارد این عرصه کردیم که این دستگاه ها سه مزیت ویژه دارند؛ یکی دارابودن سیستم عامل اندروید و راحتی کار با آن است، دیگری امکان صدور و مشاهده فیش روی آن و مزیت سوم قابلیت خواندن کارت بانکی و اخذ وجه با استفاده از آن است.

خرمشهر اپ چیست؟

تیموری ضمن اشاره به فشارهای اقتصادی اخیر بر مردم که بر اثر تحریم های ناجوانمردانه علیه کشورمان ایجاد شده اند، می گوید: از یک سال و نیم پیش کار روی طراحی و ساخت یک بستر فروشگاهی آنلاین را شروع کردیم و در حال حاضر پیروز شده ایم وبگاه خرمشهر اپ را راه اندازی کنیم. هدف ما از این کار، ایجاد فضایی برای ارتباط کاملا مستقیم فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات با مصرف کنندگان بود، به نحوی که ما به عنوان سازنده این پلتفرم، کوچک ترین نقشی در ارتباط میان این دو سوی مبادله نداشته باشیم و مشتری، محصول یا خدمت مد نظرش را مستقیما از فروشنده یا خدمت دهنده دریاقت می کند و هزینه آن را هم به حساب او می پردازد.

بنیانگذار اپلیکیشن خرمشهر اپ می افزاید: امکانات دیگری هم در این بستر در نظر گرفته شده است. به طور نمونه یک کیف پول مجازی برای کاربران تعریف شده است که فروشنده موظف است طبق قرارداد درصدی از مبلغ خرید را به این کیف پول برگرداند. به این شکل کاربر می تواند در خریدهای بعدی خود از این مبالغ جمع شده استفاده کند. در زمینه تخفیف های ارائه شده از طرف فروشندگان هم سازوکاری را طراحی کرده ایم که این تخفیف یا حراج، به مشتریان قبلی و کاربران علاقه مند به خرید از آن فروشنده اطلاع رسانی می شود. همچنین خرمشهر اپ می تواند باتوجه به موقعیت مکانی کاربر، فروشگاه های نزدیک به او را شناسایی و اعلام می کند.

تیموری در خصوص سایر امکانات ویژه خرمشهر اپ می گوید: امکانات جانبی متنوعی هم در این پلتفرم در نظر گرفته شده است که می توانند به صورت خصوصی و برای عده محدودی از مخاطبان تعریف شده و به کار گرفته شود. یکی از این قابلیت ها پلتفرم ویژه مدیریت ساختمان است؛ این بخش از خرمشهر اپ به مدیران ساختمان ها در مجتمع های بزرگ اجازه می دهد در بحث دریافت شارژ از واحدها، اعلام هزینه کرد مبالغ جمع آوری شده، ارائه رسید پرداخت وجه به ساکنان و بسکمک از عملیات دیگر به شکل هوشمند و سازمان دهی شده عمل کنند.

دورنمای خرمشهر اپ

بنیان گذار پلتفرم خرمشهر اپ درباره برنامه هایشان برای آینده می گوید: ما در این پروژه هیچ گونه منافع اقتصادی برای خودمان در نظر نگرفته ایم و فقط به هدف کمک به پاگرفتن کسب وکارهای کم توان و همچنین بهبود اوضاع اقتصادی مردم کشورمان، به این عرصه وارد شده ایم. امید بسیار زیادی داریم که تا پیش از انتها سال جاری بتوانیم حداقل نسخه اولیه ای از اپلیکیشن خرمشهر اپ را برای استفاده در گوشی های هوشمند عرضه کنیم؛ اما تا آن زمان علاقه مندان به استفاده از خدمات فروشگاهی آنلاین خرمشهر اپ می توانند از طریق هر نوع وسیله هوشمندی که در اختیار دارند، به وبگاه www.krms.ir مراجعه کنند.

مزیت این فروشگاه آنلاین

تیموری درباره مزایای این پلتفرم نسبت به رقبای متعدد دیگر می گوید: به هرکدام از کسب وکارهایی که عضو مجموعه ما می شوند، یک نشانی وبگاه به صورت زیردامنه ای از سایت اصلی خرمشهر اپ اختصاص داده می شود؛ به این ترتیب فروشندگان می توانند یک فضای اختصاصی درست مانند سایت خودشان را در اختیار داشته باشند و در آنجا محصولات یا خدمات شان را معرفی و عرضه کنند. با این روش بسکمک از کسب وکارهای کوچک و نوپا می توانند به جای هزینه برای تبلیغات، از ظرفیت بازدیدکنندگان خرمشهر اپ استفاده کنند و آنها را به فضای اختصاصی فروشگاه خودشان جذب کنند.

امتیاز خرمشهر اپ برای خوزستانی ها

محمد تیموری، بنیان گذار خرمشهر اپ می گوید: برای فعالیت در این پلتفرم آنلاین فروشگاهی، نه از فروشنده و نه از خریدار هیچ گونه وجهی دریافت نمی شود و مبالغ اندکی هم که برای انجام تبلیغات از تأمین کنندگان و فروشندگان دریافت می شود، صرف ارتقا و گسترش خرمشهر اپ می شود. در ضمنً همین هزینه انجام تبلیغات هم از مردم استان خوزستان دریافت نمی شود و فروش محصولات یا ارائه خدمات برای آنها تا 8 سال کاملا رایگان خواهد بود.

فراز سهیلی آزاد - نشان ایرانی 2 / روزنامه وبلاگ دخترانه ها

منبع: جام جم آنلاین

به "خرمشهر اَپ، فروشگاه سراسری با امتیازهای ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرمشهر اَپ، فروشگاه سراسری با امتیازهای ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید