خرید انفجاری دارایی های دیجیتال در سال 2021

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، نتایج یک آنالیز نشان می دهد که تقریبا نیمی از مالکان انواع ارز رمز در دنیا در سال 2021 برای اولین بار دارایی های دیجیتال خریداری نموده اند.

خرید انفجاری دارایی های دیجیتال در سال 2021

به گزارش خبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، آنالیز که به وسیله صرافی ارزرمز جمینی در آمریکا اجرا شده نشان می دهد تقریبا نیمی از صاحبان ارزهای دیجیتال در ایالات متحده، آمریکای لاتین و آسیا و اقیانوسیه دارایی های دیجیتال خود را برای اولین بار در سال 2021 خریداری کردند.

بر اساس این نظرسنجی که با همکاری نزدیک به 30000 نفر در 20 کشور دنیا از نوامبر 2021 تا فوریه 2022 صورت گرفته، سال 2021 یک سال پرفروش برای ارزهای دیجیتال بود و افزایش نرخ تورم باعث پذیرش آن در کشورهایی شد که کاهش ارزش پول را تجربه کردند.

جمینی بر این باور است که برزیل و اندونزی در پذیرش ارزهای دیجیتال در دنیا پیشتاز هستند، به طوری که 41 درصد از افراد مورد آنالیز در این کشورها مالکیت بر این ارزها را گزارش نموده اند، در حالی که این رقم در ایالات متحده 20 درصد و در بریتانیا 18 درصد است.

بعلاوه 79 درصد از افرادی که سال گذشته مالک ارزرمزها بوده اند، گفتند خرید دارایی های دیجیتال را برای سرمایه گذاری بلندمدت خود انتخاب نموده اند.

افرادی که در حال حاضر ارزرمز ندارند و در کشورهایی زندگی می نمایند که کاهش ارزش پول در برابر دلار آمریکا را تجربه نموده اند، پنج برابر بیشتر محتمل است که به خرید ارز دیجیتال برای حفاظت از دارایی های خود در برابر تورم روی آورند.

در مقابل تنها 16 درصد از پاسخ دهندگان در ایالات متحده و 15 درصد در اروپا موافق بودند که ارزهای دیجیتال از آنان در برابر تورم محافظت می نمایند. این رقم در اندونزی و هند در حدود 64 درصد است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "خرید انفجاری دارایی های دیجیتال در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید انفجاری دارایی های دیجیتال در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید