سونی با ستارگان پلی استیشن به هواداران پاداش می دهد؛ جوایز در ازای بازی کردن

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، به تازگی سونی از یک سیستم پاداش و وفاداری رایگان برای بازیکنان پلی استیشن به نام PlayStation Stars معرفی نموده است. این شرکت گفته که این برنامه در اواخر امسال راه اندازی می گردد، اگرچه جزئیات معینی درباره تاریخ راه اندازی دقیق آن معین نیست.

سونی با ستارگان پلی استیشن به هواداران پاداش می دهد؛ جوایز در ازای بازی کردن

بازیکنان می توانند در PlayStation Stars با انجام فعالیت هایی که کمپین ها نامیده شده اند، پاداش هایی را دریافت نمایند. این فعالیت ها شامل چیزهایی مثل صرف کردن زمان خاصی برای یک بازی یا کسب دستاوردهای خاصی در آن باشد.

گریس چن (Grace Chen)، معاون تبلیغات شبکه ای پلی استیشن، در مصاحبه ای با سایت واشنگتن پست گفت: ما واقعاً احساس می کنیم که این برترین زمان برای راه اندازی چنین برنامه ای است، بدیهی است که پلی استیشن 5 یک موفقیت بزرگ است و ما واقعاً می خواستیم کاری انجام دهیم که بتوانیم تاریخ پلی استیشن را با بازیکنان جشن بگیریم و اکنون برترین زمان برای انجام این کار است. ما می خواستیم برنامه ای بسازیم که به آن سفر و نقشی که ممکن است پلی استیشن در زندگی یک نفر داشته باشد، احترام بگذارد. ما می خواستیم این کار را به گونه ای انجام دهیم که فقط پلی استیشن بتواند.

این طرح با عنوان ستاره ها نام گذاری شده است زیرا سونی مفهوم سرانجام ناپذیر بودن و بی محدودیت بودن آن ها را دوست دارد که این با شعار پلی استیشن که بازی هیچ محدودیتی ندارد مطابقت دارد. این طرح در اواخر امسال، در مناطقی در سراسر دنیا از جمله آسیا، آمریکا، اروپا و غیره منتشر خواهد شد.

گریس چن گفت که این طرحی است که هم می تواند برای بازیکنان تازه و هم بازیکنان قدیمی و باتجربه پلی استیشن مجذوب کننده باشد. او گفت: این طرح برای همه بازیکنان مفید خواهد بود. بدیهی است که می خواهیم بازیکنانی را که مدت زیادی با پلی استیشن بوده اند و در این سفر با ما همراه بود ه اند، به روش های متمایز و شایسته تری قدردانی کنیم و به آن ها پاداش دهیم اما جنبه های زیادی درباره این طرح وجود خواهد داشت که بازیکنان تازه پلی استیشن هم از آن لذت خواهند برد.

همه بازیکنان می توانند این امتیازات وفاداری را به دست آورند. این امتیازات را می توان با پول کیف پول پلی استیشن نتورک تبدیل و بازخرید کرد و بنابراین با کالاهایی باارزش واقعی معامله کرد. گیمرهایی که مشترک سرویس آنلاین پلی استیشن پلاس سونی هستند، امتیاز بیشتری برای خرج کردن در فروشگاه پلی استیشن کسب خواهند کرد، امتیازی که افرادی که مشترک پلی استیشن پلاس نیستند، آن را دریافت نخواهند کرد.

بازیکنان می توانند این امتیازها را برای بازی ها، بسته های الحاقی و آیتم های جمع کردنی خاصی که در بخش پاداش این طرح قرار داده شده خرج نمایند. مرور زمان سونی میخواهد پاداش ها، کمپین ها و آیتم های جمع کردنی تازهی را اضافه کند.

در حالی که سونی درباره جزئیات این برنامه به صورت مبهم رفتار نموده است، با این حال بیان نموده که یک این کمپین ها به صورت ماهانه چک می گردد که به کاربران برای تجربه حداقل یک بازی و بعلاوه کمپین های دیگر برای برنده شدن در مسابقات و کسب جوایز خاص پاداش می دهد. سایر کمپین ها ممکن است از بازیکنان بخواهند که بازی خاصی را آنلاین انجام دهند.

بعلاوه در طرح PlayStation Stars، هر بازیکنی که بتواند در منطقه زمانی محلی خود اولین بازیکنی باشد که تروفی پلاتینیوم یک بازی بلاک باستر را دریافت می نماید، یعنی تمام تروفی های آن بازی را زودتر از همه کسب کند، پاداشی را دریافت خواهد نمود. گریس چن گفت که این شرکت کوشش خود را برای به حداقل رساندن فعالیت های کلاهبرداری برای خرید فروش حساب هایی با پاداش های خاص انجام خواهد داد.

نوع دیگری از پاداش هایی که سونی ارائه می نماید، مجموعه های دیجیتالی هستند که رندرهای سه بعدی از چیزهایی مانند مجسمه های شخصیت های بازی های ویدئویی و دستگاه های گذشته سونی را ارائه می نمایند. بعضی از آنها بسیار نادر و سخت به دست خواهند آمد. اگرچه آن ها دیجیتالی هستند و قابل جمع آوری هستند، اما پلی استیشن تأکید می نماید که آن ها NFT (ان اف تی توکن های غیر قابل معاوضه) نیستند. چن می گوید: این ها قطعاً NFTs نیستند. قطعاً نه. شما نمی توانید آن ها را مبادله کنید یا به افراد دیگر بفروشید. در آن ها از هیچ گونه فناوری مبتنی بر بلاک چین و ان اف تی استفاده نشده است.

منبع: The Washington Post

منبع: دیجیکالا مگ

به "سونی با ستارگان پلی استیشن به هواداران پاداش می دهد؛ جوایز در ازای بازی کردن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی با ستارگان پلی استیشن به هواداران پاداش می دهد؛ جوایز در ازای بازی کردن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید