جک دورسی از خریده شدن توییتر به وسیله ایلان ماسک استقبال کرد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، جک دورسی که هم بنیان گذار و مدیرعامل سابق توییتر محسوب می گردد، ساعاتی قبل با انتشار چند توییت نظر خود را در خصوص تصاحب توییتر به وسیله ایلان ماسک عنوان کرد. او در یکی از توییت ها نوشته:توییتر در فرم یک شرکت همیشه تنها مشکل و بزرگ ترین پشیمانی من بوده است. این شرکت تا حالا متعلق به وال استریت بوده و بر اساس تبلیغات درآمدزایی می نموده است. بازپس گیری آن از وال استریت اولین گام درست به شمار میرود.

جک دورسی از خریده شدن توییتر به وسیله ایلان ماسک استقبال کرد

جک دورسی بر این باور است که اساسا کسی نباید مالک توییتر باشد. این شبکه اجتماعی می خواهد یک کالای عمومی در سطح پروتکل باشد نه یک شرکت. او در ادامه نوشته حالا که توییتر در هر صورت باید یک شرکت باشد، ایلان ماسک تنها راهکاری است که به او اطمینان دارد.

در هر صورت ایلان ماسک که ثروتمندترین فرد دنیا محسوب می گردد حالا یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی را هم در اختیار دارد. او برای خرید این شرکت حدود 44 میلیارد دلار پرداخت نموده که حدود 21 میلیارد دلار را شخصا می پردازد و 25 میلیارد دلار هم به وسیله وام های بانک های مختلف تامین شده است. آقای ماسک از جمله افرادی است که بارها از سیاست های توییتر انتقاد نموده و به همین دلیل همه چشم انتظار تغییرات یپش رو هستند.

در این میان بعضی هواداران دونالد ترامپ ابراز امیدواری نموده اند که با این تغییر، ممکن است آقای ترامپ بار دیگر به توییتر برگردد. اما او این موضوع را رد نموده و گفته ترجیح می دهد از شبکه اجتماعی که به تازگی تاسیس نموده استفاده کند. با توجه به اینکه آقای ماسک در حال حاضر مدیرعامل تسلا و SpaceX است، بدون شک وقت کافی برای مدیریت توییتر ندارد و باید ببینیم چه فردی برای این پست مهم انتخاب خواهد شد.

منبع: engadget

منبع: دیجیکالا مگ

به "جک دورسی از خریده شدن توییتر به وسیله ایلان ماسک استقبال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جک دورسی از خریده شدن توییتر به وسیله ایلان ماسک استقبال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید