جدیدترین تصاویر از گوشی آینده موتورولا E32

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، طراحی گوشی موتورولا E32 با توجه به انتشار رندر های تازه این دستگاه آشکار شده است.

جدیدترین تصاویر از گوشی آینده موتورولا E32

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، طی چند هفته گذشته، بعضی از وبسایت های مرتبط با صدور گواهینامه نشان داده بودند که شرکت موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه تعدادی گوشی هوشمند تازه است. اکنون، رندر های تازه، طراحی یکی از این گوشی های آینده، یعنی Moto E32 را به نمایش گذاشته است.

این رندر ها به وسیله وبسایت خبری Bestopedia به اشتراک گذاشته شد و نویسنده این خبر یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری، Sudhanshu، می باشد. لازم به شرح است که گوشی Moto E32 در وب سایت های صدور گواهی نامه، از جمله FCC، EEC، WiFi Alliance و NBTC، همراه با سایر مدل های گوشی های هوشمند موتورولا دیده شده است. اکنون، در گزارش تازه رندر هایی با وضوح بالا به اشتراک گذاشته شده که به وضوح طراحی کامل Moto E32 را به نمایش می گذارد.

در پنل جلویی، می توانیم ببینیم که این گوشی دارای یک صفحه نمایش تخت 6.6 اینچی است که گوشه های منحنی دارد. این صفحه بعلاوه دارای یک سوراخ پانچ مرکزی برای عکاسی سلفی است. حاشیه ها در سه طرف بسیار کم هستند، اما یک حاشیه قابل توجه در پایین قاب وجود دارد. از سوی دیگر، پنل پشتی دارای یک سیستم دوربین سه گانه است که به صورت عمودی روی ماژول مستطیلی قرار گرفته است. این ماژول شامل سایر سنسور های ضروری مانند فلاش LED نیز می گردد. در پایین قاب، یک پورت USB نوع C برای شارژ گوشی به همراه بلندگو و میکروفون وجود دارد؛ اما برخلاف بسیاری از مدل ها، در این گوشی جک 3.5 میلی متری هدفون وجود ندارد.

در بالای قاب یک میکروفون ثانویه برای حذف نویز قرار گرفته است. دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور نیز در سمت راست قرار دارند. متأسفانه این گزارش جز رندر ها جزئیات دیگری را فاش نکرده است. با این حال، بعضی از مشخصات پیش از این به صورت شایعه منتشر شده اند. از جمله پیش بینی می گردد که این گوشی از پردازنده مدیاتک هلیو G85 استفاده کند. انتظار می رود این چیپست با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت گردد. به خاطر داشته باشید که این هنوز یک گزارش تایید نشده است، بنابراین تا رسیدن اخبار رسمی باید صبر کرد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "جدیدترین تصاویر از گوشی آینده موتورولا E32" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین تصاویر از گوشی آینده موتورولا E32"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید