تماشاچیان اذیت مان کردند ، محمدی راد نجاتم داد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، خبرنگاران/اصفهان بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: رحمان محمدی راد بعد از 5 سال سختی که داشتم، از نظر تکنیکال، روحی، روانی و ... من را نجات داد و کوشش می کنم جوابگوی اعتمادی که به من داشت، باشم.

تماشاچیان اذیت مان کردند ، محمدی راد نجاتم داد

فرزاد ملابهرامی، عصر امروز (چهارشنبه، 22دی ماه) پس از برد برابر تیم شهرداری ورامین از اعتماد محمدی راد، سرمربی به خود قدردانی و اظهار کرد: سومین سالی است که در کنار محمدی راد هستم و به این همکاری افتخار می کنم. ایشان به من اعتماد نموده و تمام تلاشم بر این است که در زمین با بازی خوب و تقویت روحیه بازیکنان، بتوانم به تیم یاری کنم.

وی در مورد شرایط تیم اش گفت: با 2 پیروزی اخیر توانستیم به فرایند 12 هفته اول لیگ برگردیم. توانستیم 3 هفته سخت را پشت سر بگذاریم و شکل تیم به روزهای اوج خود بازگشت.

پاسور تیم سپاهان با اشاره به نبود مجتبی میرزاجانپور در این بازی به سبب محرومیت انضباطی افزود: میرزاجانپور یکی از بازیکنان تاثیرگذار و مکمل غفور در تیم ماست. خدا را شکر بازیکنان توانستند با بازی خوب جای خالی او را پر نمایند.

وی در مورد جو متشنج استادیوم گنبد خاطر نشان کرد: در بازی با گنبد تماشاچیان ما را خیلی اذیت کردند. فحاشی ها شرایط سختی برای ما به وجود آورد. از طرف دیگر داوری شب بدی را برای ما رقم زد. اما با همه این ها توانستیم با برد از سالن خارج شویم که این نشان از پتانسیل بالای تیم ما دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تماشاچیان اذیت مان کردند ، محمدی راد نجاتم داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماشاچیان اذیت مان کردند ، محمدی راد نجاتم داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید