حسینی: اشتباه بچگانه آل کثیر پرسپولیس را دچار مشکل کرد، نمی دانم مسائل چه زمانی حل می گردد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، کاپیتان پرسپولیس گفت که اشتباه بچگانه مهاجم محروم این تیم باعث شد شاگردان یحیی گل محمدی در خط حمله با مشکل روبرو شوند.

حسینی: اشتباه بچگانه آل کثیر پرسپولیس را دچار مشکل کرد، نمی دانم مسائل چه زمانی حل می گردد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، سید جلال حسینی درباره شرایط پرسپولیس گفت: خدا را شکر بازی های سختی انجام دادیم و دوره کوتاهی شرایط برای ما سخت شد. بازیکنان جدید خودشان را پیدا کردند و بازی های خوبی انجام دادیم. امتیازات خوبی گرفتیم و بازی سختی مقابل گل گهر داریم. امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشیم و بازی خوبی مقابل گل گهر ارائه کنیم.

وی درخصوص اینکه پرسپولیس تنها با یک گل پیروز می گردد، مطرح کرد: الان فوتبال سخت شده و همه تیم ها از لحاظ فنی به یکدیگر نزدیک هستند. خیلی از بازی ها گل کمی رد و بدل شده و پیکان هم تیم سختکوشی بود. این موضوع کار همه تیم ها و ما را سخت نموده بود. رجحان با یک گل ملاک نیست و کسب سه امتیاز مهم است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ دخترانه ها بخوانید. (کلیک کنید)

کاپیتان پرسپولیس در خصوص پرتاب های اوت نادر محمدی گفت: فکر می کنم همه تیم ها این تاکتیک را بررسی می نمایند و این روش شناخته شده است. محمدی اوت های خیلی خوبی می اندازد و ما هم روی این مسئله کار کردیم. کار در چند صحنه برای ما مشکل شده بود، اما توانستیم این پرتاب ها را تا حدودی کنترل کنیم. کم پیش می آید چنین بازیکنی در تیمی باشد و شرایط فوتبالی متفاوت شده است. نمی توانیم درباره تاکتیک تیم ها صحبت کنیم.

حسینی که با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفت وگو می کرد، درباره خط حمله پرسپولیس اعلام کرد: یک اشتباه بچگانه عیسی آل کثیر باعث شد پرسپولیس و مهاجمان تیم دچار مشکل شوند. آرمان رمضانی بچه بسیار خوبی است، اما محرومیت عیسی باعث شد فشار روی مهاجمان خیلی زیاد گردد و رمضانی به مشکل خورد.

کار اشتباه عیسی، کل تیم را تحت فشار قرار داد و روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. وی ضمن بیان این جمله توضیح داد: چند بازی بردیم و شرایط ما خوب شده، اما دوره سختی پشت سر گذاشتیم. کار سخت است، اما امیدوارم بقیه بازیکنان بدانند چه می نمایند و چقدر باید کوشش نمایند. امیدوارم بازیکنان بتوانند خودشان را به شرایط ایده آل برسانند.

کاپیتان پرسپولیس درخصوص غیبت محمدحسین کنعانی زادگان گفت: او بازیکن تیم ملی است، اما مصدومیت برای همه پیش می آید. غیبت کنعانی زادگان در دفاع باعث شد کار پرسپولیس سخت گردد. کمال کامیابی نیا هم خیلی کوشش می نماید. او هافبکی است که در شرایط حمله بازی می نماید، اما خیلی خوب درک کرد و با تمرکز بالای خود، یاری زیادی به پرسپولیس کرد. امیدوارم کنعانی زادگان زودتر به میادین بازگردد و به پرسپولیس یاری کند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا پرداختی باشگاه پرسپولیس، مطلوب بوده است یا خیر، مطرح کرد: مسائلی وجود دارد که به راحتی حل نمی گردد. کسانی بودند که پرونده هایی روی میز گذاشتند و این موضوع، هر هفته کار را سخت می نماید. این مسائل هر هفته باید حل گردد و بازیکنانی هم که کوشش می نمایند، کمترین دستمزد را می گیرند. نمی دانم مسائل چه زمانی حل می گردد و تا به امروز 20 درصد دریافتی داشتیم.

وی با بیان اینکه سمیعی و شکوری قول دادند مسائل را در اولین فرصت حل نمایند، گفت: ما بازی های سوپرجام، لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را پیش رو داریم و کار را برای ما سخت می نماید. از سمیعی و شکوری می خواهم کوشش و برنامه ریزی نمایند تا پرونده ها بسته و مسائل حل گردد.

کاپیتان پرسپولیس درباره اقدامات طرفداران سرخابی ها مقابل درهای ساختمان دو باشگاه گفت: این کارها درست نیست و از مدیران باشگاه ها می خواهم به این مسئله ورود نمایند. آنها باید با طرفداران صحبت نمایند و باید بیشتر کار فرهنگی کنیم. نمی دانم این کارها از کجا نشأت می گیرد و خیلی زشت است. بعضی صحبت های مدیران و پیشکسوتان باعث می گردد طرفداران احساسی شوند و کارهایی دور از شأن یک باشگاه انجام دهند. امیدوارم طرفداران شرایط را درک نمایند. حس می کنم این کارها بیشتر از سوی طرفداران جوان رخ می دهد و امیدوارم تکرار نگردد.

حسینی در خصوص ملاقات بازیکنان سرخابی و تیم ملی 98 به یاد دو پیشکسوت فقید فوتبال ایران و اینکه آیا خودش هم در این مسابقه به میدان می رود یا خیر، توضیح داد: خیر. امروز (دوشنبه) ریکاوری و فردا تمرین داریم. خوشحالم چنین کاری انجام می دهند و جای مهرداد میناوند و علی انصاریان همواره کنار ما خالی است. آنها دوستداشتنی بودند و امیدوارم خدا به خانواده های میناوند و انصاریان صبر بدهد. این اتفاقات اصلاً قابل باور نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حسینی: اشتباه بچگانه آل کثیر پرسپولیس را دچار مشکل کرد، نمی دانم مسائل چه زمانی حل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: اشتباه بچگانه آل کثیر پرسپولیس را دچار مشکل کرد، نمی دانم مسائل چه زمانی حل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید