تراویتسا: شهرداری ارومیه، لیاقت هوادارانش را ندارد، مرتب به ما دروغ می گفتند

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، پاسور پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: باشگاه شهرداری ارومیه باید نشان دهد که قصد پرداخت بدهی خود را دارد، حتی اگر به صورت قسطی و مرحله به مرحله باشد.

تراویتسا: شهرداری ارومیه، لیاقت هوادارانش را ندارد، مرتب به ما دروغ می گفتند

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، دومین فرصت فدراسیون والیبال ایران به باشگاه شهرداری ارومیه برای پرداخت بدهی خارجی خود و کسب میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا، دیروز چهارشنبه 20 بهمن به خاتمه رسید و این تیم مثل 6 سال گذشته، نشان داد که اراده ای برای پرداخت بدهی خود ندارد. نتیجه هم فکری مسئولان شهرداری ارومیه و تیم آذرباتری هم به چیزی بیشتر از دور زدن تحریم فدراسیون دنیای و سوار کردن یک کلک ساده، منجر نشد. مسئولان شهرداری و آذرباتری قرار گذاشتند که بازیکنان شهرداری ارومیه در لباس آذرباتری در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا شرکت نمایند. طلبکاران خارجی شهرداری به سرعت از این ترفند مطلع شدند و حالا عدم صداقت نیز به بدحسابی طرف ارومیه ای اضافه شده است.

گفت وگوی خبرنگار ورزشی وبلاگ دخترانه ها را با دارگان تراویتسا، پاسور پیشین تیم های ملی ایتالیا و شهرداری ارومیه که به همراه پدرش -لیوبومیر- از طلبکاران شهرداری ارومیه هستند را در زیر می خوانید:

وبلاگ دخترانه ها: پدر تو سرمربی تیم ملی والیبال صربستان بود. چرا ملیت ایتالیایی و بازی برای تیم ملی این کشور را انتخاب کردی؟

پدر و مادر من اهل یوگسلاوی سابق بودند و من هم در این کشور به دنیا آمدم ولی تمام عمرم در ایتالیا بودم. من کاملا ایتالیایی هستم و در واقع هرگز در صربستان نبودم. منطقه ای که من در آن به دنیا آمدم در حال حاضر، کرواسی است.

وبلاگ دخترانه ها: چه ارزیابی از عملکرد خودت در مدتی که در تیم ملی ایتالیا و باشگاه های مختلف داشتی، داری؟

من برای تیم پروجا بازی می کنم و از این بابت خوشحالم. دوران بازی من، بسیار طولانی و پر از خاطرات خوب و مدال با تیم ملی و تیم های باشگاهی است. من 33 سال دارم و قصدم این است که چند سال دیگر هم بازی کنم. در مجموع از عملکردم در طول سال های گذشته، خوشحالم.

وبلاگ دخترانه ها: در تیم پروجا با ویتال هینن و سپس با نیکولا گربیچ، دو مربی بزرگ دنیا کار کردی. این دو مربی را چطور مقایسه می کنی؟

سال گذشته با هینن و سال جاری با گربیچ کار می کنیم. آنها دو مربی کاملا متفاوت هستند. هینن مربی خاصی است که اعتقاد زیادی به کارهای روانشناسی و توجه به روحیه بازیکنان دارد. نیکولا گربیچ نیز مربی بزرگی است که تجربه زیادی از دوران بازیگری خود اندوخته است. او واقعا حرفه ایست. بازیکنان پروجا و گربیچ از بودن در کنار هم لذت می برند.

وبلاگ دخترانه ها: اگر یکی از همی تیمی هایت از تجربه حضور تو در ایران و تیم شهرداری ارومیه بپرسد به او چه می گویی؟

خیلی ها از من در خصوص ارومیه می پرسند و من همواره می گویم، تجربه بسیار بدی بود. شرایط سختی از نظر ورزشی و زندگی در ارومیه داشتم. قرارداد ما با شهردار ارومیه امضا شد ولی از همان روز نخست، خبری از پرداخت نبود و کسی هم این قضیه را پیگیری نمی کرد. مرتب به ما دروغ می گفتند. ما کوشش کردیم تا کار خودمان را ادامه دهیم چون به آن علاقه داشتیم. حدود 6 ماه کوشش کردیم ولی پولی در کار نبود. مسئولان تیم به تعهد و قولی که داده بودند، عمل نکردند. ما با خودمان از ایتالیا، مقداری پول به ارومیه آورده بودیم و وقتی پولمان تمام شد، دیگر قادر نبودیم پولی از خارج ایران دریافت کنیم. زندگی بدون پول خیلی سخت بود. شهرداری ارومیه، تیمی بسیار بی نظم نشان داد و ممکن نبود روی والیبال تمرکز کنیم. در طرف مقابل، مردم خوب زیادی را در ایران دیدم که بسیار مهمان نواز بودند. طرفداران تیم، خارق العاده بودند و برخورد گرمی با من و پدرم داشتند. باشگاه شهرداری ارومیه، لیاقت این طرفداران را ندارد.

وبلاگ دخترانه ها: باشگاه شهرداری باید به تو، پدرت و 2 عضو خارجی دیگر تیم در سال 2015، مبالغی را پرداخت کند. برای گرفتن این پول چه کارهایی انجام داده اید؟

باشگاه ارومیه باید تمام مبلغ قرارداد ما را پرداخت کند و ما در این مورد به فدراسیون دنیای والیبال، شکایت کردیم. مشکل این است که فدراسیون دنیای والیبال، باشگاه ارومیه را فقط از فعالیت بین المللی محروم کرد و این تیم همچنان در لیگ ایران با بازیکنان ایرانی در حال بازی است. در این مدت، هیچ تماسی با ما گرفته نشده است. امیدوارم، فدراسیون والیبال ایران و فدراسیون دنیای به تیم شهرداری، فشار بیشتری وارد کند چون این تیم در دنیا والیبال، اصلا خوشنام نیست.

وبلاگ دخترانه ها: آیا بعد از 5 سال، امیدوار هستی که به این پول برسی؟

من معمولا آدم خوشبینی هستم ولی در این مورد نمی دانم چگونه فکر کنم. ما 6 سال است که منتظر دریافت پولمان هستیم. ما می دانیم که شهرداری ارومیه، خواستار میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا شده است که این غیرقانونی است. آنها باید نخست، پول ما را پرداخت نمایند. ما بعلاوه می دانیم که شهرداری ارومیه با همکاری تیم دیگر این شهر، میخواهد، تحریم فدراسیون دنیای را دور بزند که این، دومین حرکت غیرقانونی باشگاه است. ما درک می کنیم که تیم در پی کسب افتخار است ولی قبل از آن باید اشتباهات گذشته خود را جبران کند.

وبلاگ دخترانه ها: باشگاه شهرداری به وسیله فدراسیون دنیای والیبال به علت داشتن بدهی به شما از هر گونه فعالیت بین المللی محروم است. چه مدت می توانی برای گرفتن پولت صبر کنی؟

من صبر می کنم و دست از کوشش برنمی دارم. امیدوارم فدراسیون دنیای، مانع از حضور شهرداری ارومیه در مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا گردد و جریمه های بیشتری برای این تیم در نظر بگیرد تا شاید راضی شوند با ما مذاکره نمایند و راهی برای حل این مشکل پیدا کنیم. ارومیه باید نشان دهد که قصد پرداخت بدهی خود را دارد، حتی اگر به صورت قسطی و مرحله به مرحله باشد. ما خواستار اجرای عدالت هستیم و همه باید به آن احترام بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تراویتسا: شهرداری ارومیه، لیاقت هوادارانش را ندارد، مرتب به ما دروغ می گفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراویتسا: شهرداری ارومیه، لیاقت هوادارانش را ندارد، مرتب به ما دروغ می گفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید