والیبال

تماشاچیان اذیت مان کردند ، محمدی راد نجاتم داد

خبرنگاران/اصفهان بازیکن تیم والیبال سپاهان گفت: رحمان محمدی راد بعد از 5 سال سختی که داشتم، از نظر تکنیکال، روحی، روانی و ... من را نجات داد و کوشش می کنم جوابگوی اعتمادی که به من داشت، باشم.

12 خرداد 1401

تراویتسا: شهرداری ارومیه، لیاقت هوادارانش را ندارد، مرتب به ما دروغ می گفتند

پاسور پیشین تیم ملی والیبال ایتالیا گفت: باشگاه شهرداری ارومیه باید نشان دهد که قصد پرداخت بدهی خود را دارد، حتی اگر به صورت قسطی و مرحله به مرحله باشد.

30 فروردین 1401

ایستگاه پایانی دور رفت، میزبانی قهرمان نیم فصل از قعرنشین جدول

به گزارش خبرنگاران، هفته سرانجامی دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال فردا (چهارشنبه) با برگزاری 7 ملاقات انجام خواهد شد. تیم سپاهان که هفته دوازدهم با پیروزی مقابل فولاد سیرجان یک هفته زودتر جشن قهرمانی نیم فصل را برپا کرد، فردا میزبان قعر نشین جدول رده...

6 بهمن 1400

محرومیت سنگین فرهاد تعلیق شد!

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون والیبال نوشت: کمیته تجدید نظر فدراسیون والیبال پس از اعتراض فرهاد قائمی نسبت به رای صادره و بیان ابراز ناراحتی و پشیمانی در مصاحبه های صورت گرفته از سوی این بازیکن در رسانه های معتبر در رای صادره برای محرومیت وی تخفیف قائل...

25 مهر 1400

عوارض انحراف بینی

تهران (پانا) - تیغه انحرافی بینی یا کجی تیغه بینی به جابجایی دیواره نازک درون بینی که سوراخ های بینی را جدا می کند، گفته می شود.

28 فروردین 1400

آرمات سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، سومین نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال امروز چهارشنبه به ریاست محمدرضا داورزنی برگزار گردید.

29 آذر 1399

پرونده مربی ایرانی برای تیم ملی والیبال رسما بسته شد

به گزارش خبرنگاران، جلسه کمیته فنی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال امروز شنبه در فدراسیون والیبال برگزار گشت.

27 مهر 1399

اولین محک شهدابی ها مقابل سپاهان رقم خواهد خورد

به گزارش خبرنگاران، تیم والیبال شهداب یزد که از حدود یک ماه و نیم قبل تمرینات پر فشار و منظم خود را برای حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور آغاز کرده است؛ در اولین دیدار محبت آمیز خود برای آمادگی هرچه بیشتر، روزهای ششم و هفتم شهریور ماه،...

15 مهر 1399

میرحسینی: شهداب در بین شش تیم مدعی لیگ برتر والیبال قرار گرفته است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، عباسعلی میرحسینی درباره هدف تیم شهداب در رقابت های لیگ برتر گفت: برای تیم والیبال شهداب یزد، برنامه ای 10 ساله تدوین شده است که سال جاری در سومین سال این برنامه هستیم.

7 شهریور 1399

تیم ملی فوتبال ناشنوایان وارد لیگ باشگاهی می شود

سرپرست دبیری فدراسیون ناشنوایان گفت: به منظور افزایش سطح تیم ملی فوتبال ناشنوایان تصمیم داریم شرایط حضور این تیم در مسابقات لیگ باشگاهی افراد شنوا را فراهم کنیم.

3 مرداد 1399