استارتاپ کادرو جذب سرمایه کرد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، استارتاپ کادرو که در زمینه رزرو آنلاین عکاسی فعالیت خودش را در سال 96 آغاز کرد، پس از اخذ اولین جذب سرمایه از شتاب دهنده دیموند، پیروز به دریافت دومین سرمایه از تیهو شد.

استارتاپ کادرو جذب سرمایه کرد

این استارتاپ در فروردین سال 97 جذب شتاب دهنده دیموند شد و با در اختیار دریافت سرمایه، فضای کار اشتراکی، آموزش های تخصصی دیموند و همین طور منتورینگ در زمینه های مورد احتیاج، توانست اولین سکوی پرش خود را با موفقیت تجربه کند و اکنون دومین راند دریافت سرمایه را داشته باشد تا قدم های عظیم تری را در راستای گسترش فعالیت هایش بردارد.

این درحالی است که در طول 2سال گذشته، کادرو با چالش های متعددی دست و پنجه نرم نموده؛ چالش هایی که بخش عظیمی از آن به خاطر شرایط و محدودیت های حاکم بر کشور بوده و بخشی دیگر هم در جهت یافتن یک تیم منسجم برای ادامه راه به وجود آمده بود. اکنون کادرو توانسته با کوشش بی وقفه و همراهی شتاب دهنده دیموند، تیم و هسته مورد احتیاجش را پیدا کند و با وجود اوضاع نابسامان مالی، نه تنها خودش را حفظ کند، بلکه رشد تصاعدی اش را هم به نمایش بگذارد.

به گفته امیرمهدی واله، مدیرعامل استارتاپ کادرو، تا به امروز 4هزار عکاس و فیلمبردار در پلتفرم کادرو فعال هستند و روزانه به مشتریان خود خدمت رسانی می نمایند. استارتاپ کادرو در دوران کرونا توانسته به طور متوسط ماهانه 30 درصد رشد داشته باشد و با مشاهده نتایج آن، پیش بینی می گردد ظرف مدت نسبتا کوتاهی موفقیت هایش را به طور تصاعدی رو به افزایش ببیند.

به همین دلیل مدیرعامل استارتاپ کادرو از برنامه توسعه به خارج از کشور برای ورود به بازارهای جدید و درآمد زایی ارزی اطلاع داد. برهمین اساس تحقیقات روی کشورهای حوزه خلیج فارس انجام گرفته و به زودی زبان های عربی و انگلیسی در این پلتفرم قابل استفاده خواهد بود.پلتفرم کادرو فضایی است که عکاسان و فیلمبرداران در تخصص های مختلف را به مشتریانشان متصل می نماید. به طوری که مخاطبان می توانند به صورت ساعتی عکاس، فیلمبردار یا آتلیه مورد نظرشان را در هر مکان رزرو نمایند که از لحاظ قیمت تفاوت بسیار قابل توجهی نسبت به بازار دارد. این پلتفرم به مخاطبان این امکان را می دهد که با مشاهده نمونه کارهای هر عکاس، با اطمینان بیشتر از نتیجه، رزرو عکاس داشته باشند. خدمات کادرو درحوزه عکاسی و فیلمبرداری کودک، چهره، بارداری، مهمانی، مراسم عروسی، خبری، ورزشی، خانوادگی، تبلیغاتی و … فعال است. همچنین کادرو امکان ارزیابی و نمره دهی را در اختیار استفاده نمایندگانش می گذارد و همین طور در صورت عدم رضایت مصرف نماینده اش، امکان عودت مبلغ را به مشتریان خود می دهد تا قدم های مهمی در راستای اعتمادسازی به مخاطبانش برداشته باشد.

خدمات درست و حساب شده کادرو درکنار فعالیت های فنی و تکنیکال خودش، توانسته درصد قابل توجهی از کسانی را که به دنبال خدمات حرفه ای در زمینه عکاسی و فیلمبرداری در فضای اینترنتی هستند، به خود جذب کند و این مسئله آینده ای روشن را برای این تیم جوان و با انگیزه سبب ساز می گردد.برای اطلاعات بیشتر در زمینه استارتاپ کادرو می توانید به سایت کادرو و یا بخش استارتاپ های سایت دیموند مراجعه کنید.

منبع: مجله شنبه

به "استارتاپ کادرو جذب سرمایه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارتاپ کادرو جذب سرمایه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید