گران ترین بازیکنان جام جهانی؛ دیگر خبری از مسی و رونالدو نیست!

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، خبرنگاران - جام دنیای 2022 قطر تقریباً فرا رسیده و بعضی از برترین بازیکنان دنیا در فضایی استثنائی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گران ترین بازیکنان جام جهانی؛ دیگر خبری از مسی و رونالدو نیست!

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، بسیاری از طرفداران می خواهند ببینند کدام ستاره های جوان بیشترین تأثیر را در جام جهانی خواهند گذاشت، و مساله سن و سال باعث شده که ستاره هایی مانند کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی دیگر گران قیمت ترین ستاره هایی نباشند که در جام جهانی به رقابت خواهند پرداخت.

پس گران قیمت ترین ستاره های جام جهانی قطر چه کسانی هستند؟

کیلیان امباپه: 160 میلیون یورو

در غیاب ارلینگ هالند (با ارزش 170 میلیون یورو)، مهاجم فرانسوی گران ترین بازیکن جام جهانی قطر است. او در تابستان گذشته یکی از اهداف رئال مادرید بوده، به همین علت است که ارزشش بالاتر از هر بازیکن دیگری در این تورنمنت است.

مهاجم پاری سن ژرمن میخواهد دومین قهرمانی متوالی خود در جام جهانی را جشن بگیرد.

وینیسیوس: 120 میلیون یورو

مهاجم برزیلی رئال مادرید که فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد، با ارزش 120 میلیون یورو در رده دوم جدول قرار گرفته است. تیم ملی برزیل یکی از مدعیان قهرمانی در قطر است، و وینیسیوس مشتاق است تا برای اولین بار جام جهانی را بالای سر ببرد.

فیل فودن: 110 میلیون یورو

فیل فودن در این فصل برای منچسترسیتی فوق العاده عمل کرد و به خوبی با هالند ارتباط برقرار نموده است. این مرد انگلیسی اولین جام جهانی خود را در قطر تجربه خواهد نمود.

علاوه بر این سه نفر، نام های بزرگ و باارزش دیگر هم در قطر حضور خواهند داشت: تیبو کورتوا (60 میلیون یورو)، فده والورده (100 میلیون یورو)، جمال موسیالا (100 میلیون یورو)، آلفونسو دیویس (100 میلیون یورو)، ترنت الکساندر آرنولد (70 میلیون یورو)، جود بلینگهام (100 میلیون یورو)، پدری (100 میلیون یورو) و بسیاری بازیکن دیگر.

منبع: فرارو

به "گران ترین بازیکنان جام جهانی؛ دیگر خبری از مسی و رونالدو نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین بازیکنان جام جهانی؛ دیگر خبری از مسی و رونالدو نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید