کرونا، عربستان سعودی مقررات منع آمد و شد را تغییر داد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، وزارت کشور عربستان سعودی بعد از اعلام منع آمد و شد 24 ساعته، آن را به 15 ساعت در شبانه روز کاهش داد.

کرونا، عربستان سعودی مقررات منع آمد و شد را تغییر داد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دخترانه ها، وزارت کشور عربستان سعودی تدابیر و مقررات منع آمد و شد به دلیل ویروس کرونا را تغییر داد.

رسانه های سعودی امروز سه شنبه (19 فروردین) به نقل از وزارت کشور عربستان سعودی گزارش دادند که مقررات منع آمد و شد از ساعت سه بعد از ظهر تا شش صبح اعمال خواهد شد.

وزارت کشور عربستان سعودی دیروز اعلام نموده بود که این مقررات 24 ساعته است و به جز موارد استشنائی کسی حق خروج از منزل را ندارد که امروز آن را تعدیل کرد.

وزارت کشور سعودی گفته است که کاهش ساعت مقررات منع آمد و شد، با هدف ادامه امکان دسترسی شهروندان و اتباع دیگر کشورها به نیازها و خدمات اجرا شده است. مقررات جدید از فردا چهارشنبه شروع خواهد شد.

مقامات سعودی، صاحب بعضی مشاغل از جمله کارگران بخش کشاورزی، کشاورزان، دامداران، کارمندان و تکنسین های بخش برق، گاز، آب رسانی و پمپ بنزین ها را از این مقررات مستثنا نموده و رستوران ها (بجز تالارها و رستوران های تهیه غذای میهانی ها) موظف هستند به وسیله اینترنت و اپلیکیشن ها، بعد از ثبت درخواست، غذا را به دست مشتری برسانند و حق سرو غذا در داخل را ندارند.

وزارت بهداشت سعودی امروز گرفته بر اساس چهار سناریو، پیش بینی می گردد که تعداد مبتلایان به کرونا طی هفته های آینده از 10 نفر به 200 هزار نفر برسد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "کرونا، عربستان سعودی مقررات منع آمد و شد را تغییر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، عربستان سعودی مقررات منع آمد و شد را تغییر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید