چراغ تئاتر برادوی تا آخر 2020 خاموش شد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، تئاتر برادوی حداقل تا اخر سال میلادی بازگشایی نخواهد شد و بسیاری از نمایش ها قادر نخواهند بود تا اواخر زمستان و اوایل بهار دوباره روی صحنه بروند.

چراغ تئاتر برادوی تا آخر 2020 خاموش شد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها به نقل از نیویورک تایمز، مسئولان تئاتر برادوی آمریکا اعلام کردند صاحبان سالن های اجرا و تهیه کنندگان، بهای بلیت های از پیش فروخته شده به مخاطبان از تاریخ سوم ژانویه را بازمی گردانند و به سبب غیر قابل پیش بینی بودن شیوع ویروس کرونا نمی توان تاریخ دقیقی برای فعالیت مجدد نمایش ها مشخص کرد.

بر اساس بیانیه ای که تئاتر برادوی منتشر کرده است، نمایش ها از اوایل سال 2021 بار دیگر به صحنه می فرایند و موضوعی که هم اکنون در حال بررسی با دولت و مقامات درمانی است نحوه غربالگری، تست دریافت، نظافت و ضدعفونی، رعایت پروتکل های پشت صحنه تئاتر و غیره است.

نمایش های تئاتر برادوی از تاریخ 12 مارس تعطیل شدند که طولانی ترین تعطیلی در تاریخ برادوی را رقم زده است. در آن زمان 31 نمایش به روی صحنه می رفت. تئاتر یکی از دشوارترین صنایع برای بازگشایی است چرا که نمایش هایی که در برادوی روی صحنه می فرایند معمولا مملو از تماشگران بویژه افراد سالمند و گردشگران است.

تئاتر برادوی به نمایش هایی گفته می شود که در یکی از 40 سالن تئاتر حرفه ای با 500 صندلی یا بیشتر منطقه تئاتری خیابان برادوی در منهتن نیویورک اجرا می شود و در کنار تئاتر وست اِند لندن از مهم ترین مراکز اجرای تئاتر در جهان محسوب می شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "چراغ تئاتر برادوی تا آخر 2020 خاموش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ تئاتر برادوی تا آخر 2020 خاموش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید