نحوه انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد فرآیند ثبت درخواست انتخاب واحد نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 از طریق دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را تشریح کرد.

نحوه انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ دخترانه ها، ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه زمان بندی انتخاب واحد و حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول 1401-1400، گفت: انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول که از طریق سامانه آموزشیار انجام می شود، از روز شنبه 13 شهریور آغاز شده و تا 25 شهریور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سوم تا هفتم مهرماه هم به نام بازه زمانی حذف و اضافه دانشجویان مشخص شده است؛ شرح داد: بر این اساس دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درصورت نیاز به درخواست های سیستمی برای امور آموزشی، فرآیند فارغ التحصیلی، پرداخت شهریه و... می توانند از ساعت 22 هر شب لغایت 6 صبح روز بعد به سامانه آموزشیار مراجعه کنند.

عطارزاده با تشریح فرآیند انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400، شرح داد: دانشجویان با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir می توانند از طریق منوی درخواست/ مجوز - ذیل منوی ارسال/ پیگیری درخواست دانشجو اقدام به ثبت درخواست انتخاب واحد کنند. برای این کار لازم است در قسمت ارسال درخواست نو، طبقه بندی موضوع را عملیات آموزشی دانشجو و موضوع درخواست را مجوز انتخاب واحد و نیمسال درخواست را معادل 14001 قرار دهند. پس از انجام این مراحل و با انتخاب دکمه ثبت، درخواست مجوز انتخاب واحد ترم مهر 1400 برای دانشجو انجام می شود.

مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی افزود: پس از انجام این مراحل، دانشجویان می توانند از طریق منوی ثبت نام دروس دانشجو ذیل منوی انتخاب واحد اقدام به اخذ دروس و انتخاب واحد کنند. لازم به ذکر است دانشجویانی که در نمیسال دوم سال تحصیلی 1399 (ترم 3992) انتخاب واحد داشته یا ترم مرخصی ثبت کرده اند، مجاز به ثبت درخواست انتخاب واحد خواهند بود.

وی در خاتمه اظهار داشت: بر این اساس دانشجویانی که آخرین شرایط آن ها در نیمسال دوم سال 1399 و نیمسال اول 1400 (ترم های 3992 و 4001) شرایط عدم مجاز به ثبت نام در نیمسال ثبت شده باشد، مجاز به ثبت درخواست نخواهند بود. همچنین دانشجویانی که آخرین شرایط آن ها در نیمسال جاری (1400) ترم مرخصی ثبت شده باشد هم مجاز به ثبت درخواست نیستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نحوه انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید