با بچه ها در سنین پیش از دبستان چگونه رفتار کنیم؟ ، نشست مهارت های فرزندپروری برای والدین غرب تهران

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، سلسله نشست های روان شناسی لبخند زندگی با موضوع رفتارهای موثر با بچه ها در خانه فرهنگ باصفا برگزار می گردد.

با بچه ها در سنین پیش از دبستان چگونه رفتار کنیم؟ ، نشست مهارت های فرزندپروری برای والدین غرب تهران

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، نشست روان شناسی لبخند زندگی برای آموزش مهارت های ارتباط مؤثر با بچه ها در راستای افزایش مهارت های فرزندپروری، با حضور کارشناس ارشد روان شناسی مشاوره خانواده در خانه فرهنگ باصفا برگزار می گردد.

برقراری ارتباط صحیح و مؤثر والدین با بچه ها مهم ترین اصل فرزندپروری است. منشأ اختلالات روانی، تمایلات سرکوب شده دوران کودکی است. در دوران کودکی، سلامت روان بچه ها و کیفیت رفتار والدین با بچه ها اهمیت زیادی دارد و متخصصین و نظریه پردازان، شیوه های صحیح و اصولی را برای فرزندپروری معرفی نموده اند.

لیلا نوری در این نشست ها به راهکارهای شناخت ویژگی های رفتاری بچه ها در سنین پیش از دبستان می پردازد و به سؤالات شرکت نمایندگان پاسخ می دهد.

علاقه مندان برای شرکت در این نشست های رایگان می توانند به فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، خیابان وفاآذر شمالی، کوچه گلزار غربی، کوچه درختی مراجعه نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44098748 تماس بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین

به "با بچه ها در سنین پیش از دبستان چگونه رفتار کنیم؟ ، نشست مهارت های فرزندپروری برای والدین غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بچه ها در سنین پیش از دبستان چگونه رفتار کنیم؟ ، نشست مهارت های فرزندپروری برای والدین غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید