ماراتن کسب امتیاز به مراحل سخت رسیده، آماده مبارزه با رقبا هستیم

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، حسن روحانی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران اضافه نمود: تمرینات خوبی را در یک کمپ تمرینی که دو ساعت با پاریس فاصله دارد، پیگیری می کنیم. همه اعضای تیم که در این اردو حضور دارند، عصر چهارشنبه تمرینات خود را آغاز نموده اند و شرایط خوبی دارند و مترصد آغاز مسابقات کاراته وان هستند.

ماراتن کسب امتیاز به مراحل سخت رسیده، آماده مبارزه با رقبا هستیم

وی اضافه کرد: این کمپ تمرینی در یک منطقه خوش آب و هوا بنا شده که سالن و امکانات بسیار خوب برای تمرینات فنی و بدنساز دارد. به همین دلیل با استقبال کاراته کاهایی از کشورهای قزاقستان، فرانسه، برزیل، بلاروس، مجارستان و تک چهره هایی از بعضی کشورهای دیگر حضور دارند. البته تا به امروز فقط یک جلسه تمرین مشترک داشته ایم و در سایر جلسات تمرینی، ملی پوشان کشورمان با برنامه کادر فنی پیش می فرایند.

مربی تیم ملی ادامه داد: تمرینات کاراته کاها در دو بخش کاتا و کومیته بخوبی و طبق برنامه از پیش طراحی شده در حال پیگیری است و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و سپس راهی پاریس می شویم تا پس از انجام مقدمات ثبت نام، آماده حضور در نخستین دوره رقابتهای کاراته وان شویم.

روحانی اضافه کرد: بدون شک نمی توان مسابقات پاریس را با رقابتهای سری A شیلی مقایسه کرد. هدف ما در شیلی قبل از کسب مدال، بدست آوردن امتیازات این مسابقات در جهت کسب سهمیه بود که خدا را شکر 100 درصد این هدف ما محقق شد. در پاریس نیز به دنبال امتیاز هستیم که امیدوارم در اینجا نیز به این مهم دست پیدا کنیم.

مربی تیم ملی در خاتمه گفت: فرانسه از تیم های خوب کاراته جهان با امکانات بسیار خوبی است که نحوه برگزاری آنها عالی است. تاتامی پاریس به عنوان اولین مرحله از رقابتهای Premier لیگ در سال 2020 با استقبال خوبی از سوی کاراته کاهای 92 کشور روبرو شده که بدون شک سطح مسابقات خیلی بالا خواهد بود. مدعیان حضور در المپیک با آمادگی بالا و برای کسب بهترین نتیجه در این مسابقات شرکت خواهند کرد. به هر حال ماراتن کسب سهمیه به روزهای اوج خود نزدیک شده و نمی توان هیچ حریفی را دست کم گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ماراتن کسب امتیاز به مراحل سخت رسیده، آماده مبارزه با رقبا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماراتن کسب امتیاز به مراحل سخت رسیده، آماده مبارزه با رقبا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید