راهنمای انتخاب رطوبت سازالتراسونیک صنعتی

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، رپرتاژ آگهی- راهنمای انتخاب رطوبت سازالتراسونیک صنعتی

راهنمای انتخاب رطوبت سازالتراسونیک صنعتی

رطوبت سازها دستگاه هایی هستند که باعث ایجاد رطوبت و هوای خنک می شوند. و دربسیاری از صنایع از جمله: کشاورزی و گلخانه ها، مرغداری ها و دامداری ها، چاپخانه ، سالن های ورزشی، منازل ، نساجی و نظامی، محیطهای بیمارستانی… مورد استفاده قرار می گیرند. رطوبت سازها به دو دسته التراسونیک و تبخیری تقسیم می شوند، که رطوبت سازهای التراسونیک دارای محبوبیت بیشتری هستند. در این بخش با مزایا و نحوه عملکرد این نوع رطوبت سازها بیشتر آشنا می شوید.

رطوبت سازهای التراسونیک

رطوبت سازهای التراسونیک بدون ایجاد هیچگونه تغییر در مولکول های آب، توسط امواج اولتراسونیک ، مولکول های آب را تجزیه نموده و به ذرات بسیار ریز و در اندازه 2 الی 3 میکرون تبدیل نموده و به شکل مه نمایان می نمایند. این نوع رطوبت سازها هیچ فیلتری ندارند و به همین جهت، بسیار به صرفه و کم صدا هستند. این نوع رطوبت سازها به دلیل ایجاد رطوبت از آب سرد، خطر ابتلا به بیماری را ندارند و در خانه ها نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. گفتنی است که ضدعفونی رطوبت ساز باید به طور مرتب صورت گیرد.

رطوبت سازهای التراسونیک بدون خیس کردن محیط، رطوبت را به حد مطلوب می رسانند و از این رو نسبت به رطوبت سازهای دیگر موجود در بازار رجحان دارند. به جهت به جا نگذاشتن اثر خیسی در محیط، کاربرد زیادی در انبارهای مواد غذایی دارند و از خرابی و کپک زدن مواد غذایی جلوگیری می گردد. امروزه سیستم فراوری رطوبت التراسونیک، در صنایع مختلف صندلی خود را پیدا نموده است. این نوع رطوبت ساز را می توان کنار دستگاههای تهویه و ویا دستگاههای گرماساز نصب کرد ، بدون اینکه تاثیر منفی روی عملکرد این دستگاه داشته باشند .

اولین فراوری نماینده رطوبت ساز التراسونیک در ایران

شرکت مه آوران اولین مبتکر و فراوری نماینده رطوبت سازهای التراسونیک است، این شرکت همواره در جهت دست یابی به جدیدترین تکنولوژی ها دست از کوشش برنداشته و برای رسیدن به مجهزترین دستگاه های روز جهان به کوشش خود ادامه می دهد. شرکت مه اوران برای ساخت و فراوری رطوبت سازهای التراسونیک از قطعات الکترونیکی و پیزوسرامیکهای با قطر 30 میلیمتر ساخت ژاپن استفاده میکند که در واقع یکی از مهمترین اجزائ رطوبت سازها هستند و بوسیله همین پیزوسرامیکها امواج التراسونیک فراوری نموده که باعث شکستن مولکول های آب می شوند همچنین دستگاه های جدید فراوری رطوبت مه آوران، به سیستم کنترل از راه دور مجهز شده اند و در بسیاری از آزمایشگاه ها، سالن های پرورش قارچ، سردخانه ها، چاپخانه ها و … مورد استفاده قرار گرفته اند. رطوبت ساز التراسونیک مه آوران دارای تنظیمات متنوعی هستند که به شما امکان می دهد میزان رطوبت را در فصول مختلف کنترل کنید

از ویژگیهای مهم دیگر فراوریات مه آوران:

  • قدرت کافی و راندمان بالا
  • مصرف کم آب و برق
  • سیستم کنترل رطوبت هوا
  • کم صدا و کم حجم و بسیار سبک
  • بدنه مقاوم از جنس B.S، ضد زنگ و ضد اسید
  • دارای تایمر دیجیتالی قابل برنامه ریزی دو زمانه

را می توان نام برد

شرکت مه آوران انواع رطوبت ساز را در طرح ها و کاربردهای مختلف، طراحی و فراوری نموده است که با این دستگاه ها انواع احتیاجهای صنایع مختلف برآورده شده است. رطوبت سازهای التراسونیک در دو دسته رطوبت ساز صنعتی و رطوبت سازهای صنعتی شناور فراوری می شوند که دارای یک یا چند پیزو بر اساس نوع کارکرد و احتیاج محیط نصب می باشند. این نوع از رطوبت سازها بخاطر سادگی سیستم قابل تعمیر بدون احتیاج به تعمیرکار متخصص و قابل استفاده در کلیه بخش های کشاورزی و صنعتی می باشد و توانایی تامین رطوبت تا 95% در محیط از 50 متر مربع تا 900 متر براساس قدرت دستگاه دارا باشد. شرکت مه آوران توانایی و تکنولوژی طراحی و ساخت دستگاه رطوبت ساز براساس سفارش و احتیاج را دارد .برای آشنایی بیشتر با مزایای انواع رطوبت سازهای التراسونیک صنعتی شرکت مه آوران، به فروشگاه رطوبت سازهای صنعتی مه آوران مراجعه کنید.

رطوبت سازها علاوه بر صنعت، در منازل نیز بعنوان رطوبت ساز خانگی مورد استفاده قرار می گیرند و در حفظ رطوبت و متعادل شدن هوای محیط نقش دارند. رطوبت سازهای تزیینی از این قبیل رطوبت سازها می باشند که مجهز به سیستم نوری بوده که بر زیبایی آنها افزوده است.

در ایام کرونا نیز رطوبت سازهای التراسونیک صندلی ویژه ای پیدا کردند و برای ضدعفونی کردن بسیار مورد توجه قرار گرفتند و استفاده زیادی در محیطهای بیمارستانی با نتیجه مطلوب میشوند از جمله مکان هایی که از رطوبت سازهای التراسونیک شرکت مه آوران برای امر ضدعفونی استفاده شد، ایستگاه تله کابین بام تهران می باشد که اسکی بازان قبل از سوار شدن در تله کابین از طریق رطوبت ساز مه آوران ضدعفونی شده و سپس وارد می شوند.

همه رطوبت سازهای فراوریی شرکت مه آوران از تکنولوژی امواج التراسونیک بهره مند هستند و در فراوری از قطعات اصلی و با کیفیت ژاپنی استفاده می گردد. مشاوره در انتخاب نوع دستگاه براساس احتیاجهای مشتریان از جمله خدماتی است که شرکت مه آوران برای خرید بهتر به مشتریان خود میدهد. خدمات بعد از فروش شرکت مه آوران همواره برای استفاده بهینه از دستگاه های رطوبت ساز همراه شما هست.

برای مشاهده رطوبت سازهای شرکت مه آوران و آشنایی با انواع آن به فروشگاه رطوبت ساز های مه آوران مراجعه کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "راهنمای انتخاب رطوبت سازالتراسونیک صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب رطوبت سازالتراسونیک صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید