دستگیری یک سارق در محوطه میراث جهانی شوش

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خوزستان از دستگیری یک سارق در محوطه جهانی شوش خبر داد.

دستگیری یک سارق در محوطه میراث جهانی شوش

بهگزارش وبلاگ دخترانه ها به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان خوزستان، سرهنگ رامین مکناوی روز یکشنبه 12 مردادماه 99 اظهار کرد: براساس گزارش منابع و مخبران محلی مبنی بر حضور دو نفر در انتهای محوطه 400 هکتاری در کنار بلوار جمهوری که در حال تخریب دیوار پیش ساخته بتنی (حصار محوطه میراث جهانی شوش) بودند، نیروهای یگان حفاظت میراثفرهنگی استان به همراه نماینده حراست اداره میراثفرهنگی شوش، با قید فوریت به محل اعزام شدند.

او در ادامه اضافه کرد: پیش از حضور عوامل یگان حفاظت، یکی از این افراد که متوجه حضور همکاران ما شده بود، متواری شد. فرد دیگر نیز با دخالت عوامل یگان حفاظت با هویت معلوم دستگیر شد، پس از بررسی موضوع و حضور نیروهای کلانتری 11 شهرستان شوش در محل، نامبرده به منظور تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی دلالت داده شد.

فرمانده یگان حفاظت میراثفرهنگی خوزستان با اشاره به این که در حال تلاش برای دستگیری متهم دیگر هستیم، گفت: از متهم دستگیرشده تعداد 12 عدد میله گرد به طول تقریبی دو متر کشف و ضبط شد، در حال حاضر پرونده این ماجرا در حال سیر مراحل قانونی خود است.

منبع: میراث آریا

به "دستگیری یک سارق در محوطه میراث جهانی شوش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری یک سارق در محوطه میراث جهانی شوش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید