آشنایی با برترین رستوران های نیس در فرانسه!

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، برترین رستوران های نیس، موضوعی است که ما در این متن قصد داریم در خصوص آن با شما صحبت کنیم. البته اگر شما از آن دست افرادی هستید که اعتقاد دارید در سفر، تنها باید به بازدید از اماکن تاریخی و سایر جاذبه های موجود در شهر یا کشور مورد نظر رفت، بهتر است وقت خود را تلف نکرده و ادامه این متن را مطالعه نکنید؛ زیرا بدون شک شما از آن جمله کسانی هستید که با یک کنسرو لوبیا نیز می توانید انرژی لازم برای گشت و گذار در نیس را به دست آورید.

آشنایی با برترین رستوران های نیس در فرانسه!

ما به داشتن تعادل اعتقاد داریم و معتقدیم که وقتی شما چشم خود را از وجود زیبایی هایی که در شهر نیس نفهته است پر می کنید، چرا نباید به سراغ های رستوران های شیک و مدرن نیس بروید و خود را به یک شکم گردی اساسی مهمان کنید؟ اگر با این جمله ما قانع شدید می توانید ادامه این متن را بخوانید و در سفر به نیس به یکی از این رستوران ها رفته و دلی از عزا درآورید.

برای خرید بلیط هواپیما با مناسب ترین قیمت از وبلاگ دخترانه ها روی تصویر زیر کلیک کنید.

برترین رستوران های نیس | رستوران کیسوکه ماتسوشیما

Keisuke Matsushima

یکی از خلاق ترین و ماهرترین سرآشپزان حال حاضر شهر نیس رستوران کیسوکه ماتسوشیما را افتتاح نموده است. ما به چند دلیل می خواهیم لقب یکی از برترین رستوران های نیس را در خصوص این رستوران به کار ببریم.

اولین دلیلی که برای این انتخاب داریم خلاقیت سرآشپز آن، کیسوکه است. کیسوکه همان طوری که حتما با خواندن نامش متوجه شده اید یک ژاپنی است. این فرد منوی ابداعی و بسیار جالب توجهی آماده نموده و غذاهای کشورش ژاپن را با غذاهای کشور فرانسه تلفیق نموده و تنوعی خوشمزه و دلربا را به وجود آورده است. این مهم ترین دلیلی است که باعث شده افراد تمایل زیادی برای حضور در این رستوران و میل غذا در آن داشته باشند.

موضوعی دیگری که ما برای انتخاب برترین رستوران نیس داریم فصلی بودن غذاهای رستوران کیسوکه ماتسوشیما است. غذاهای این رستوران با توجه به مواد اولیه ای که در هر فصل وجود دارد طبخ شده و این نیز در نوع خود می تواند در نظر بسیاری افراد جالب توجه و مجذوب نماینده به نظر آید.

فاصله کم این رستوران از دریا نیز سومین دلیل ما برای انتخاب این رستوران به عنوان برترین رستوران نیس است. این رستوران با دریا فاصله کمی داشته و بعد و یا قبل از صرف غذا می توانید به ساحل بروید، از منظره زیبایی که خالق هستی در برابر چشمان شما ایجاد نموده است لذت ببرید و تصاویری ناب و خاص در فکر و یاد خود به ثبت برسانید. بدون شک این رستوران در اینکه زیبایی و ماندگاری خاطره شما از سفر به شهر نیس به حد کمال برسد، نقش زیادی دارد.

همان مقدار که مسافرین خارجی دوست دارند در این رستوران حاضر شوند بومیان این منطقه نیز نسبت به رستوران کیسوکه علاقه و اشتیاق زیادی نشان داده و این دیدار برای شما به عنوان یک فرد خارجی می تواند بسیار مجذوب نماینده و خاطره انگیز باشد.

رستوران لو وَن کتخ

Le Vintgt 4

رستوران لو ون کتخ یکی دیگر از برترین رستوران های نیس است. این رستوران قدرت زیادی برای آنکه حال شما را از بد به خوب تبدیل کند دارد. جالب است که در این رستوران منویی که در روز در اختیار شما قرار داده می شود با منویی که شب ارائه می شود تفاوت دارد.

بنابراین اگر دوست دارید در فضایی کاملا متفاوت و زیبا غذایی با کیفیت میل کنید این رستوران می تواند برترین پیشنهاد ما برای شکم گردی در نیس باشد. این رستوران مدرن و شیک است و دکوراسیونی بسیار مجذوب نماینده و روح بخش دارد.

بعضی اعتقاد دارند که طعم غذاهایی که در این رستوران طبخ می شود با طعم غذاهایی که در دیگر رستوران ها سرو می شود تفاوت زیادی دارد و این مساله دقیقا صحت دارد. در رستوران لو ون کتخ، غذاها با مهارت و دقتی باور نکردنی پخته می شوند و این همان دلیلی است که باعث می شود شما طعم و مزه ای دلنشین زیر دندان های خود حس کنید.

کنار هر غذا دو نوع نوشیدنی نیز سرو می شود و شما با توجه به علاقه ای که دارید می توانید هر کدام که دوست دارید را میل نمایید. در این رستوران همه چیز فراهم شده، تا خاطره ای بس فراموش نشدنی از این شکم گردی مجذوب نماینده برای شما به یادگار باقی بماند. از جمله غذاهایی که توصیه می کنیم در این رستوران میل کنید ماهی کاد، اردک و یا همبرگرهای خانگی آن است.

البته اینها تمام مجذوب نمایندهیت های این رستوران نیست و شما در کنار میل کردن یک غذای عالی می توانید از آثار هنری که در این رستوران قرار داده شده است نیز تماشا کنید. کاناپه های این رستوران بسیار راحت بوده، جایگاه ها و میزهای چوبی آن به شکلی کاملا زیبا و هنرمندانه انتخاب شده و در جای مناسب چیده شده اند.

اگر دوست داشته باشید می توانید در حین سرو غذا به موسیقی زنده ای که در محل نواخته می شود نیز گوش سپارید و حس شنوایی تان را نیز مهمان یک موزیک زیبا و گوش نواز کنید.

کافه رستوران لو سژور

Le Séjour

از دیگر رستوران هایی که نام آن نیز در فهرست برترین رستوران های نیس به چشم می خورد کافه رستوران لو سژور است. چنانچه دوست دارید در یکی از متفاوت ترین رستوران های نیس قدم گذاشته و غذایی با طعم و عطر دل انگیز میل کنید، به این رستوران بروید.

رستوران لو سژور به صورت خانوادگی گردانده می شود و این نوع مدیریت را نیز می توان به در چینش و چیدمان آن مشاهده کرد. در طرحی داخلی این رستوران، المان هایی مانند آباژور، کتاب، قاب عکس، بعضی اثاثیه های خانگی و گلدان های گل را می توانید مشاهده کنید و این می تواند برای تمام افرادی که در پی قرار گرفتن در یک محیط آرام و شیک هستند بسیار حیرت آور و مجذوب نماینده به شمار رود.

بعد از آنکه توانستید از نگاه کردن به دکوراسیون و طراحی داخلی این رستوران زیبا دل بکنید، به سراغ منویی که در اختیار شما قرار داده شده است، بروید. در این منو، غذاهای کلاسیک و خوشمزه فرانسوی در مقابل شما خودنمایی می نمایند؛ امیدواریم بتوانید در مقابل وسوسه امتحان کردن تمام غذاهای این رستوران مقاومت کنید.

نه تنها طعم غذای این رستوران در نوع خود بسیار دلنشین و فراموش نشدنی است، بلکه تزییناتی که بر روی غذا واقع شده است نیز ممکن است مانع از آن شود که شما قاشق و یا چنگال را برداشته و خوردن غذا را آغاز کنید.

سرآشپزان حرفه ای این رستوران سعی دارند به هنگام سرو غذا همه چیز را به حد کمال رسانده و خاطراتی ماندگار از آمدن به رستوران لو سژور برای شما به یادگار بگذارند. کیفیت بالای غذا، در کنار قرار گرفتن در فضایی جالب و زیبا، اتفاق خوشایندی است که این رستوران توانسته به خوبی از عهده برآورده کردن آن برآید.

رستوران لو شانتکلر

Le Chantecler

یکی دیگر از برترین رستوران های نیس، رستوران لو شانتکلر است. این رستوران نیز تمام قد آماده است تا خاطره ای زیبا و ماندگار در فکر شما به ثبت برساند. این رستوران در هتل نگرسکو قرار گرفته است و به وسیله برترین سرآشپزهای شهر نیس اداره می شود. اگر به غذاهای کلاسیک فرانسوی علاقه فراوانی دارید حضور در این رستوران را به شما توصیه می کنیم.

منو را برداشته و به آن نگاهی بیندازید؛ تنوعی که در غذاهای وجود دارد شما را حیرت زده می نماید. تا به حال مشاهده نشده کسی به این رستوران قدم بگذارد و نتواند غذایی که باب میلش است را انتخاب و میل کند.

شاید جالب باشد که بدانید نه تنها غذاها بسیار متنوع هستند، بلکه نوشیدنی ها نیز تنوع زیادی دارد. در کنار هر غذا، نوشیدنی که با آن تناسب و هماهنگی دارد نیز سرو می شود و این هم از دیگر نکاتی است که باعث شده این رستوران لقب یکی از برترین رستوران های نیس را از آن خود کند.

طراحی داخلی رستوران لو شانتکلر نیز در نوع خود بسیار قابل توجه و تماشایی است. ظاهرا افرادی که وظیفه طراحی دکوراسیون داخلی این رستوران را بر عهده گرفته اند می دانسته اند که مسافرین و گردشگران، به معماری قرن 18 میلادی علاقه زیادی دارند و به همین خاطر سعی کردند از المان هایی که در آن دوران زیاد استفاده می شده، بهره ببرند.

لوسترهای بسیار لوکس و پر زرق و برق و نقاشی هایی که در سالن به چشم می خورند آن قدر زیبا و تماشایی هستند که چشم از تماشا آنها سیر نخواهد شد. البته اگر خیلی گرسنه هستید بهتر است ابتدا احساس گرسنگی تان را از بین ببرید و سپس چشمان خود را مهمان این نقاشی ها و فضای زیبا و دلنواز کنید.

اگر اهل حساب و کتاب هستید به لو شانتکلر نروید؛ زیرا بنا به تمام دلایلی که در فوق به آنها اشاره کردیم قیمت تمام شده غذا در این رستوران بالا بوده و ممکن است هزینه ای که برای صرف یک وعده غذا باید بپردازید از توان شما خارج باشد.

البته بهتر است یک بار هم که شده دل به دریا زده و خارج از تمام بحث های اقتصادی اجازه تجربه حضور در یک رستوران لاکچری و زیبا را به خود بدهید و خود را از این اتفاق خوشایند محروم نکنید.

رستوران اولیویرا

Oliviera

رستوران دیگری که از آن می توان به عنوان برترین یکی از برترین رستوران های نیس نام برد رستوران اولیویرا است. آیا دوست دارید غذاهایی با طعم زیتون های طبیعی میل کنید؟ اگر جواب شما به این سوال آری است توصیه می کنیم حتما به این رستوران بروید.

در طبخ غذاهای رستوران اولیویرا از روغن زیتون های بومی استفاده شده و شما با طعمی کاملا متفاوت و انرژی بخش روبرو خواهید شد. برای آنکه هر غذا با طعمی تازه در اختیار علاقه مندان قرار داده شود در انتخاب نوع روغن مناسب، دقت و وسواس زیادی به خرج داده می شود.

به همین خاطر است که طعم و مزه بعضی غذاهایی که در این رستوران میل می کنید را در جای دیگری نمی توانید تجربه نمایید. البته هنر سرآشپزان نیز در ترکیب مواد غذایی را نباید دست کم گرفت. مواد اولیه ای با کیفیت به کار گرفته می شوند تا غذایی خوشمزه آفریده شود.

بادنجان با پنیر بز، فلفل قرمز گریل شده که در طبخ آن از نوع خاصی روغن زیتون استفاده شده است و بی شمار غذاهای لذیذ دیگر، در منوی رستوران اولویرا به چشم می خورد. چنانچه مزه و عطر روغن زیتون شما را مجذوب خود نموده و دوست دارید تا شما نیز به مانند سرآشپزهای حرفه ای این رستوران به خلق مزه های تازه دست بزنید به فروشگاهی که در این رستوران وجود دارد مراجعه نموده و روغن زیتون هایی طبیعی خریداری نمایید.

این رستوران در یکی از محله های قدیمی شهر نیس واقع شده است و شما با وارد شدن به این محله می توانید تاریخچه و سرگذشتی که این شهر پشت سر گذاشته است را نیز مشاهده کنید. رستوران اولیویرا در سال 2000 تاسیس شده است و با داشتن این سابقه طولانی، در جلب کردن نظر شما از قدرت و توانایی بسیار بالایی برخوردار است.

رستوران لا روستیسری

La Rossettisserie

شما را به جشن خوردن غذاهای گوشتی در یکی از متفاوت ترین رستوران های نیس دعوت می کنیم. این رستوران لا روستیسری نام دارد و کسانی که عاشق و شیفته خوردن غذاهای گوشتی هستند از این رستوران به عنوان بهشت این نوع غذاها یاد می نمایند.

غذاهایی که ماده اولیه آنها گوشت است به روشی کاملا سنتی و خانوادگی طبخ شده و می توانید یک مزه کاملا متفاوت و به یادماندنی را در این رستوران بچشید و از خوردن آن لذت بی حد و حصری را تجربه کنید. از گوشت بره و گوساله گرفته تا گوشت ران اردک، در آشپزخانه رستوران روستیسری یافت می شود تا عاشقان این نوع غذا، رویای خود را در واقعیت تجربه نمایند.

بعد از خوردن غذا حتما به اطراف نیز نگاهی بیندازید. این رستوران در فضایی به شکل غار ساخته شده و به یاری دیوارهای سنگی، درب های قوسی و لوسترهایی شمعی تزیین شده است.

برترین رستوران های نیس | رستوران لا روستید

La Roustide

هواداران غذاهای کلاسیک در فرانسه، عاشق رفتن به رستوران لا روستید هستند. منویی مجذوب نماینده و کاملا متنوع از غذاهای کلاسیک فرانسوی در این رستوران فراهم آورده شده است. البته این تنها مجذوب نمایندهیت رستوران لا روستید نیست و مهم ترین دلیلی که باعث شده افراد، اشتیاق زیادی برای صرف غذا در این رستوران داشته باشند به سرو غذاهایی برمی شود که بر پایه قارچ ترافل پخته شده است.

این قارچ یک قارچ مدیترانه ای است و از جمله قارچ های گران قیمت و کمیاب در جهان به شمار می رود. این قارچ خواص زیادی داشته و مزه خوبی نیز دارد و می توان به یاری آن فهرستی مجذوب نماینده از غذاهای لذید و خوشمزه آماده کرد.

البته توجه داشته باشید که ترافل ها که به آنها الماس های آشپزخانه نیز گفته می شود انواع و گونه های متفاوتی داشته و سرآشپزان حرفه ای رستوران لا روستید، از 6 گونه این قارچ برای آماده کردن غذاها استفاده می نمایند. از جمله غذاهایی که توصیه می کنیم در رستوران لاروستید میل کنید ماهی پوردگی با تارتار و ترافل و یا سیب زمین تنوری با قارچ ترافل است.

بعضی افراد با خواندن توضیحات ما در خصوص تا بدینجا، ممکن است تصور نمایند که در رستوران لا روستید تنها غذاهایی که قارچ ترافل در آن وجود دارد را می توانند میل نمایند؛ اشتباه نکنید، این رستوران بسیار حرفه ای ظاهر شده و سعی دارد تا به علاقه تمام کسانی که در آن حضور پیدا می نمایند توجه کند.

به همین خاطر در کنار غذاهایی که این نوع قارچ یکی از مواد اصلی آن به شمار می رود غذاهای دیگری نیز آماده نموده و در اختیار دوستداران طعم های تازه قرار داده است.

دکوراسیون این رستوران به نحوی چیده شده تا شما به هنگام صرف غذا، محیطی بسیار آرام و بدون تنش را نظاره گر باشید. رنگ غالبی که در این رستوران مشاهده می شود شباهت هایی به رنگ سیب زمینی داشته و این نیز از دیگر تفاوت هایی است که لا روستید با بقیه رستوران های نیس دارد.

رستوران له پشور

Les Pêcheurs

از دیگر فضاهای حرفه ای که قادر است لذیذترین و خوشمزه ترین غذاها را در اختیارتان قرار دهد، رستوران له پشور است. له پشور به معنی ماهیگیران است و دلیل این نامگذاری به دلیل قرار گرفتن این رستوران در بندر نیس است.

عاشقان و هواداران غذاهایی که با ماهی پخته می شوند برای رفتن به له پشور سر از پا نشناخته و برای حضور در آن لحظه شماری می نمایند. فهرستی متنوع و دل انگیز از غذاهای دریایی که با ماهی طبخ شده است در منوی این رستوران مشاهده می شود و بدون شک انتخاب غذا را برای شما به یکی از سخت ترین کارهای زندگی تان تبدیل خواهد نمود.

در این رستوران تنها به فکر انتخاب یک غذای خوشمزه نباشید و سعی کنید به اطراف و دکوراسیون داخلی نیز نگاهی بیندازید. در دیوار پشتی این رستوران یک آکواریوم بزرگ واقع شده است که بیش از همه چیز جلب توجه می نماید.

ماهی های این آکواریم با رنگ های زیبایی که دارند جلوه ای زیبا به له پشور اهدا نموده اند. سقف این رستوران با چوب ساخته شده و دیوارهای آن نیز با رنگ آبی رنگ آمیزی شده اند و این دو مورد باعث می شود که جوی بسیار آرام در این رستوران ایجاد شود.

غذاهایی که در منوی این رستوران به چشم می خورند با توجه به ماهی های موجود در هر فصل طبخ شده و این نیز می تواند یکی از مجذوب نمایندهیت های حضور در این رستوران عنوان شود.

له پشور یک تراس بزرگ دارد و اگر دوست داشته باشید می توانید غذای خود را در این تراس و در حالی که به مردم در حال فعالیت و دریای آرام رو به رویتان خیره شده اید، میل کنید. زیبایی هایی که در این رستوران نهفته، با کلمات قابل وصف نیستند و این جا همت شما احتیاج است، تا دل به دریا زده و به شهر نیس سفر کنید.

برترین رستوران های نیس | رستوران لاکیاردو

LAcchiardo

رستوران لاکیاردو از دیگر رستوران های نیس است و به وسیله خانواده ای به نام خانواده لاکیاردو تاسیس شده است. این خانواده در سال 1927 به شهر نیس مهاجرت نموده و تصمیم گرفتند این رستوران ر در یک محله قدیمی بسازند. شاید نتوانید افرادی که برای اولین بار در این رستوران مشغول به کار شده اند را ببینید اما نوادگان و بازماندگان خانواده لاکیاردو سعی کردند از این میراث خانوادگی خود حفاظت و حراست نمایند و اداره و گرداندن این رستوران را به افراد دیگر نسپارند.

در سال های گذشته تغییرات زیادی در این رستوران ایجاد شده است و می توان تنوع و تغییر را به خوبی در خدماتی که در لاکیاردو ارائه می شود مشاهده کرد.

در ابتدای ورود به رستوران لاکیاردو از شما به زبان انگلیسی استقبال گرمی به عمل می آید و بعد از آن نیز یک منوی مجذوب نماینده که با غذاهایی خوشمزه و لذیذ پر شده است، در اختیار شما قرار داده خواهد شد. کیفیت غذاهای ارائه شده در این رستوران مهم ترین فاکتوری است که باعث شده لاکیاردو هواداران زیادی داشته باشد.

برترین رستوران های نیس | رستوران لاتراس

La Terrasse

یکی دیگر از برترین رستوران های نیس رستوران لاتراس است. کیفیت آشپزی و غذاهایی با طعمی بی نظیر و وسوسه نماینده از جمله ویژگی ها و صفاتی است که می توانیم در خصوص این رستوران ارائه کنیم. البته تصور نکنید که این رستوران تنها به داشتن یک منوی مجذوب نماینده و خوشمزه می بالد؛ بسیاری افراد از رفتن به این رستوران قصد دارند از منظره زیبایی که کوهستان و دریا در مقابل لاتراس فراهم نموده نیز تماشا نمایند.

این رستوران در طبقه دهم هتل لو مریدین قرار گرفته است و این موقعیت مکانی به شما فرصت می دهد تا زمانی که در حال خوردن یک غذای خوشمزه و لذیذ هستید از ارتفاعی کاملا متفاوت نیز به زیر پای خود نگاهی بیندازید و همه چیز را زیباتر از آنچه که هست مشاهده کنید.

البته خوب است بدانید که در کنار این رستوران، یک استخر و کافه نیز وجود دارد و اگر دوست داشته باشید می توانید با رفتن به استخر، تنی به آب بزنید و یا یک نوشیدنی گرم و یا خنک در کافه میل کنید و لذت حضور در این رستوران را به کمال برسانید.

دکوراسیون داخلی این رستوران کاملا ظریف و هنرمندانه چیدمان شده است و فضایی سراسر آرامش و زیبایی را می توان در آن به وضوح مشاهده کرد. ماهی های سرخ شده، سینه مرغ مزه دار شده با آویشن و بعضی غذاهای دریایی از جمله غذاهای این رستوران متفاوت و زیبا هستند.

منبع: الی گشت

به "آشنایی با برترین رستوران های نیس در فرانسه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با برترین رستوران های نیس در فرانسه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید