حریف آمریکایی را به خوبی بررسی نموده بودیم

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، محمد حسین محمدیان مدعی وزن 97 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران شب گذشته توانست با کسب مدال طلای تورنمنت ایتالیا، صندلی خود را بین مدعیان داخلی و خارجی تثبیت کند.

حریف آمریکایی را به خوبی بررسی نموده بودیم

محمدیان در دور نخست تورنمنت بین المللی ایتالیا با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی از قزاقستان را شکست داد و در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت. وی در مرحله بعد کار بزرگی انجام داد و توانست کایل اسنایدر قهرمان المپیک و دنیا از آمریکا را با نتیجه 8 بر صفر و در نهایت ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله نیز در یک کشتی زیبا با نتیجه 11 بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز دنیا از ایتالیا گذشت و راهی فینال شد. وی در این ملاقات نیز الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از بلاروس را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

آزادکار وزن 97 کیلوگرم کشورمان پس از این موفقیت درباره عملکردش در تورنمنت ایتالیا گفت: خدا را شکر که با دعای مردم و خواست خدا توانستم با کسب مدال طلا، در صندلی نخست رنکینگ این وزن قرار گیرم.

وی در مورد سطح پیکارها نیز توضیح داد: چون این مسابقات جزو سیستم رنکینگ اتحادیه دنیای بود کشتی گیران خوبی از کشورهایی همچون آمریکا و اوکراین در آن حضور داشتند که خوشبختانه با کسب پنج پیروزی توانستم به مدال طلا برسم.

دارنده مدال برنز دنیا درباره رقابت با کایل اسنایدر قهرمان دنیا و المپیک شکست دادن این حریف نامدار گفت: کشتی های اسنایدر را با غلامرضا محمدی و عباس حاج کناری بررسی کردیم و در یک رقابت حساب شده، توانستم این کشتی گیر مطرح آمریکایی را شکست دهم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حریف آمریکایی را به خوبی بررسی نموده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف آمریکایی را به خوبی بررسی نموده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید