تورهای خارجی اردبیل گردی راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با رایزنی های اجرا شده بین مسئولان استان اردبیل و کشور ترکیه تورهای خارجی اردبیل گردی راه اندازی می گردد.

تورهای خارجی اردبیل گردی راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها از اردبیل، کریم حاجی زاده شامگاه امروز در جلسه مشترک اتاق بازرگانی استان های اردبیل و اصفهان با سرمایه گذاران حوزه گردشگری ترکیه در اردبیل گفت: یکی از اولویت های اساسی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل جذب گردشگران خارجی است که در این زمینه رایزنی های اساسی با مسئولان کشور ترکیه اجرا شده تا بتوانیم تورهای خارجی اردبیل گردی را راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه جذب گردشگران خارجی از اولویتهای مهم برای تحقق این امر مهم است، اضافه نمود: در این زمینه استان اردبیل ظرفیتهای بسیار بالایی دارد و باید با استفاده از سرمایه گذاران خارجی و داخلی این ظرفیتها شکوفا گردد تا بتوانیم حضور گردشگران خارجی را در اردبیل افزایش دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: هم اکنون جلسات و نشستهای مشترکی بین مسئولان استان با سرمایه گذاران کشورهای خارجی از جمله ترکیه اجرا شده که انتظار می رود باتوجه به ظرفیتهای متناسب دو منطقه بتوانیم گام بزرگی در پویایی و اقتصاد کشور به ویژه استان اردبیل برداریم.

حاجی زاده گفت: استان اردبیل یکی از استانهای گردشگری ایران محسوب می گردد که همه ساله میزبان 9 میلیون مسافر داخلی است و این منطقه می تواند با انجام و ورود سرمایه گذاریهای خارجی علاوه بر قطب گردشگری کشور به قطب جذب گردشگران خارجی نیز تبدیل گردد.

وی بیان نمود: یکی از نیازهای اساسی در استان اردبیل سرمایه گذاری در بخش ورزشهای زمستانی است که اگر بتوانیم در این زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی را جلب کنیم باتوجه به بارش برف در استان اردبیل این امر می تواند بسیار پیروز ظاهر گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه نمود: ایل شاهسون که در استان اردبیل واقع شده است یک ظرفیت بسیار مناسبی برای توریسم عشایری بوده که در این زمینه سرمایه گذاران خارجی علاقه زیادی برای سرمایه گذاری در این حوزه دارند.

منبع: تسنیم

به "تورهای خارجی اردبیل گردی راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای خارجی اردبیل گردی راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید