تصویب لایحه نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، اعضای شورای شهر تهران با 13 رأی موافق لایحه نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی را به تصویب رساندند.

تصویب لایحه نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی

به گزارش خبرنگار ، بررسی طرح الزام شهرداری تهران به تمدید لایحه نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی در شهرداری تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور الهام فخاری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گزارشی از طرح تهیه شده ارائه کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران ملزم است با تهیه سندی محکم برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی در شهرداری تهران را دنبال کند.

فخاری ادامه داد: با توجه به به انتها زمان مقرر تهیه اسناد (شهریور 99) لازم است شهرداری تهران هرچه سریع تر برنامه جامع خود را اعلام کند.

در ادامه احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران در مخالفت با فوریت این طرح گفت: در دور چهارم شورای شهر تهران سندی در این زمینه تهیه شد و در اتاق بازرگانی نشست های مفصلی برگزار گشت و همان جلسه ها زمینه ساز تهیه سند شد.

عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: در انتها سند، بندی آمده است که اجرای مصوبه تا شهریور سال 99 ادامه دارد و در انتها زمان مقرر شهرداری تهران ملزم به تهیه گزارش جهت ادامه رویه سند بر اساس مصوبه شورای شهر تهران است.

مسجد جامعی ادامه داد: ما باید شهرداری تهران را ملزم به ارائه گزارش کنیم و به این شکل عمل کردن به گونه ای سوق پیدا کردن به سمت جواب ندادن و گزارش ارائه نکردن است.

پس از اعلام نظر اعضای شورای شهر تهران فوریت تمدید لایحه نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی در شهرداری تهران در صحن شورا به رأی گذاشته شد که اعضا با 13 رأی موافق آن را به تصویب رساندند.

  • بعید می دانم بتوان مترو را تعطیل کرد

  • بررسی نامه فرمانداری تهران درباره مصوبه پارک هوشمند حاشیه ای در سال 99

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تصویب لایحه نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب لایحه نظام نامه و برنامه عملیاتی مسئولیت پذیری اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید